*Miss Marple* Skrevet 28. desember 2013 #26 Skrevet 28. desember 2013 Takk for ein god latter! Besøk av familie kl 21, for ein uhyrlig opplevelse! Det finst nok ein støttetelefon for folk som opplever slikt.. For ikke å snakke om en bestemor som vil kose med sitt lille barnebarn. Det blir neppe verre enn det! Faktisk litt skremmende at hi planlegger hevn for noe alle andre anser som en normal oppførsel (sitte på med bror og svigerinne hjem fra selskap, komme inn i døren kl 21 en fredagskveld og ønske å hilse på lille baby). Kan ikke tro annet enn at hi må ha det travelt med å hevne all slags innbilt urett.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #27 Skrevet 28. desember 2013 Kl 21 er ikke sent selv for de som skal tidlig på jobb!Anonymous poster hash: 4374d...a50 Skrev i åpningsinnlegget at svigermor kom 20 min forsent:) Altså var klokken 5 på halv 10. Så satt hun i ca. 40 min og pratet med mannen min, og da var det sent nok for å si det slikt. Viktig å få alle fakta på plass;) TS Anonymous poster hash: b5ad4...253
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #28 Skrevet 28. desember 2013 Hvis man ser bort fra planen om å treffe babyen. Hvorfor kunne ikke din svigerinne kjøre sin egen bil? Anonymous poster hash: 0e76e...6ae
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #29 Skrevet 28. desember 2013 Kl 21 er ikke sent selv for de som skal tidlig på jobb!Anonymous poster hash: 4374d...a50 Skrev i åpningsinnlegget at svigermor kom 20 min forsent:) Altså var klokken 5 på halv 10. Så satt hun i ca. 40 min og pratet med mannen min, og da var det sent nok for å si det slikt. Viktig å få alle fakta på plass;) TS Anonymous poster hash: b5ad4...253 Ah, du bare tuller med oss. Det var da enda godt. Anonymous poster hash: 77a14...999
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #30 Skrevet 28. desember 2013 Takk for ein god latter! Besøk av familie kl 21, for ein uhyrlig opplevelse! Det finst nok ein støttetelefon for folk som opplever slikt.. For ikke å snakke om en bestemor som vil kose med sitt lille barnebarn. Det blir neppe verre enn det! Faktisk litt skremmende at hi planlegger hevn for noe alle andre anser som en normal oppførsel (sitte på med bror og svigerinne hjem fra selskap, komme inn i døren kl 21 en fredagskveld og ønske å hilse på lille baby). Kan ikke tro annet enn at hi må ha det travelt med å hevne all slags innbilt urett. Bestemødre har ingen rett til å omgås barnebarna sine. Denne bestemoren til barnet mitt er i tillegg deprimert, og tar ikke medisinen sin forde hun tror hun er frisk nok. Hun har kalt barnet mitt for bortskjemt, bare forde hun gråt da hun og oldemoren ville holde henne. I samråd med helsevesenet bør barnet mitt skjermes mot Svigermoren min:) Så jeg er glad jeg blir forstått i det virkelige liv. TS Anonymous poster hash: b5ad4...253
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #31 Skrevet 28. desember 2013 Takk for ein god latter! Besøk av familie kl 21, for ein uhyrlig opplevelse! Det finst nok ein støttetelefon for folk som opplever slikt.. For ikke å snakke om en bestemor som vil kose med sitt lille barnebarn. Det blir neppe verre enn det! Faktisk litt skremmende at hi planlegger hevn for noe alle andre anser som en normal oppførsel (sitte på med bror og svigerinne hjem fra selskap, komme inn i døren kl 21 en fredagskveld og ønske å hilse på lille baby). Kan ikke tro annet enn at hi må ha det travelt med å hevne all slags innbilt urett. Bestemødre har ingen rett til å omgås barnebarna sine. Denne bestemoren til barnet mitt er i tillegg deprimert, og tar ikke medisinen sin forde hun tror hun er frisk nok. Hun har kalt barnet mitt for bortskjemt, bare forde hun gråt da hun og oldemoren ville holde henne. I samråd med helsevesenet bør barnet mitt skjermes mot Svigermoren min:) Så jeg er glad jeg blir forstått i det virkelige liv. TSAnonymous poster hash: b5ad4...253 Det var da veldig med tilleggsopplysninger det kom etterhvert som du får motbør? Ser du ikke selv hvor sprøtt det virker med skumle blikk, onde smil og hevntanker? Du fremstår ikke helt i vater selv, det er ikke normalt å planlegge hevn for et uplanlagt besøk uansett hvor lite man liker vedkommende. Anonymous poster hash: 3ad4a...0b7
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #32 Skrevet 28. desember 2013 Oi, har hun virkelig kalt barnebarnet bortskjemt? Går det an?? Vet du hva, det har begge mine høyst oppegående svigerforeldre gjort også. Det er liksom det gamle folk gjør... Anonymous poster hash: 77a14...999
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #33 Skrevet 28. desember 2013 Hvis man ser bort fra planen om å treffe babyen. Hvorfor kunne ikke din svigerinne kjøre sin egen bil? Anonymous poster hash: 0e76e...6ae Det vet vi ikke:) I selskapet satt hun på med sin far og nykona. TS Anonymous poster hash: b5ad4...253
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #34 Skrevet 28. desember 2013 Regner med at dette er et trolleinnlegg, ellers er du den mest paranoide på dette forumet! Onde blikk og smil og gudene vet hva... Stakkars din samboer! Anonymous poster hash: 2a185...fce
