Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #51 Skrevet 28. desember 2013 Er det ikke bedre og be dem pent sitte inne på stuen mens du steller og legger ungen? Jeg gjør det titt og ofte hvis jeg har besøk... Eller som noen gjør, gi beskjed på en vennlig måte om at nå er det leggetid for en utslitt unge så besøk passer dårlig? Er jo mange andre måter og avslutte en kveld på uten og være uhøflig eller vente på en eller annen reaksjon.... Anonymous poster hash: 74cc4...673
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #52 Skrevet 28. desember 2013 Jeg har sagt det en gang, uten respons, så jeg prøver igjen. HVORFOR IKKE AVVISE DE PÅ EN HØFLIG MÅTE? Du kommer mye lenger med det. Anonymous poster hash: 726b8...743
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #53 Skrevet 28. desember 2013 Selvsagt en anonym som støtter ... Du tror det er HI som støtter? HI er jo anonym selv, så det ville jo være teit i så fall... Anonymous poster hash: 2c5d2...ddc Det er også feil. Det var meg. Hva i all verden mener du??! Jeg sjekket før jeg svarte altså. HI (hovedinnlegget) er skrevet av en anonym... Det er da aldeles ikke feil. Anonymous poster hash: 2c5d2...ddc
Mamsen<3 Skrevet 28. desember 2013 #54 Skrevet 28. desember 2013 Selvsagt en anonym som støtter ... Du tror det er HI som støtter? HI er jo anonym selv, så det ville jo være teit i så fall... Anonymous poster hash: 2c5d2...ddc Det er også feil. Det var meg. Hva i all verden mener du??! Jeg sjekket før jeg svarte altså. HI (hovedinnlegget) er skrevet av en anonym... Det er da aldeles ikke feil. Anonymous poster hash: 2c5d2...ddc Jeg ser at det jeg skrev kan tolkes feil. men mente at det er feil at det er hi. Ville være teit. Ja, det er også feil. som i stemmer det..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #55 Skrevet 28. desember 2013 Selvsagt en anonym som støtter ... Du tror det er HI som støtter?HI er jo anonym selv, så det ville jo være teit i så fall... Anonymous poster hash: 2c5d2...ddc Det er også feil. Det var meg. Hva i all verden mener du??! Jeg sjekket før jeg svarte altså. HI (hovedinnlegget) er skrevet av en anonym... Det er da aldeles ikke feil. Anonymous poster hash: 2c5d2...ddc Jeg ser at det jeg skrev kan tolkes feil. men mente at det er feil at det er hi. Ville være teit. Ja, det er også feil. som i stemmer det.. Ahhh... :lyspære: da skjønner jeg. Anonymous poster hash: 2c5d2...ddc
mamma_bergen Skrevet 28. desember 2013 #56 Skrevet 28. desember 2013 Oj..Dette høres ikke helt stabilt ut..
anonymemammaen Skrevet 28. desember 2013 #57 Skrevet 28. desember 2013 Dere som sier at HI oppfører seg frekt, hva med deres egene kommentarer? Syk i hodet osv... Hva feiler det dere? .... Skjønner ikke åssen folk som er her inne jeg altså. Som kan lire av seg det ene og det andre om HI'er. Skam dere. Det er nok ikke noen av de som kommenterer her som det feiler noe. HI virker faktisk ikke helt godt bevart. Hun ser onde blikk, sure smil og mørke hensikter. Javel. Samtidig planlegger hun en eller annen "hevn" med lydopptak og greier. Jeg syns det er barnslig og nesten paranoid, dessuten helt uten poeng - for hvem skal bry seg om hennes "bevis"? Ting kan nemlig tolkes helt annerledes som HI har tenkt seg. Jeg håper egentlig at HI er et trolleinnlegg. Hva om det faktisk ER onde blikk ? Hva om det ved flere anledninger har vært noe "i luften" som HI reagerer på, men som en ikke kan sette fingeren på eller forklare helt? Det har jeg også opplevd uten at jeg har vurdert lydopptak av stikkerne jeg har mottatt selvfølgelig, men uansett.
Anne-B. Skrevet 28. desember 2013 #58 Skrevet 28. desember 2013 Om dette er sant, så syns jeg oppriktig synd på deg. Alle historier har flere sider, og du er nok med på å bidra til at situasjonen er blitt slik den er med din egen fremtreden, men dette høres fryktelig slitsomt å leve med. Jeg tviler ikke for at det kan finnes slike folk som din svigermor og svigerinne, og selvfølgelig blir din beretning farget av alt du har opplevd sammen med dem. Jeg håper ting løser seg til det bedre for alle parter.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #59 Skrevet 28. desember 2013 Tror di HI er lutt psranoid, du minner om ei jeg kjenner faktisk. Hun snakjer barw dritt m sin svigerfamilue, hvir fæle og onde de er, helt ærlig så begynner jeg å tvile litt på henne. Synes hun oppfører seg veldig sært og rart, så at de kansje er lutt reserverte og unngår henne finnes det nok en forklaring på. Jeg tror du bør gå litt i deg selv HI, vi har alle et eget ansvar i forhold til hvordan vi oppfattes av andre. Vil man bli likt må man av og til jobbe litt for det, kansje svelge litt stolthet også. Jeg og min egen svigermor er svært forskjellige, men på tross av det greier vi å ga et gid samarbeid, gjensidig respekt og tillitt. Jeg lot henne få slippe til, inviterte henne hjem til å hjelpe meg med babyen, lot henne ta med babyen på trilleturer alene, enda jeg egentlug helst ville ha ungen for meg selv. Svigermor elsket det og ga meg mye støtte da vi ventet vårt andre barn, da ble jeg syk og var veldig glad hun og barnebarnet hadde had så tett kontakt. Var ikke noe problem at jeg måtte på sykehus i ukesvis, ungen haddcdet fint sammen med far og hos besteforeldrene når han måtte jobbe. Da jeg km hjem fra barsel med nr 2 hadde hun ryddet og vasket hele huset, strøket opp babyklærne, vasket våre klær, handlet inn, bakt og middagen sto på bordet. Da innså jeg virkelig hvor godt det var å ha henne. Vi er ikke enige i alt, men jeg er kjempe glad i henne. Hun er jo mamman til verdens beste mann også, hvor ille kan moren til mannen man elsker egentlig være? Slipp henne til! Anonymous poster hash: 806bd...6cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå