Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #26 Skrevet 29. desember 2013 Mange supre råd veldig kjekt at dere deler erfaringer . Jeg noterer meg alt Anonymous poster hash: e26d7...f02
Gjest lillehi Skrevet 29. desember 2013 #27 Skrevet 29. desember 2013 Nettopp brukt 340.000 på ny bil, så sparekontoen minsker. Men blir deilig med ny bil. Og har fremdeles over 100.000 spart opp. Jeg skjønner ikke at det går an å leve fra mnd til mnd og ha null penger før neste lønning. Jeg hadde aldri klart å leve sånn. Ikke med barn i alle fall. Anonymous poster hash: 474d2...680 Det er veldig slitsomt å leve sånn, men dessverre skjer det noen ganger ting man ikke hadde mulighet til å forutse, så da må man bare gjøre det beste ut av det😃 gratulerer med ny bil, blir sikkert supert😃
Guttaboys Skrevet 29. desember 2013 #28 Skrevet 29. desember 2013 Har både penger på konto og sparekonto, så vi har nok penger i romjula:) men du har fått mange gode tips i denne tråden! Ikke ålreit når det er slunkent med penger...
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #29 Skrevet 29. desember 2013 Hi her Jeg er kjempe fornøyd med alle innspill dere har komt med mange gode tips og råd, hvis flere vil dele så kom med det Anonymous poster hash: e26d7...f02
**venter** Skrevet 29. desember 2013 #30 Skrevet 29. desember 2013 Absolutt, liker du kalkun så kjøp flere og frys dem. Stek dem etterhvert, og frys ned kjøttet i passe middagsporsjoner. Billig kjøtt, mye billigere enn kylling som mange spiser hele året, hvertfall. Ellers, lag ting fra bunnen av. Invester i en god kokebok. Kan anbefale Familiekokeboken eller kanskje Trines mat? Mange gode basisoppskrifter som ikke er for dyre (hvertfall ikke om du lager doble porsjoner og fryser halvparten)
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #31 Skrevet 29. desember 2013 Den er som den er resten av året. Har nok penger til det vi trenger. Anonymous poster hash: a852b...f25
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå