Gå til innhold

Jeg som fikk pakker her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal skrive en gang til om alt dette:

1.Jeg ba BARE om brukte leker og klær

2. Har sendt PM til alle som sendte meg pakke, ingen som ville ha noe tilbake..fikk ca 10 pakker, ikke 20!

3.Skal aldri be mere om ting igjen!!!!

4.Trives ikke her mere på dette forumet, har lyst å slette meg!

Anonymous poster hash: 366f7...ebf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

2. Har sendt PM til alle som sendte meg pakke, ingen som ville ha noe tilbake..fikk ca 10 pakker, ikke 20!

Hev deg over dette.

Du gjorde kanskje noe dumt med å spørre flere og dette gjør du ikke igjen.

Barna dine hadde nok en fin jul og for meg er DET viktigst.

Fortsatt fin jul til deg.

Anonymous poster hash: 37e87...080

Skrevet

Jeg har lest de fleste trådene her inne om dette, og jeg unner deg det du har fått.

Du er ikke grådig som har spurt om brukte ting.

Jeg håper du fortsetter på forumet. Snart har vi begynt et nytt år, og det siste brukerne da vil tenke på er hva som skjedde rundt jul. Så hold ut, de som er så negative vil snart glemme.

Jeg skrev i en annen tråd - det krever styrke å be om hjelp når man trenger det. Du har gjort det.

Du har ikke noe å skamme deg over.

Håper dere fikk en ganske god jul tross alt! :)

Du kommer sikkert til å få en del negative tilbakemeldinger i denne tråden også, men ikke bry deg om dem. Du har ikke noe å skamme deg over, du trenger ikke forsvare deg noe mer!

De som har gitt deg noe og stått frem har bare skrytt av deg, det er slike ting du burde ta til deg :)

Unner deg alt godt for det nye året :)

Klem

Anonymous poster hash: d8664...614
Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Det at du kun har spurt om brukte ting stiller faktisk alt i et helt nytt lys! Jeg har ikke svart på noen av trådene om dette, for jeg har erfart at det minst er to sider av en sak. At noen da valgte å kjøpe ting får de ta på egen kappe, veldig snilt gjort likevel da :) Håper dere fikk en fin jul, ikke lett å slite økonomisk rundt disse tider når fokuset er så stort på akkurat det med å kjøpe ting og forbruke mest mulig!

Hev deg over det, du fortjente sikkert alt du fikk :) Fortsatt god jul til deg og dine, og et riktig godt nytt år :)

Skrevet

Så bra! Håper du husker dette til neste år. Og et lite vennligment tips til deg, få deg en jobb og arbeid for pengene dine. Da føles det så mye mer riktig å kunne gi bort de presangene til barna dine. De fortjenter ekte presanger, ikke slikt som du har narret til deg på nettet. 👼

Anonymous poster hash: ba7cc...be4
Skrevet

Det eneste jeg lurer på er:

Hvordan var julekvelden hos dere?

Håper barna dine hadde en super jul med masse gaver!

Det er det viktigste! :)

Anonymous poster hash: 8637e...8c2

Skrevet

Så bra! Håper du husker dette til neste år. Og et lite vennligment tips til deg, få deg en jobb og arbeid for pengene dine. Da føles det så mye mer riktig å kunne gi bort de presangene til barna dine. De fortjenter ekte presanger, ikke slikt som du har narret til deg på nettet. Anonymous poster hash: ba7cc...be4

hun har skaffet ungene julegaver på en lovlig måte. Hun kan være like stolt av det som hjemmeværende mødre kan være over å kjøpe gaver for penger mannen har tjent eller som de har fått i trygd.
Skrevet

Så bra! Håper du husker dette til neste år. Og et lite vennligment tips til deg, få deg en jobb og arbeid for pengene dine. Da føles det så mye mer riktig å kunne gi bort de presangene til barna dine. De fortjenter ekte presanger, ikke slikt som du har narret til deg på nettet.

Det er ikke ALLE som kan jobbe. Selvom du er kapabel til det. vil ikke det si at alle andre er det.

Anonymous poster hash: 273b0...031

Skrevet

Hev deg over dette.

Du gjorde kanskje noe dumt med å spørre flere og dette gjør du ikke igjen.

Barna dine hadde nok en fin jul og for meg er DET viktigst.

Fortsatt fin jul til deg.

Vet det er vanskelig. Men du MÅ bare lukke øyne og ører til det negativet.

Du har ikke gjort noe galt.

Du og dine fortjener alt andre fortjener.

Skrevet

Så bra! Håper du husker dette til neste år. Og et lite vennligment tips til deg, få deg en jobb og arbeid for pengene dine. Da føles det så mye mer riktig å kunne gi bort de presangene til barna dine. De fortjenter ekte presanger, ikke slikt som du har narret til deg på nettet. Anonymous poster hash: ba7cc...be4

hun har skaffet ungene julegaver på en lovlig måte. Hun kan være like stolt av det som hjemmeværende mødre kan være over å kjøpe gaver for penger mannen har tjent eller som de har fått i trygd.

Hæ? Seriøst? Er det mulig å være så stygg og misunnelig?

