Gå til innhold

Jeg som fikk pakker her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poenget er jo at de fleste kjøpte nye ting, til og med dyre ting,

Anonymous poster hash: bc250...d9e

So fucking what?!Jeg har råd til det, det gledet meg, og jeg føler virkelig at gaven ble satt pris på. Jeg har fått pm fra en veldig takknemlig dame som virkelig satte pris på det de fikk. Sendte gaver til flere, og der har jeg ikke hørt en eneste takk. Vil Heller at en person som setter pris på gavene får ti gaver, enn at en som gir blaffen får en gave! Jeg ville gjort dette om igjen, gir gjerne en gave til neste jul til denne familien også. Kanskje jeg bestemmer meg for å Gjøre det til tradisjon! Noen av dere kjerringer som skjuler dere bak anonymknappen, karma kommer og biter dere i ræva!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Poenget er jo at de fleste kjøpte nye ting, til og med dyre ting,

Anonymous poster hash: bc250...d9e

So fucking what?!Jeg har råd til det, det gledet meg, og jeg føler virkelig at gaven ble satt pris på. Jeg har fått pm fra en veldig takknemlig dame som virkelig satte pris på det de fikk. Sendte gaver til flere, og der har jeg ikke hørt en eneste takk. Vil Heller at en person som setter pris på gavene får ti gaver, enn at en som gir blaffen får en gave! Jeg ville gjort dette om igjen, gir gjerne en gave til neste jul til denne familien også. Kanskje jeg bestemmer meg for å Gjøre det til tradisjon! Noen av dere kjerringer som skjuler dere bak anonymknappen, karma kommer og biter dere i ræva!

Helt enig! Jeg var ikke en av de som gav gave til henne, men har veldig lyst til å gi til neste år. Dette er en familie som oppriktig sliter. Hun er ydmyk og takknemlig og ber kun om brukte ting. Hun skrev til flere kun utfra erfaring at ikke alle gjør som de lover. Dette er ikke en svindler eller noen som prøver å lure til seg noe. Dette er en vanskeligstilt familie, en mamma som så gjerne vil gi barna sine en god jul. Jeg får vondt av å lese noen av kommentarene her. Men, heldigvis er det mange som Vicky og andre som ikke har glemt hva det vil si å være der for noen som trenger det. 

Anonymous poster hash: 1255d...de1

Skrevet

Jeg startet denne tråden fordi mange som skrev negativ om meg igjen.... :cry: :cry: :cry:

så jeg følgte meg ikke bra....Er veldig følsom, "høysensitiv" person...Tenkte mye på det...

men jeg vil takke alle med god hjerte her inne...

Ja, vi hadde fint juletid...Og vi er veldig takknemlig for alt vi fikk.... :hjerte: :hjerte:

Anonymous poster hash: 366f7...ebf
Skrevet

Det jeg reagerer mest på, er at alle svelger grunnen at hun kontaktet flere, tilfelle noen ikke skulle sende. Syns dette er tidenes dårligste unnskyldning for griskhet! Og det har ingenting med at folk hadde råd til det og syns det var greit likevel. 

Men det er en skikkelig rævva unnskyldning for å skaffe seg mest mulig gratis. På bekostning av andre som også trengte det, men fallt ut av lista siden HI har tatt gaver for 10 stk. 

Håper virkelig du har lært HI!

(Men det overasker meg ikke om hun gjør det samme neste år, for kan tenke meg hun har hatt en bedagelig gratis jul ;) )

Anonymous poster hash: 4c845...a34
Skrevet

Det jeg reagerer mest på, er at alle svelger grunnen at hun kontaktet flere, tilfelle noen ikke skulle sende. Syns dette er tidenes dårligste unnskyldning for griskhet! Og det har ingenting med at folk hadde råd til det og syns det var greit likevel.  Men det er en skikkelig rævva unnskyldning for å skaffe seg mest mulig gratis. På bekostning av andre som også trengte det, men fallt ut av lista siden HI har tatt gaver for 10 stk.  Håper virkelig du har lært HI! (Men det overasker meg ikke om hun gjør det samme neste år, for kan tenke meg hun har hatt en bedagelig gratis jul ;) ) Anonymous poster hash: 4c845...a34

Si meg, har du sent gaver til noen?

Skrevet

Herregud, vil dere prate om det??

Anonymous poster hash: 15c8a...64c

Skrevet

Desverre enda et eksempel på godhjerta naive nordmann. Ola Dunk. Lar seg lure og bedra. Jeg for min del tror trådstarter sitter og ler godt av oss dumme poteter.

Jeg har heldigvis ikke sendt pakke til deg, men hadde jeg gjort det, skulle du fått sendt den i retur, så jeg kunne gitt den til en som trengte den, og som ikke skulle griske til seg flest mulig pakker. (Ikke det at jeg tror du haddde gjort det, men...)

Anonymous poster hash: 7a590...9da

Skrevet

HVORFOR LAGE ENDA EN TRÅD OM DETTE??? Meld deg ut. Ikke be om flere gaver. Gjør hva du vil. Bare ikke mag flere tråder om dette!!

Anonymous poster hash: cfaa7...17c

Kanskje fordi det var tøft for henne å få hele DIB-ulveflokken etter seg? Kanskje fordi hun ble både lei seg og forskrekket fordi så mange ble så sinte. De sinteste var vel faktisk de som ikke sendte pakke, de som ikke delte og de som velger å tenke at verden er full av kyniske bedragere og endelig fikk de sjansen til å stramme opp én av dem. 

