Gå til innhold

Hvor mye har du lagt på deg hittil i svangerskapet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Straks 15 uke og ikke lakt på meg nåkka, har heller tatt av meg 4 kg pga kvalme og oppkast. E overvektig fra før av så har bestemt meg for og være forsiktig denna gangen og ikke legge på meg alt for masse. For 10 år sia la eg på meg 30 kg og slit meg 20 av de i dag og for 6 år sia la eg på meg 5 kg men dæm forsvant i løpet av 1-2 uke etter fødselen. Så e spent på utviklinga med vekta videre.

Annonse

Annonse

20+4 i dag. Første svangerskap. Gikk ned 5 kg pga kvalme/oppkast de første 13 ukene (fikk bmi på undervektig). Nå har jeg gått opp 6 kg og er da +1 kg ift normalvekt. Tror jeg velger å forholde meg til +1 og late som at jeg aldri mistet de fem i starten :P

Jeg er 17 uker på vei og har lagt på meg 7 kg :kjefte: Skulle liksom være så flink denne gangen, men er jaggu ikke lett:/

Anonymous poster hash: ba7b8...b42

25+0. Opp ca 5 kilo. Tipper det er litt mere nå siden det har vært jul, men kanke skylde på svangerskap der gitt :P Håper ikke det blir stort mer enn ti kilo, er jo så kjedelig å slanke seg! 

Anonymous poster hash: 903f5...3ed

17 1/2 uke her, og har nok blitt nesten 10 kg nå... Har stor mage og mye vann i kroppen, men det har lagt seg godt på rumpe, lår, legger og ansikt og... Huff huff.....

Jeg har også fått en del på rompe og ansikt:)

Men det gikk enkelt bort forrige gang så satser på at det går fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...