Gå til innhold

hva har mannen gjort deg som har såret deg mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk barn med en annen dame, kastet meg ut, krevde omsorgsrett til to av barna, truer jevnlig med å selge bilen min  (den står i hans navn) fordi han vet jeg ikke har mulighet til å få hentet den, bruker pappapermen som sin personlige ferie (har sønnen sin annenhver helg... thats it. Jeg får ikke tatt -noen- ekstravakter så jeg sliter økonomisk atm.), nekter å hente døtrene sine når de ha vert hos meg som en straff fordi jeg har sagt jeg vil ha minst mulig kontakt. Det tar ham 10 min å kjøre ned... det tar meg nesten 4 timer (faktisk) med bussene på en søndag. 1 time tilbringes på et buss stopp i all slags vær mens vi venter på buss nr 2.  And the list goes on.

Huff, så fælt! Jeg husker det brått ble slutt mellom dere, men jeg ante ikke at det var sånne tilstander. :( Klem til deg! Håper ting snur!

Skrevet

Ønsket at barnet vårt skulle fødes for tidlig så han ikke ville leve opp.

Han var glad for graviditeten fram til uke 15/16, etter dette håpet han at vi aborterte.

Under fødselen ble han sint på meg, for nå måtte han bli far. :(

Anonymous poster hash: 4799d...8c2

Skrevet

Fikk barn med en annen dame, kastet meg ut, krevde omsorgsrett til to av barna, truer jevnlig med å selge bilen min  (den står i hans navn) fordi han vet jeg ikke har mulighet til å få hentet den, bruker pappapermen som sin personlige ferie (har sønnen sin annenhver helg... thats it. Jeg får ikke tatt -noen- ekstravakter så jeg sliter økonomisk atm.), nekter å hente døtrene sine når de ha vert hos meg som en straff fordi jeg har sagt jeg vil ha minst mulig kontakt. Det tar ham 10 min å kjøre ned... det tar meg nesten 4 timer (faktisk) med bussene på en søndag. 1 time tilbringes på et buss stopp i all slags vær mens vi venter på buss nr 2.  And the list goes on.

Helt utrolig at folk kan bare plutselig forandre seg på den måten.

Helt grusomt. Klemmer til deg.

Anonymous poster hash: fe969...ea6

Skrevet

Føler det blir bagateller i forhold til de andre tingene jeg leser om her, men det som sårer meg mest er at han ofte kaller meg stygge ting når han er sint. Det verste er at han ikke gjør noe forsøk på å ta det tilbake etterpå, eller si unnskyld eller at han ikke mente det. Det får meg til å føle at han egentlig mener det innerst inne, og i allefall at han har null respekt for meg.

Anonymous poster hash: 6309e...c7a
Skrevet

Jeg var bortreist og kom hjem en dag før for å overraske ham. Han savnet meg så fælt, sa han. Jeg kom hjem på natten og gledet meg til å hoppe oppi senga vår og rundkysse han. Men da jeg åpnet soverromsdøra fikk jeg meg en smell, gitt. Der tok jeg han red handed i vår seng med en prostituert! I full gang! Ja, du leste riktig. Adios amigos!! Ekle falske grisen.

Anonymous poster hash: 85c02...bfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...