Jeg sendte pakke og jeg har tenkt på HI i etterkant og lurt på hvordan hun har hatt det. 

Drit i dem, HI. Bytt nick hvis du synes det gjør ting lettere og gå videre etter dette. Be om hjelp igjen hvis dere trenger det. 

Skrevet

Når jeg leser de få svarene her som spyr ut diverse dritt blir jeg lei meg på deres vegne. Er det virkelig mulig å være voksen å ha så liten innsikt i hvordan verden fungerer? Det er et faktum at mange som sier de skal hjelpe ikke gjennomfører den lovnaden, og HI tok et klokt valg om å kontakt flere for om mulig sikre at barna skulle få iallefall en gave. Det at HI og hennes familie fikk flere pakker er bare bra og noe de fortjener, og det at flere gikk og kjøpte nye ting til de når de ba om brukte klær og leker er heller ikke noe HI kan ta ansvar for. Jeg gav ikke julegave til Hi og hennes familie, men jeg møtte henne i november hvor hun fikk leker, klær og et gavekort fra meg. Jeg møtte en meget hyggelig og ydmyk dame som ble meget takknemlig for det hennes familie fikk. I ettertid har jeg også fått flere meldinger som uttrykker deres takknemlighet for det de fikk.

Det er også et paradoks at de som sendte gaver til HI synes de fortjener det og ikke vil ha gavene tilbake, mens det er de som ikke har gitt som skriker seg hese i forsøket på å henge ut HI. De minner veldig om en gjeng missunnelige damer som ikke unner noen andre noen pakker fordi de så gjerne skulle fått kloa i pakkene selv. 

Skrevet

Det jeg reagerer mest på, er at alle svelger grunnen at hun kontaktet flere, tilfelle noen ikke skulle sende. Syns dette er tidenes dårligste unnskyldning for griskhet! Og det har ingenting med at folk hadde råd til det og syns det var greit likevel. Men det er en skikkelig rævva unnskyldning for å skaffe seg mest mulig gratis. På bekostning av andre som også trengte det, men fallt ut av lista siden HI har tatt gaver for 10 stk. Håper virkelig du har lært HI! (Men det overasker meg ikke om hun gjør det samme neste år, for kan tenke meg hun har hatt en bedagelig gratis jul ;) ) Anonymous poster hash: 4c845...a34

Hva har det med det jeg skrev å gjøre?

Skrevet

Desverre enda et eksempel på godhjerta naive nordmann. Ola Dunk. Lar seg lure og bedra. Jeg for min del tror trådstarter sitter og ler godt av oss dumme poteter.

Jeg har heldigvis ikke sendt pakke til deg, men hadde jeg gjort det, skulle du fått sendt den i retur, så jeg kunne gitt den til en som trengte den, og som ikke skulle griske til seg flest mulig pakker. (Ikke det at jeg tror du haddde gjort det, men...)

Sånne som deg sender aldri pakker til noen.

Og det er fordi du er grisk og selvsentrert.

Og dumme poteter??

Anonymous poster hash: 37e87...080

Skrevet

Og dumme poteter??

Hvorfor gi til noen som ikke fortjener å få? Man får jobbe for å gjøre seg fortjent til det man har. Ikke fly rundt og tigge av en masse folk for å få en haug med ting gratis. Jeg ville skammet meg hvis jeg gjorde noe slikt.

Anonymous poster hash: ba7cc...be4

Skrevet

Og dumme poteter??

Hvorfor gi til noen som ikke fortjener å få? Man får jobbe for å gjøre seg fortjent til det man har. Ikke fly rundt og tigge av en masse folk for å få en haug med ting gratis. Jeg ville skammet meg hvis jeg gjorde noe slikt.

Anonymous poster hash: ba7cc...be4

Synes du kan spandere på deg selv å skamme deg litt nå også jeg ;-)

Skrevet

Det viktigste er å gi. Det er ikke så farlig om vedkommende trenger det eller ikke, men bare så jeg får god samvittighet. 

Keep up the spirit, guys

Skrevet

Har det vist seg at noken har tatt kontakt og ikkje fått da? Visst ikkje har jo ikkje hi fått på bekostning av noken andre.

Eg meldte meg både sjølv og via ho som ville organisere her inne. Fekk kun en henvendelse i år.

Skrevet

Det jeg reagerer mest på, er at alle svelger grunnen at hun kontaktet flere, tilfelle noen ikke skulle sende. Syns dette er tidenes dårligste unnskyldning for griskhet! Og det har ingenting med at folk hadde råd til det og syns det var greit likevel. Men det er en skikkelig rævva unnskyldning for å skaffe seg mest mulig gratis. På bekostning av andre som også trengte det, men fallt ut av lista siden HI har tatt gaver for 10 stk. Håper virkelig du har lært HI! (Men det overasker meg ikke om hun gjør det samme neste år, for kan tenke meg hun har hatt en bedagelig gratis jul ;) ) Anonymous poster hash: 4c845...a34

Hva har det med det jeg skrev å gjøre?

Siden du selv er så rask å kalle andre griske og snakke nedlatende om de som har det tøft og ber om hjelp. Da lurer jeg bare på hvor raus du selv egentlig er?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...