Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Fornøyde? Jeg tenkte starte etter jul, men finner liksom ingen ordentlig info om hvordan. Er det slik at man skal spise middag hver dag + 3 shaker pr dag? Hvilken smak er best? Tre bokser er for en mnd forbruk? Og da holder det med de og de multivitaminene jeg vanligvis tar? Fant en side å kjøpe fra, men den er da rotete og dårlig? Trenger jeg forresten slikt risteutstyr også kanskje?? Noe annet jeg ikke har tenkt på? Og til sist, har dere gått nd mye og holdt dere stabil? Til kritikere har jeg gått på pulverkur tidligere Natures Own (mange år siden, vet ikke om det finnes enda), men nå etter tre barn må jeg ta et nytt skippertak og jeg er dessuten skadet som gjør trening blir vanskelig før vekten er lavere. Jeg velger det slik, fordi det passer meg! Spis bare salaten din videre du altså Anonymous poster hash: dbc90...3ed
Bustetroll Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 (endret) Du skal bytte ut shaken med måltid. Spørs jo hvor mye du skal ned i vekt også da.. Herbalife smaker forresten helt grusomt.. http://www.herbalife.no/ Endret 28. desember 2013 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 For lenge siden. Erstattet to måltider. Shakene var gode. Jeg likte sjokolade best. Du har nok tatt et veloverveid valg men jeg må tilføye at forbrenningen min ble ødelagt av pulverkurer og var opp og ned i vekt i ti år etter kuren. Anonymous poster hash: afeda...db4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Hvis du bare skal ha måltidserstatning synes jeg faktisk alevo på apoteket er best. Jeg bruker den nå før trening. Får så lett hold av å spise før mat så denne shaken er ypperlig. Anonymous poster hash: afeda...db4
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Hvis du bare skal ha måltidserstatning synes jeg faktisk alevo på apoteket er best. Jeg bruker den nå før trening. Får så lett hold av å spise før mat så denne shaken er ypperlig. Anonymous poster hash: afeda...db4 ok..., men har du gått ned i vekt på den og evt hvor mye/fort etc? Anonymous poster hash: dbc90...3ed
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Hvis du bare skal ha måltidserstatning synes jeg faktisk alevo på apoteket er best. Jeg bruker den nå før trening. Får så lett hold av å spise før mat så denne shaken er ypperlig. Anonymous poster hash: afeda...db4 ok..., men har du gått ned i vekt på den og evt hvor mye/fort etc? Anonymous poster hash: dbc90...3ed Shake er vel Shake. Jeg bruker dette kun for å få i meg næring før trening. Jeg har til slutt lykkes med å gå ned i vekt med trening og sunde valg. Jeg har vært jo-jo slanker på Shake i 10 år. Men altså liker jeg alevo for den er ikke like søt som herbalife. Anonymous poster hash: afeda...db4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå