Gå til innhold

Lørdagselsk

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Banderas
Skrevet

• Startet dagen med Sug Lut

Skulle hatt en skokk med spankoler her i kveld

Skokken med spanjoler er delvis sjuke så alle ble enige om å utsette sammenkomsten til en annen dag

Jeg fikk dermed plutselig Pateticakveld med selvpleie i form av negl-, hud- og hårpleie til stemningsmusikk, telys og rødvin, i stillhet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smask, jukebesktradijoner (eller julebesøktradisjoner, som det heter blant de som har to hender og kan sitte oppreist og skrive fort) er hellige.

Skrevet

Elsk: har sofaen, fjernkontrollen og sjokoladen for meg selv ikveld siden mannen er på fest hos broren sin. 

Hat: har ingen bikkje i hus.

Skrevet

Sov til JEG våkna.

Derfor sitter jeg oppe fortsatt.

Alle andre i seng. Kvelden for meg selv.

Spist stebrors fantastiske hjemmelagde italienske pizza. Alltid snill storestebror.

Snill storestebrorsvigerinne også.

Juletre som ikke drysser.

Nyttårsaftenfeiringplanlegging som smurt. 10 voksne og 10 barn enige.

Sovet mye i jula og føler meg ikke fullt så shait lenger på tross av premenopausisk mens to ganger i desember i Niagarafosstil.

Skrevet

Jeg er i verste pms-helvete, så skal ikke si noe, ikke annet enn bløøørhaaannnnnngh.

Gjest pupp and go
Skrevet

koselig middagsbesøk og vett nok til å invitere med min venn dolmio - for bedre tid med gjestene og mindre prestasjonsangst

ferdigprokrastinert - dvs det ble egentlig søndagselsk, fordi prokrastineringen gjorde jeg unna før midnatt, og nå er jeg jammen ferdig med oppgaven min også - 2 dager før fristen. Slå den!!

kranglefanter som greide å gå sammen til butikken - dvs samarbeide.

unge som hyler av latter sammen med sin far til en julefilm - ikke min humor, men hvem trenger film når man kan høre på de to :)

Skrevet

Søndagselsk

Barna sover

Rødvin, breaking bad og sørlandschips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...