Gå til innhold

Noen her som jobber frivillig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For hvilken organisasjon, og hva er oppgavene deres?

Anonymous poster hash: c051d...88b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke nå lengre.

Jobbet flere år for en dyrevernsorganisasjon. Drev med diverse kontorarbeid og koordinering av event.

Anonymous poster hash: 428df...23d

Skrevet

Ikke nå, men jobbet frivillig som barsjef på Samfundet i studietida i ca tre år. Ca 20 tiner i uka. I tillegg til studier og deltidsjobb.

Skrevet

Jobber frivillig på et kattehus en ettermiddag i uka. Oppgavene er å vaske i burene, ny sand, mat, vann, kos, ta telefoner / epost og annet forefallende arbeid

Anonymous poster hash: 1d865...bda
Skrevet

Hvordan syns du det var? Har du satt det på cv'en din?

Anonymous poster hash: c051d...88b

Skrevet

Nei Gud forby! Det lærte jeg nettopp av en annen tråd her at ikke gir noen verdi for samfunnet :P

Anonymous poster hash: 49696...bd2

Skrevet

Har verv i ein interesseorganisasjon på regionalt nivå. Har hatt på landsdekkende nivå i samme organisasjon dei siste 10 åra, men gikk av i haust da det blei litt mykje med begge verva når nummer to er på vei og med full jobb i tillegg.

Skrevet

Har tre kunstrelaterte verv, og syns at det er i meste laget. Jeg legger mange timer i dette, og syns det er gøy. Samtidig kjenner jeg at det tar for mye tid og krefter, og så er jeg temmelig lei dem som bare er med på lasset uten å ta ansvar....;)

Men tenker at det lønner seg i lengden, da jeg har kunstutdannelse selv, og knytter stadig nye kontakter som kan være nyttige. Jeg setter vervene på cv-en, ja, det er ting som blir lagt merke til.

Anonymous poster hash: 4b271...353

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...