Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Hun har stille refluks. Sliter med dagsovingen og er konstant trøtt og grinete på dagtid. Har prøvd alle triks jeg har kommet over, ingenting hjelper. Har vært hos manuellterapeut,kiropraktor, akupunktør og barnelege. Men ingenting hjelper. Har fått zantac pga sure oppstøt, og de verste skriketoktene virker til å være over - kanskje pga medisinen. Men hun klarer fortsatt ikke å sove og blir overtrøtt og sur. Kan osteopat være til hjelp tro? Anonymous poster hash: 8580a...508
Angelito Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Prøvd alt du har. Her fungerer gaviscon etter hvert måltid som gull, men hun sliter fremdeles med søvn. Må si av all behandling fungerte osteopat best, verdt et forsøk men føler ikke det hjelper mot selve refluxen altså, da tror jeg heller fotsone kan være aktuelt, så kan de trykke på punkter for reflux...lykke til!!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Sliter din også med dagsovingen? Hvor mange behandlinger hos osteopat hadde du? HI Anonymous poster hash: 8580a...508
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Ifølge osteopaten vi var til er det vanlig med maks to behandlinger, en sjelden gang 3. Anonymous poster hash: 3ff4a...48f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Min baby hadde KISS I og fikk behandling hos kiropraktor. Hun var fremdeles svært urolig og sov lite på dagtid selv om låsningen var borte. Prøvde osteopat (var der to ganger), og det var ganske svada for vår del. Merket ingen forskjell, men damen var veldig anbefalt og virket som hun kunne faget sitt. Kom allikevel ikke frem til noe. Det jeg tror var babyen min sitt problem, var muskulære spenninger etter låsningen, samt et stort nærhetsbehov. Hun ordnet seg selv etter hvert. Refluks har jeg ingen erfaring med, men det er jo mange som snakker høyt om osteopater… Skader i hvert fall ikke annet enn lommeboken! Anonymous poster hash: e2c94...4cb
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Ja hun har slitt med soving både dag og natt. Men nå som hun får med sover hun lenger, dvs på dagtid kan hun sove 2t ca om hun trilles først.. Hvis ikke ca 1-1,5t, natta er lengste intervaller på 3t, før våknet hun ca vært 10 min!!!!! Osteopat gikk vi til 5 ganger, hun var vist veldig anspent noen steder. ( hadde også kiss men dette ble fikser hos manuell terapaut/ kiropraktor) følte hun ble roligere etter behandling - men hjalp ikke på plagene så kuttet ut da det koster så mye. Var hos fotsone terapaut som lærte oss massasje, synes det fungerte best, gir henne massasje selv. Roer godt ned det. (Før hun setter igang igjen) men jeg skjønner ikke helt hvordan noe form for behandling skal kunne hjelpe på selve refluxen, har hatt halsbrann selv og det er jo så vondt! Medisiner må jo være der som funker best, samt å sove med hevet sengehode, rape etter mat etc.. Anonymous poster hash: 4fa68...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå