Gå til innhold

Ærlig talt, tror aldri jeg har hørt så mye sutring fra voksne folk folk før!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt utroli hvor mange som sutrer over svigerfamilien sin her inne.

Feil gaver, for billige gaver, for mye gaver, for lite gaver, svigermor blander seg for mye, svigermor bryr seg/ liker meg ikke, de drikker for mye, de koser for mye med babyen....osv osv

Ærlig talt, vær glad dere har en svigerfamilie som bryr seg og vil være sammen med dere i julen.

Vær litt raus, se forbi at vi er alle forskjellige, og nyt julen.Ikke irriter dere over "alt", kanskje svigermor er ei grei dame om du gir henne en sjans. Noe riktig må hun jo ha gjort siden du er sammen med sønnen hennes.?

Alltid er det svigerforeldrene deres det er noe galt med, deres egne foreldre er jo bare snille og greie.

Det finnes tusevis av ensomme som gjerne skulle byttet med dere, så slutt og vær så ego, og gi disse damene en sjans😊

Anonymous poster hash: dfa8c...cdf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til alle de stolte guttemammaer her inne skal bli svigermonster :D

Anonymous poster hash: f15ae...e47
Skrevet

Jeg er enig med deg! :)

Av alle som klager her, er det kun et fåtall som virkelig har grunn til klagene sine!

Men, jeg tenker at forumet har en misjon, det gjør at folk forhåpentligvis får ut småirritasjoner og frustrasjoner på et nøytralt forum slik at det ikke påvirker livene deres ellers?! ;)

Jeg er av dem som gjerne skulle hatt en svigerfamilie å klage på. Skulle gjerne hatt en familie også.

Men, jeg er vel en av de "heldige", ingen å klage på ;)

Anonymous poster hash: afa7f...b7f
Skrevet

Gleder meg til alle de stolte guttemammaer her inne skal bli svigermonster :D

Anonymous poster hash: f15ae...e47

He-he... ja, du sier noe.... spørs om vi bør henge her i maaaange år videre ;)

Anonymous poster hash: afa7f...b7f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...