Anonymous poster hash: 1ddaf...a40

Skrevet

Så bra! Håper du husker dette til neste år. Og et lite vennligment tips til deg, få deg en jobb og arbeid for pengene dine. Da føles det så mye mer riktig å kunne gi bort de presangene til barna dine. De fortjenter ekte presanger, ikke slikt som du har narret til deg på nettet.

Hvilken betydning har det for deg om noen vil gi henne eller andre arveting?

Kan vel like godt gi det til henne som i en uff kontainer.

Anonymous poster hash: 87869...ac0

Skrevet

Sier du det til de som får julematen og presanger av organisasjoner også? Bare lurer.

Selvom de ikke direkte spør om noe, så gjøre de jo det ved og møte opp og få. Narrer de til seg?

Og de som sier at HI fikk for mye og hva med de som ikke fikk. Man kan ikke være tankelesere og bare vite at den du møte på gata eller den som sitter på en pc bak et nick trenger noe.

Spør man ikke er det vanskelig og få noe.

HI spurte og hun fikk. Det var bare overveldene at det var så mange fantastiske personer her inne som ga, og det helt uoppfordret nye gaver. Gikk og kjøpte.

Dette kan ikke HI klandres for.

Stå på Hi, du vet at du har titt på det rene. Derfor trenger du ikke forklare og forsvare deg mer. Ta heller til deg de positive tingene med at du turte stå opp og spørre. Gjøre alt i din makt for at barna din skulle få en så bra jul som mulig.

Du  har min respekt

Skrevet

Hæ? Seriøst? Er det mulig å være så stygg og misunnelig?Anonymous poster hash: 1ddaf...a40

Hva var stygt og misunnelig med det. Jeg sier jo at det er mange som gir bort gaver de ikke har jobbet for selv. Så lenge det er lovlig ser jeg ikke at den ene måten skal være verre enn den andre.

Anonymous poster hash: a2153...67a

Skrevet

Poenget er jo at de fleste kjøpte nye ting, til og med dyre ting,

Anonymous poster hash: bc250...d9e
Skrevet

Hva mener du med at det er det som er poenget? At det var feil hun spurte om arveting, men fikk nye og dyre ting?

Skrevet

Hi spurte ikke om nye ting, hun spurte om hun kunne få ARVE BRUKTE KLÆR OG LEKER! Er da ikke hennes feil at hun da får helt nye klær i leker, gavekort osv! Hi har ikke lurt noen, hun spurte om hjelp og fikk det.

Jeg sende selv pakke til HI og angrer ikke ett sekund. Håper hun og familien fikk en fantastisk jul med masse gaver :)

Anonymous poster hash: 640d6...534

Skrevet

HVORFOR LAGE ENDA EN TRÅD OM DETTE??? Meld deg ut. Ikke be om flere gaver. Gjør hva du vil. Bare ikke mag flere tråder om dette!! 👼

Anonymous poster hash: cfaa7...17c

Skrevet

Poenget er jo at de fleste kjøpte nye ting, til og med dyre ting, Anonymous poster hash: bc250...d9e

Men det får de jo faktisk ta på sin egen kappe, hun ba ikke om nye ting, men brukte!!

Anonymous poster hash: dcf2c...7f3

Skrevet

Here we go again...

Jeg skjønner ikke hvorfor folk er så forbanna over dette.

Jeg gav og jeg er IKKE sint! ;-)

Skrevet

Here we go again...

Jeg skjønner ikke hvorfor hun har behov for å lage ENDA en tråd om dette???

Skrevet

Kjære deg.

Ta til deg nettopp det faktum at INGEN av oss som sendte gave ville ha dem tilbake igjen, og at flere av de som ga forsvarer deg og ga med glede. Jeg, og flere med meg, ser jeg, UNNER barna dine disse tingene og håper dere har hatt en flott jul! :)

Det burde fortelle deg noe at de som kritiserer er av dem som ikke har sendt noenting... Flere av dem fremstår dessuten som veldig lite forståelsesfulle og med liten evne til empati. Mange her ser ut til å mangle forståelse for hvor fortvilende det må være å være i en slik situasjon der man nesten ikke har noenting, og dessuten er syk. 

Og jeg er faktisk rimelig sikker på at de også har skaffet seg brukte klær, arvetøy og kanskje billig utstyr på finn.no selv. For hvem har ikke det? Jeg har selv prøvd å få tak i brukt barneutstyr, arvet tøy fra familie og meldt meg inn i kjøp/salg/bytte-sider på nettet. Det er jo samme greia. Og ingenting galt i det?

Skrevet

Here we go again...

Var vel på grunn av at en annen anonym opprettet en tråd om dette.

Anonymous poster hash: 87869...ac0

Skrevet

Here we go again...

Fordi det ble laget enda en "hat-tråd" om henne i kveld.

Forøvrig er det ingen som tvinger deg inn. Overskriften forteller deg rimelig klart hva det gjelder.

Er du en av de som kun er her inne for å lage kvalm?

Skrevet

Mange her inne som ikke sier nei til en god gammeldags heksejakt, så hev deg over det!

Jeg har ikke fått med meg pakketråden og det er sikkert mange som meg. Jeg hadde gjerne gitt deg brukte eller nye ting, selv om du fikk av andre også.

Skrevet

Hønsehjerne, du vet..sånne som ikke ser lengre enn sitt eget nebb eller munn sikkert i ditt tilfelle

Anonymous poster hash: 122e6...03c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...