Gå til innhold

hva har mannen gjort deg som har såret deg mye?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min var utro. Kom som et sjokk... flere år siden, men såret er enda åpent.. du?

Anonymous poster hash: d7c12...2c5

Skrevet

Utro via fb med ei eldre dame.. Fortsatt vondt hver eneste dag.

Anonymous poster hash: d41ba...f2d

Skrevet

Han hadde ett forhold med en på 17 år når han selv var 32 år! :S

Vi hadde riktig nok en pause,men en 17 åring?? EKKELT! :(

Dette forteller han i fylla lenge etter vi ble sammen igjen.

Anonymous poster hash: 7a83b...71c
Skrevet

Min mann var økonomisk utro så det sang etter! Dumme meg tilga og ryddet opp..skjedde igjen noen år senere, denne gangen gikk jeg! Var mye annet tull også, og vi passer visst bedre som venner..

Anonymous poster hash: a4724...054

Skrevet

Begynte å ruse seg og pga det ødelagt den fine familien min. Prøvde en stund å hjelpe han for å få tilbake min fine familie. Men etter flere sprekker og tillitsbrudd er han nå historie.

Anonymous poster hash: 2c981...db1

Skrevet

-Slått meg
-Kvelt meg
- Spyttet på meg
- Løyet (hele tiden, 24/7)
- Stjålet det ubrukte bankkortet mitt jeg trodde jeg hadde mistet, og brukt det som sitt eget

- Reiste til utlandet og ble der i 3 mnd (skulle være 14 dager) da jeg var 6 mnd på vei. Han reiste dagen jeg skulle flytte ut, så jeg måtte vaske ned og flytte ut av leilighet alene, inn til mor og far alene, samt dra på visninger, og hast-finne ny leilighet da jeg var høygrad..

- Dro hjem rett etter fødsel, til whiskeyflaska si. Kom full på sykehuset neste dag, ble der i 10 min, før han skulle på byen. Deretter fikk jeg en hel haug stygge sms'er mens jeg lå der, nybakt mor helt alene på sykehuset, barseltårer og hele pakka. 

- Truet med å skjære ut barnet fra magen min mens jeg var gravid. (Samme natten som han banket meg i 6 timer) 

- Satte rus og alkohol foran både vårt barn og meg.. 

Lista kan sikkert bli flere meter men jeg stopper der.

PS: Det er slutt for lengst 

Skrevet

-Slått meg

-Kvelt meg

- Spyttet på meg

- Stjålet det ubrukte bankkortet mitt jeg trodde jeg hadde mistet, og brukt det som sitt eget

- Reiste til utlandet og ble der i 3 mnd (skulle være 14 dager) da jeg var 6 mnd på vei. Han reiste dagen jeg skulle flytte ut, så jeg måtte vaske ned og flytte ut av leilighet alene, inn til mor og far alene, samt dra på visninger, og hast-finne ny leilighet da jeg var høygrad..

- Dro hjem rett etter fødsel, til whiskeyflaska si. Kom full på sykehuset neste dag, ble der i 10 min, før han skulle på byen. Deretter fikk jeg en hel haug stygge sms'er mens jeg lå der, nybakt mor helt alene på sykehuset, barseltårer og hele pakka. 

- Truet med å skjære ut barnet fra magen min mens jeg var gravid. (Samme natten som han banket meg i 6 timer) 

Klem... :hjerte: Håper du møter drømmemannen som kan bli en super rollemodell for jenta di. Det fortjener dere 

Anonymous poster hash: 456f8...9bf

Skrevet

-Slått meg

-Kvelt meg

- Spyttet på meg

Klem... :hjerte: Håper du møter drømmemannen som kan bli en super rollemodell for jenta di. Det fortjener dere 

Anonymous poster hash: 456f8...9bf

Det håper jeg og :D Si ifra hvis du finner han :P

Skrevet

Støttet meg ikke følelsesmessig, klarte det ikke, innestengt, egoistisk der? Jepp. Sa mye stygt til meg, og jeg sa mye stygt til...fra 2 planeter, jeg er så glad jeg gjorde det slutt etter 9 år at jeg får en sånn "vinne" i lotto følelse av å tenke på det. Vi har det bedre fra hverandre, noen er bare totalt krasj, vi var:)

Anonymous poster hash: 10a97...474
Skrevet

Utro for litt over ett år siden.... åpen sår her også.

Anonymous poster hash: 3d42b...c3c
Skrevet

Stengte meg helt ute mens jeg var gravid, følelsesmessig. Distanserte seg fra meg og barna, da babyen var nyfødt ble han forelsket i ei venninne som var ute etter ham i flere år og begynte romanse med henne. De hadde et kortvarig forhold med sex, forelskelse og hele pakka, og han fortalte halve omgangskretsen offentlig at han elsket henne og skulle gå fra meg til fordel for henne. Til meg sa han at han verken har vært utro, fortalt at han elsket henne eller skrev/ringte med henne. Vi har vært hos familieterapi mange ganger og har kommet over utroskapen hans, men jeg tror at han enda lider av kjærlighetssorg fordi han (selv!) valgte meg og barna fremfor denne dama som han antageligvis enda er forelsket i.

