Gjest Helle_Høygir Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Hvis jeg lover unga evig tilgang på lakris, blir jeg da tilgitt om jeg dumper faren til fordel for en lakrismann? Det lå en boks med sjokoladeovertrukne lakrisbiter fra Johan Bulöw under treet og da ble en ny frelser født her i huset. Hvordan et det mulig å lage noe så digg og så avhengighetsskapende? Drysser han heroin over??? For å si det sånn det blir ikke noe godis fri i januar her..
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Altså, jeg er rimelig sikker på at lakris aldri blir synderen ved en sprekk fra det sukkerfrie liv for min del, men jeg tenker at du skal nyte uansett. Jeg har enorme mengder jeg skal spise opp før den 31.desember og hadde det bare vært snakk om lakris så hadde jeg ikkehatt fdårlig samvittighet et sekund. Leste en gang at lakris er sunt og det samme med sjokolade.
sug lut Skrevet 29. desember 2013 #3 Skrevet 29. desember 2013 Haha, dumpa for en lakrismann må jo være det mest nedverdigende, muligens etter å bli forlatt for marsipan - jeg liker ikke lakris men selger bestemora mi for Anton, så jeg støtter deg helhjerta.
Gjest Helle_Høygir Skrevet 29. desember 2013 #4 Skrevet 29. desember 2013 Jeg regner glatt sjokolade som 1 av 5 pm dagen - det kommer jo fra naturen! Og tar du en sjokoladebanan, så er det 2 av 5! Viser seg at mannen digger Johan like mye som meg, så ser ikke bort fra at det blir tur til køben utelukkende for å kjøpe lakris hehehe Forøvrig er jeg såpass fan av godis at sukkerstopp er bare å glemme, men å begrense til helg kan jeg få til!
sug lut Skrevet 29. desember 2013 #5 Skrevet 29. desember 2013 Viser seg at mannen digger Johan like mye som meg Ah, threesome? Naughty!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå