Gå til innhold

Hvordan stoppe trang til å spise,overspiste,småspise ol?? Finnes det noe man kan spise for å slukke det suget etter mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så fryktelig trang til mat,brus,godter,fenalår,oboy,2 porsjoner middag osv osv.....

Hva fan kan jeg gjøre for å STOPPE lystene mine? De gjør meg gal!!

Jeg veier normalt 45 kg,gjort siden jeg var 15 år. Ble gravid og klarte å gå ned til det tallet igjen på 1år! Nå etter 3 graviditet og 70kg i over ett år,har jeg klart å strevd meg ned til 55kg,og er veldig fornøyd med kroppen og vekten.. Meeeen nu de siste 2 ukene har jeg begynt å fråtse i mat ol.. Å vekta går opp :-(

Prøver å stoppe,men tankene driver meg videre,finner unnskyldninger på alt :-(

Er så fortvilt,for det går veldig fort å gå opp i vekt! Men det tar såååå sykt lang tid å gå ned igjen :-(

Hjelp... Noen med erfaring el?

Anonymous poster hash: ea08c...54f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spirulina fungerer som bare det.
Det gir også energi!

Jeg spiser 3 tabletter på morningen på tom mage, og spiser jeg to knekkebrød 30 min etterpå, føler meg meg stappmett i mange timer etterpå.  Det gir en metthetsfølelse og demper søtsuget. Eneste jeg har spist som faktisk virker skikkelig.

www.iherb.com 

det 100% naturlig. 
Ferskvannsalge

Skrevet

Strever med det samme og alt sitter i hodet. Det er bare å bestemme seg for å slutte, eller som jeg gjorde sist gang for å gå ned i vekt så begynte jeg med egen trening og det hjalp, hadde da ikke så stort behov for å små spise. I kveld trøste spiser jeg fordi jeg ikke fikk være med på en fest.

Anonymous poster hash: 70fb9...5ba

Skrevet

Det gir også energi!

Jeg spiser 3 tabletter på morningen på tom mage, og spiser jeg to knekkebrød 30 min etterpå, føler meg meg stappmett i mange timer etterpå.  Det gir en metthetsfølelse og demper søtsuget. Eneste jeg har spist som faktisk virker skikkelig.

www.iherb.com 

det 100% naturlig. 

Ferskvannsalge

Kan man ta de tablettene om man er gravid også?

Anonymous poster hash: 9c744...8f4

Skrevet

Prøv krom , 500 mg vist du får tak i det. Spis hver 3 time hjelper noen. Trening hjelper meg.

Skrevet (endret)

Det gir også energi!

www.iherb.com 

det 100% naturlig. 

Ferskvannsalge

Kan man ta de tablettene om man er gravid også?

Anonymous poster hash: 9c744...8f4

ja , det er bare alger :)

Krom har jeg prøvd, det funket ikke for meg i alle fall. Prøvd mye annet gjennom tiden også, men spirulinaen fungerer faktisk.

Man kan oppleve hodepine og litt uren hud osv i starten, fordi det er rensende på kroppen. Utrensningen kan gi litt hodepine. Men begynne med små doser og øke etterhvert :)

Endret av Bustetroll
Skrevet

Jeg støtter det med trening, du får faktisk mer lyst på gulrot og vann enn kake og brus etter en treningsøkt.

Jeg gikk på spirulina tidligere, men merket ikke forskjell på hverken energi eller søtsug, dessverre.

Anonymous poster hash: b500a...89d

Skrevet

XLS Medical blocker har dokumentert virkning. De har en type som er appetittregulerende, men jeg tipper den som heter Carb Blocker vil hjelpe deg best, den regulerer blodsukkeret så du ikke får behov for disse sukkerkickene.... Men de kan ikke brukes når du er gravid.

https://www.boots.no/butikk/s/products/search.html?q=medical&order=2

Anonymous poster hash: ea5d8...4f5
Skrevet

Takk takk takk :-D skal sjekke opp alle tipsene,så skal jeg prøve dem ut :-)

Nå ble jeg glad :-)

Hi

Anonymous poster hash: ea08c...54f

Skrevet

Ha oppskjært frukt/ grønnsaker i kjøleskapet, på benken. Spis dette istedenfor og et glass isvann:-) da tenker ikke jeg på godt og brus:-) det pluss trening, veiing av middag gjorde at jeg gikn ned 20 kg i fjor høst

Anonymous poster hash: 95f19...cf2

Skrevet

Og ha en halvliter med kaldt vann i kjøleskapet til enhver tid! Da kan du ta den når du går på jakt i kjøleskapet, istedenfor alt annet godt som kan befinne seg der :)

Anonymous poster hash: 5adda...d7b
Skrevet

Se deg selv i speilet.

Anonymous poster hash: 3ee27...64b
Skrevet

Det gir også energi!

www.iherb.com 

det 100% naturlig. 

Ferskvannsalge

Ser det er flere spirulinaer inne der. hvilken brukte du?

Anonymous poster hash: 1e8fe...e88

Skrevet

Du kan faktisk prøve å spise det grønne lavkarbo brødet som Bakerhuset lager(selges i de fleste dagligvarebutikkene). Det gir en helt vannvittig metthetsfølelse. Jeg spiser vanligvis ikke lavkarbo greier, mend et brødet er å anbefale.

Anonymous poster hash: fc0e9...d9f
Skrevet

Det gir også energi!

Jeg spiser 3 tabletter på morningen på tom mage, og spiser jeg to knekkebrød 30 min etterpå, føler meg meg stappmett i mange timer etterpå. Det gir en metthetsfølelse og demper søtsuget. Eneste jeg har spist som faktisk virker skikkelig.

www.iherb.com

det 100% naturlig.

Ferskvannsalge

Ser det er flere spirulinaer inne der. hvilken brukte du?

Anonymous poster hash: 1e8fe...e88

jeg har 2 forskjellige bokser nå . Men innholdet er likt. Har en hvit boks med grønn etikett. Og en med Orange etikett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...