Anonymous poster hash: 3c615...f7f
Skrevet

-Slått meg

-Kvelt meg

- Spyttet på meg

vet dessverre hvordan det er.. jeg var 15 & han var 23 holdt ut med det i nesten 3 år før jeg kastet han ut. var heldigvis ingen barn i bilde. tok lang tid å komme over det men det gikk til slutt. håper du har funnet deg en herlig mann :) 

Anonymous poster hash: a857d...093

Skrevet

Vi var ikke gift da,men det såret meg veldig at han dumpet meg så fort han hørte ordet "gravid" :(

Skrevet

Min ex gjorde så mye stykt at det orker jeg ikke skrive om engang. Min samboer sa for noen dager siden "å jeg som trodde du var ei sånn som klarte ting på egenhånd og ikke ga opp om ikke svaret lå forran nesa på meg". Høres kanskje ikke så ille ut men jeg gjør mitt ytterste og trengte virkelig ikke å høre den. Hjelper ikke at det han klager på er noe jenter flest ikke har peiling på men som han forventer at jeg bare skal klare..

Anonymous poster hash: e5619...111
Skrevet

Jævla drittsekker!!!

Vi har det sååååååååå mye bedre uten de

Ønsker de ikke noe godt

Anonymous poster hash: 76156...9ee

Skrevet

Veldig, veldig, veldig mye=( Så mye at ingen(inkl meg selv) syns synd på meg, heller veldig dum! Så mye at jeg som anonym ikke engang orker/tør å snakke om det, jeg blir flau rett og slett. snakker ikke om fysisk vold, han har aldri rørt meg. utroskap gang på gang feks... Orker ikke å tenke på det engang, blir helt gåen. Vi ble sammen i ungomsårene og jeg har aldri vært sammen med noen andre. vi har hatt ett ekstremt turbulent forhold frem til de siste 2 årene. Jeg er mest sannsynlig litt "skadet for livet" av alt drittet han har gjort mot meg.

Anonymous poster hash: dbcbc...225
Skrevet

Du 00:42 , GÅ FRA HAN!!!

Anonymous poster hash: 76156...9ee

Skrevet

Holdt på med mange ting bak ryggen min. Lyging og tull.

Skrevet

-Slått meg

-Kvelt meg

- Spyttet på meg

vet dessverre hvordan det er.. jeg var 15 & han var 23 holdt ut med det i nesten 3 år før jeg kastet han ut. var heldigvis ingen barn i bilde. tok lang tid å komme over det men det gikk til slutt. håper du har funnet deg en herlig mann :)

Anonymous poster hash: a857d...093

Nei ikke enda, men han dukker nok opp før eller siden :D

Skrevet

Nei ikke mannen min. Han er virkelig en skatt.

Han jeg bodde med før jeg møtte han var notorisk utro. Jeg var ung og naiv og trodde han når han lovet bot og bedring.

Til slutt skjønte jeg at han aldri kom til å slutte med det.

Jeg tok en slem hevn før jeg stakk.

Anonymous poster hash: b7fc1...354

Skrevet

Fikk barn med en annen dame, kastet meg ut, krevde omsorgsrett til to av barna, truer jevnlig med å selge bilen min  (den står i hans navn) fordi han vet jeg ikke har mulighet til å få hentet den, bruker pappapermen som sin personlige ferie (har sønnen sin annenhver helg... thats it. Jeg får ikke tatt -noen- ekstravakter så jeg sliter økonomisk atm.), nekter å hente døtrene sine når de ha vert hos meg som en straff fordi jeg har sagt jeg vil ha minst mulig kontakt. Det tar ham 10 min å kjøre ned... det tar meg nesten 4 timer (faktisk) med bussene på en søndag. 1 time tilbringes på et buss stopp i all slags vær mens vi venter på buss nr 2.  And the list goes on.

Skrevet

Fikk barn med en annen dame, kastet meg ut, krevde omsorgsrett til to av barna, truer jevnlig med å selge bilen min  (den står i hans navn) fordi han vet jeg ikke har mulighet til å få hentet den, bruker pappapermen som sin personlige ferie (har sønnen sin annenhver helg... thats it. Jeg får ikke tatt -noen- ekstravakter så jeg sliter økonomisk atm.), nekter å hente døtrene sine når de ha vert hos meg som en straff fordi jeg har sagt jeg vil ha minst mulig kontakt. Det tar ham 10 min å kjøre ned... det tar meg nesten 4 timer (faktisk) med bussene på en søndag. 1 time tilbringes på et buss stopp i all slags vær mens vi venter på buss nr 2.  And the list goes on.

Huff, stor klem. :cry:

Anonymous poster hash: 21c46...254

Skrevet

Ikke mannen min, men en fæl type som jeg ikke vil engang titulere som en ex.. Jeg var 16 år og betatt av en på 32 år. Vi holdt sammen en sommer og så skulle jeg reise til en større by 4 timer unna for å møte han hjemme hos seg selv en helg. Han tvang meg til å suge han, uten at jeg ville. Jeg kløp han i pungen, kastet meg ut av sengen og sprang ut dørene så fort bena kunne bære meg og kastet meg på første buss bort fra han.

så glad jeg kom meg unna han!!!

Anonymous poster hash: 3e474...e60

Skrevet

Opp

Anonymous poster hash: d7c12...2c5

Skrevet

Stengte meg helt ute mens jeg var gravid, følelsesmessig. Distanserte seg fra meg og barna, da babyen var nyfødt ble han forelsket i ei venninne som var ute etter ham i flere år og begynte romanse med henne. De hadde et kortvarig forhold med sex, forelskelse og hele pakka, og han fortalte halve omgangskretsen offentlig at han elsket henne og skulle gå fra meg til fordel for henne. Til meg sa han at han verken har vært utro, fortalt at han elsket henne eller skrev/ringte med henne. Vi har vært hos familieterapi mange ganger og har kommet over utroskapen hans, men jeg tror at han enda lider av kjærlighetssorg fordi han (selv!) valgte meg og barna fremfor denne dama som han antageligvis enda er forelsket i.

Anonymous poster hash: 3c615...f7f

Hvorfor i all verden er du sammen med ham fremdeles?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...