Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Er på besøk hos svigers i Tønsberg, og tenkte be de med ut på restaurant ikveld, gi svigermor litt fri fra all matlaginga! Men noen som vet om en bra restaurant å ha med seg en liten blid kar på 2 år også..? Ser det er mange spisesteder på brygga, men kjenner ikke til om noen av de er bittelitt barnevennlige også. Anonymous poster hash: 868a6...550
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Tja.. Ikke barnevennlige i definisjonen "lekerom". Det har vel bare Peppes. Men Harbour reklamerer med gratis måltid for barn i ukedagene, så de burde ha en litt barnevennlig profil syns jeg.. Anonymous poster hash: 0a8d0...31d
Svins&Småsvansene Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Høres ikke dumt ut, da har de ihvertfall litt "barneprofil", takk for tipset!
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Gamle brygga, som har bytta navn til noe jeg ikke husker....god mat, god plass, og hyggelig betjening. Ikke lekerom, men god plass
Svins&Småsvansene Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Hvor ligger den plassert, sånn ca?
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Becks heter det! Og pga det dumme nettet her så forsvant hele innlegget..... Ligger på brygga, rett etter himmel og hav, hvis du går med vannet på høyre side
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Og Dolly dimples har og god plass!
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 Gamle brygga, som har bytta navn til noe jeg ikke husker....god mat, god plass, og hyggelig betjening. Ikke lekerom, men god plass Becks... Ikke spesielt barnevennlig til tross for stor plass Anonymous poster hash: 7fbdc...846
Gjest Sekretøsa Skrevet 28. desember 2013 #9 Skrevet 28. desember 2013 Gamle brygga, som har bytta navn til noe jeg ikke husker....god mat, god plass, og hyggelig betjening. Ikke lekerom, men god plass Becks... Ikke spesielt barnevennlig til tross for stor plass Anonymous poster hash: 7fbdc...846 Syns du ikke? har vært der med mine, og syns det var helt topp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå