Gå til innhold

Dere som bor i leilighet: Opplever dere det samme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her setter enkelte naboer søppelet sitt rett utenfor døren sin i fellesgangene. Utrolig uhygienisk syns jeg. Er det bare mine naboer som er over snittet late? Søppelrommet ligger 3 meter nedi gata...

Anonymous poster hash: 975ad...bfc
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her setter enkelte naboer søppelet sitt rett utenfor døren sin i fellesgangene. Utrolig uhygienisk syns jeg. Er det bare mine naboer som er over snittet late? Søppelrommet ligger 3 meter nedi gata...

Anonymous poster hash: 975ad...bfc

Gjør det her også. De står ikke lenge. Synes det er helt greit.

Anonymous poster hash: c3d57...fb7

Skrevet

Ja, både søppel, sko, akebrett, ski, barnevogner og alskens dritt som sperrer vegen for oss andre. I tillegg lukter det søppel i hele oppgangen. Hva med å ta hensyn? Om det begynner å brenne?

Anonymous poster hash: 1db62...130

Skrevet

Jøss. Så ekle naboer dere har.

Her kan det stå en enkel søppelpose en times tid men aldri masse ting og skrot. Er det ikke et styre som kan ta tak i dette?

Anonymous poster hash: c3d57...fb7

Skrevet

Barnevogner har noen av oss, inkludert meg selv, rett utenfor egen dør. I følge eierne av bygget er det ok.

Søppelposer står nå og da, tydeligvis til de går ned senere på dagen sjøl.

Skrevet

Jeg har hørt om flere med samme problem. Spesielt i blokker der det bor mye utlendinger. De setter ut gammel mat, søppel, bleieposer, osv. Hos en jeg kjenner har det vært 5-6 møter med styret for å få slutt på det, men de gir seg ikke.. 

Å sette en pose utenfor i 1 time hvis man likevel skal ut, er ikke tidenes problem. Men når det flyter, og flyter av leker og alt annen dritt i hele oppgangen, da blir det et problem.
Nå sier jeg ikke at det kun er utlendinger som holder på slik, men der jeg har hørt om samme type problem, gjelder det de utenlandske i blokka.

Anonymous poster hash: b84e2...023
Skrevet

Jeg bor i blokk med langt flere utenlandske enn norske. Største problemet her er alkisene som kommer hjem på natta/kveldstid..og at de røyker i trappa/heisen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...