Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Fikk influensa i går og formen er helt forferdelig. Har sinnsykt vondt i halsen og stadige frostrier. Har forsøkt å sove hver gang babyen sover, men formen er absolutt ikke bra. Samboer hjelper til med 2,5 åringen og ordner alt det praktiske. Har ikke hatt influensa på mange år og spekulerer i å dra til legen om formen ikke er bedre i morgen. Men siden influensa er en virusinfeksjon er det kanskje ikke noen vits? Trenger å bli bra fort så jeg får til å meg av barna... Anonymous poster hash: 4da6e...e48
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg ville sett det ann i noen dager. Influensa er tøft Anonymous poster hash: c0614...d19
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Nei, det er ingen vits. God bedring. Anonymous poster hash: 55e7d...5ad
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Det er dessverre ingen kur mot influensa, slapp av så mye du kan, det er ikke noe gøy... For din egen del ville jeg holdt meg hjemme og tatt det så rolig som mulig. Anonymous poster hash: 9b931...86f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Nei, det er ingen vits. God bedring! Anonymous poster hash: 2437e...7e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå