Gå til innhold

synger deres fireåringer rent? er det vanlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymous poster hash: 0491e...5ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, nei, mine barn synger kjempefalskt. Det gjør de fleste jeg har hørt, har faktisk til gode å høre en liten unge som synger rent, så hvis din gjør det ville jeg regnet med at han eller hun har bra sangstemme og godt lydøre:)

Anonymous poster hash: c7961...053

Skrevet

Jeg ble dypt fascinert over en toåring som satt i vogna si og sang klokkerent:) Min niåring begynner å nærme seg - jeg har skjønt at han ikke er helt tonedøv, men nå lytter han såpass til seg selv at han faktisk treffer de fleste tonene.

Faren er det ikke håp for.

Anonymous poster hash: 50b85...68e
Skrevet

Nei, min 4-åring synger skjærende falskt, er så nydelig atte ;)

Men 6-åringen min har sunget klokkerent siden hun begynte å synge. Hun har imponert siden hun var bitteliten med å nynne melodier helt riktig siden før hun kunne snakke og etterhvert ta både tekster og melodier med en gang og synge utrolig bra. Forskjell på barna ja.....

Anonymous poster hash: 31c9c...656
Skrevet

Mine har sunget klokkerent fra de var tre år gamle. Jeg ante ikke at det ikke var vanlig, så nå ble jeg litt stolt. (Om det stemmer at det ikke er vanlig da ... )

Anonymous poster hash: 10de2...058
Skrevet

Har to som har sunget pent bestandig. Eldste er i dag 13 og synger på scene. Minste er 5 og synger i kor. Hun er sjenert og synger ennå ikke solo, men det kommer nok:) har en gutt på 3 som synger greit, men vanskelig å definere om det er rent eller ikke.. Ganske rent er det og han synger også i kor.

Skal tas med at det er en lang reke flotte sangerinner i slekta:) jeg var på god vei, men ga meg..

Anonymous poster hash: d00c1...600

Skrevet

min synger rent... jeg er musikalsk, har musikk og språkøre - jeg vet om mange på 4 år som synger rent trodde det egentlig var ganske normalt....

hun snakker rent også, får mye skryt av utale og ordforådet hennes:))

Skrevet

Min 4 åring synger rent. Og husker sanger utrolig godt. Han kan ha hørt de et par ganger, så sitter se som klistret.

Sangfedighetene er i hverfall ikke noe han har arvet for å i det sånn :)

Anonymous poster hash: f5ccb...057
Skrevet

Ikke i det hele :) men venninnen hennes som er like gammel, har nynnet melodier fra hun var rundt 1,5 år slik at man tydelig hørte hvilken sang det var. Nå synger hun fantastisk :)

Skrevet

Min 3-åring har sunget rent siden hun var 2. Jeg er selv musikalsk, synger og spiller flere instrumenter. Vi synger mye hjemme. Det er sikkert derfor hun er flink, tenker jeg. Arv og miljø!

Anonymous poster hash: 0dffb...653

Skrevet

Overhodet ikke, han skifter toneart mange ganger i løpet av en sang. Litt overraskende, siden både jeg og mannen min er veldig musikalske og kommer fra familier med mange musikere. Men det er vel ikke gitt at alt blir som foreldrene, og det kan vel ennå komme seg ;)

Anonymous poster hash: 24293...b94

Skrevet

Niks. Høres ut som han er tonedøv.

Tror det er bedre håp for lillesøster. Der kan vi faktisk kjenne igjen melodien når hun traller i vei.

Anonymous poster hash: 48879...294

Skrevet

Begge mine synger veldig rent og treffer tonene. 2 og 5 år. Kommer fra musikalsk familie så det er ikke overaskende.

Anonymous poster hash: 60596...b73

Skrevet

2,5 åringen synger rent og har et vannvittig "sanglager" allerede.

7-åringen synger også stort sett rent.

Det kommer ikke fra meg, det er hvertfall sikkert...

Anonymous poster hash: 0f68e...56f
Skrevet

Hun har desverre arvet sangstemmen etter sin mor, så er ikke så utrolig nydelig å høre på, men ordene uttales jo riktig ;)

Skrevet

Jeg sang helt rent fra jeg var liten. Mange år i kor, en del soloer og har til og med spilt inn sanger. Nå høres jeg ut som en kråke når jeg synger. Vet ikke hva som gikk galt :-P

Skrevet

Jenta vår har alltid sunget. Da hun var 8-9 mnd hermet hun etter oss når vi nynnet til henne. Hørte tydelig at hun nynnet (eller la-et) det samme som oss. Nå er hun nærmere 2, og selv om ordene ikke er helt som de skal, hører vi godt hvilke sanger hun synger, og hun synger rent. Guttungen på 4 har overrasket de siste mnd. Han har alltid vist at han har øre for lyd, men nå synger han lange sanger klokkerent og hugser teksten også. Mor er stolt. Familien min er veldig musikalsk, og er blitt fortalt at jeg var på samme måte som datteren min. Farssiden til mannen er også bra musikalske.

(Halvbroren til barna våre (hans sønn), klarer derimot ikke å synge rent sammen med andre. Ikke problem å kjenne igjen sangene han synger, og låter sånn passe når han synger alene.)

Anonymous poster hash: c1891...6f4
Skrevet

Jenten min har alltid sunget rent, åtte og og kjempe flink! Gutten min er 6 og kan ikke synge, ikke i det hele tatt. Stor forskjell hos oss :)

Skrevet

Min gutt som akkurat har fylt 2 synger rent, de har han gjort siden han begynte å synge i høst, veldig sjarmerende :-) Kan mange sanger og synger flere ganger om dagen

Anonymous poster hash: a6ffa...f62

Skrevet

Gutten min på 3,5 synger bedre enn han snakker. Stiller seg på puffen og synger, og krever applaus. Veldig søt når han synger bæ bæ lille lam, har du noe ulv, helt rent :)

Skrevet

Vi er en veldig musikalsk familie på begge sider. 9 - åringen har sunget rent siden før hun kunne snakke (og hun snakket tidlig), mens 6 - åringen fortsatt ikke synger særlig rent.... Likevel er det fortsatt håp for 6 - åringe, for gehør kan trenes opp ;)

Anonymous poster hash: e0961...cd4

Anonymous poster hash: e0961...cd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...