Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Hva er greia med å skrive feks statuser om falske venner, syt og klag, selvmedlidende stakkars meg statuser? Klage over mannfolk/ kvinnfolk problemer. Hva vil folk oppnå med det? Nå har jeg rydda på lista mi og s,etta flere sånne, jeg gidder ikke mer, bare syt og klag. Har mine problemer jeg også, dager jeg er forbanna og sint, men holder meg for god til å ventilere på facebook, da ventilerer jeg heller innpå her anonymt! De skjemmer seg jo loddrett ut! Kan ikke folk ta oppvasken sin privat, eller heller ringe en god venninne eller kompis å klag sin nød som folk gjorde før? Nei, nå må "alle" få vite for fælt og fryktelig det er alt, hvor stygg eksen er osv. Jeg gremmes. Takke seg til gladstatuser heller ja, det kan jeg like! Anonymous poster hash: abcf3...adf
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Men påsken annen side hater vi Facebook statuser som kun bygger fasade. Jammen ikke enkelt å være Facebook bruker... Anonymous poster hash: 575bb...94f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Myyye verre med overfladiske løgner av statuser om de som er såå lykkelige osv, så er det bare løgn siden. Det er så kvalmt at jeg får vondt. Anonymous poster hash: c4b58...099
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Det teiteste JEG ser er de som skriver status der de tagger mannen og takker for fin julegave. Er vel bedre å Lene seg frem i sofaen og gi et kyss og takk? Hvis du vil skrive om gaven så skriv hva du fikk og hvor glad du ble da... Anonymous poster hash: 73fbc...0aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå