Gå til innhold

Med fare for å høres prippen og kjedelig ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

I min venninnegjeng ( vi er ca 10-12 stk og alle mellom 28-40 år ) er det helt vanlig å ta seg en tur ut på byen innimellom og vi drar til og med på jenteturer ca 2-3 ganger i året og da sitter vi ikke akkurat å strikker og løser kryssord nei....

Man er ikke noe mindre voksen om man tar seg en fest..

Heldigvis så klarer jeg slå meg løs en gang i blant selv om jeg er blitt voksen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gift, med far tilstedet, og jeg er ute ca en gang hver andre uke

Noen ganger drikker jeg en del, andre ganger 1-2 øl. Spørs helt på formen og humøret. Jeg går ut for å danse, være med venner, møte kjente, og bare være "meg", ikke mamman, ikke kona, bare MEG.

Men, jeg drikker meg ikke hensides dritings heller. Jeg går hjem før det går såpass langt ;)

Jeg sitter faktisk hjemme nå, med øl nummer tre i hånda, mannen ved siden av, og skal ut om ca en time. Slapper av, prater med mannen, surfer på nett, pynta og klar, og gleder meg til å dra ut og danse. Egen-tid!

Skrevet

Noen ganger drikker jeg en del, andre ganger 1-2 øl. Spørs helt på formen og humøret. Jeg går ut for å danse, være med venner, møte kjente, og bare være "meg", ikke mamman, ikke kona, bare MEG.

Men, jeg drikker meg ikke hensides dritings heller. Jeg går hjem før det går såpass langt ;)

Jeg sitter faktisk hjemme nå, med øl nummer tre i hånda, mannen ved siden av, og skal ut om ca en time. Slapper av, prater med mannen, surfer på nett, pynta og klar, og gleder meg til å dra ut og danse. Egen-tid!

Ikke for å angripe, jeg bare lurer...Det kommer ofte frem at dere har dårlig råd, må handle brukt osv...hvorfor prioriterer dere å gå ut 2 ganger i måneden? Det blir det jo MYE penger av!

Anonymous poster hash: 1e6a1...6fc

Skrevet

Er midt i 30 årene, tar meg kansje en fest i året, drikker meg ikke full, men kan ta to tre øl eller glass vin. Føler ikke behovet for å fly ute på byen, danser helst hjemme, edru med mannen på stuagulvet når ungene har lagt seg.

Men, detbar had sin pris, for de flest vnninnene mine er fster og er single igjen/ fortsatt, har knapt kontakt med dem lengre. Men det er ikke meg å leve etså t liv, jeg ser jo hva det gjør med forhold også, har to gode venninner som er som meg, vi erde eneste som har forhold som har holdt i kretsen, vi nærmer oss 10 år, de andre har holdt sammen i 8 og 14 år, sier sitt. Jeg festet mye til jeg etablerte meg med mannen og fikk barn midt i 20 årene.

Anonymous poster hash: 6b2c0...5aa

Skrevet

Helt vanlig blandt dem jeg kjenner i Oslo. Vi er 30.

Anonymous poster hash: 1b382...7e3

Skrevet

Ikke for å angripe, jeg bare lurer...Det kommer ofte frem at dere har dårlig råd, må handle brukt osv...hvorfor prioriterer dere å gå ut 2 ganger i måneden? Det blir det jo MYE penger av!

Anonymous poster hash: 1e6a1...6fc

Helt i orden, jeg ser den ;)

Jeg bruker ca 100kr når jeg går ut - en til to øl. Noen ganger 200kr. Jeg er hobbyfrisør på fritiden, så pengene går gjerne derifra. 

Tar nattbuss eller går hjem ( 10min å gå fra sentrum ), spiser brødskive hjemme fremfor kebab på byen osv.

De fleste jeg kjenner, derimot, bruker minimum 500-700kr hver gang de går ut. Drinker, taxi, kebab osv.

Skrevet

Ikke for å angripe, jeg bare lurer...Det kommer ofte frem at dere har dårlig råd, må handle brukt osv...hvorfor prioriterer dere å gå ut 2 ganger i måneden? Det blir det jo MYE penger av!Anonymous poster hash: 1e6a1...6fc

Koster ikke så mye å dra på byen altså. Jeg/vi drikker gjerne litt vin hjemme og jeg drikker som regel 1-3 øl ute på byen. Tar nattbuss hjem. Det vil si at jeg som regel bruker 100-200 kr på en kveld på byen. Har ikke dårlig råd da :)

Anonymous poster hash: 1b382...7e3

Skrevet

Jeg har ikke noe enormt behov for å gå ut, men jeg skal heller ikke nekte på at jeg gleder meg til at knøttebøtt godtar å bli lagt av noen andre enn meg sånn at jeg faktisk kan sitte å rote en kveld sammen med veninner og drikke alt for mye vin ;)

Kjenner at det å ikke ha vært ute med venninner på over et år er litt i lengste laget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...