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #35 Skrevet 28. desember 2013 Kanskje ungen burde skjermes fra mora si også? Anonymous poster hash: 7e035...33f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #36 Skrevet 28. desember 2013 Takk for ein god latter! Besøk av familie kl 21, for ein uhyrlig opplevelse! Det finst nok ein støttetelefon for folk som opplever slikt.. For ikke å snakke om en bestemor som vil kose med sitt lille barnebarn. Det blir neppe verre enn det! Faktisk litt skremmende at hi planlegger hevn for noe alle andre anser som en normal oppførsel (sitte på med bror og svigerinne hjem fra selskap, komme inn i døren kl 21 en fredagskveld og ønske å hilse på lille baby). Kan ikke tro annet enn at hi må ha det travelt med å hevne all slags innbilt urett. Bestemødre har ingen rett til å omgås barnebarna sine. Denne bestemoren til barnet mitt er i tillegg deprimert, og tar ikke medisinen sin forde hun tror hun er frisk nok. Hun har kalt barnet mitt for bortskjemt, bare forde hun gråt da hun og oldemoren ville holde henne. I samråd med helsevesenet bør barnet mitt skjermes mot Svigermoren min:) Så jeg er glad jeg blir forstått i det virkelige liv. TSAnonymous poster hash: b5ad4...253 Det var da veldig med tilleggsopplysninger det kom etterhvert som du får motbør? Ser du ikke selv hvor sprøtt det virker med skumle blikk, onde smil og hevntanker? Du fremstår ikke helt i vater selv, det er ikke normalt å planlegge hevn for et uplanlagt besøk uansett hvor lite man liker vedkommende. Anonymous poster hash: 3ad4a...0b7 Skjønner, men nå handlet jo egentlig ikke innlegget mitt om min Svigermors diagnose heller da. Men jeg ser meg jo nå nødt til å forklare meg grundigere, når det påstås at feilen ligger hos meg. For det gjør det ikke:) Å brøyte seg inn på besøk når vi skal legge oss, liker verken jeg eller samboeren min. Dette har vi nevnt for svigermor før, men hun hører ikke på oss:) TS Anonymous poster hash: b5ad4...253
Hjertefru Skrevet 28. desember 2013 #37 Skrevet 28. desember 2013 Neste gang håper jeg at du filmer det hele. Alle de djevelske smilene, blikkene og konspiratoriske tankene hadde gjort seg på film.Tenker realityshow! Real hiusewives et eller annet
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #38 Skrevet 28. desember 2013 HI virker jo ikke riktig navla! Stakkars barn som har en mor som ser ondskap i at bestemor har lyst til å kose med barnebarnet sitt... Maken til forferdelig menneske du er HI!! Verste jeg har hørt på lenge! Og ikke snev av selvinnsikt på hvor dårlig du faktisk oppfører deg... Skulle ikke fått bevege deg fritt du! Anonymous poster hash: 30e89...58a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #39 Skrevet 28. desember 2013 Du virker mer spesiell enn din svigermor....hjelpes! Anonymous poster hash: b0225...f97
soleia Skrevet 28. desember 2013 #40 Skrevet 28. desember 2013 Høyres ut som ei konkurranse i å vere mest sprø, men er litt usikker på kven som går av med sigeren her.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #41 Skrevet 28. desember 2013 Dere som sier at HI oppfører seg frekt, hva med deres egene kommentarer? Syk i hodet osv... Hva feiler det dere? Dere vet jo ikke alt som har foregått mellom disse personene, og leser tydeligvis ikke ordentlig. Hi trenger jo ikke skrive svart på hvitt at de har problemer mellom seg og dette har pågått lenge. Dere sitter da ikke i stua til HI og ser hva som foregår. Kanskje er dette et TROLL innlegg som alle andre innlegg her inne tydeligvis. Ingenting som ingen andre har opplevd kan være sant. Det er tydelig for meg at det ikke bare er HI som reagerer på oppførselen til svigemor og svigerinne. Men også samboer. Er det rett og rimelig av svigemor og lyve om svigedatteren sin? Jeg har selv hatt problemer med svigemor, ikek helt på denne måten. Men dette med at besteforeldre ikke respekterer grense setting for barnebarna eller respekterer andre ting foreldrene vil skal følges blir et såååå stort problem for mange at man helst ikke vil være sammen med de og ikke vil ha de rundt barnet sitt lenger. Noen driter i de tingene jeg mener er viktig for meg, men jeg ikke synes at andre ting er så viktig som andre synes. Sånn er det bare her i verden. Alle er forskjellige. Skjønner ikke åssen folk som er her inne jeg altså. Som kan lire av seg det ene og det andre om HI'er. Skam dere. Anonymous poster hash: f150a...616
Mia_73 Skrevet 28. desember 2013 #42 Skrevet 28. desember 2013 Dere som sier at HI oppfører seg frekt, hva med deres egene kommentarer? Syk i hodet osv... Hva feiler det dere? .... Skjønner ikke åssen folk som er her inne jeg altså. Som kan lire av seg det ene og det andre om HI'er. Skam dere. Det er nok ikke noen av de som kommenterer her som det feiler noe. HI virker faktisk ikke helt godt bevart. Hun ser onde blikk, sure smil og mørke hensikter. Javel. Samtidig planlegger hun en eller annen "hevn" med lydopptak og greier. Jeg syns det er barnslig og nesten paranoid, dessuten helt uten poeng - for hvem skal bry seg om hennes "bevis"? Ting kan nemlig tolkes helt annerledes som HI har tenkt seg. Jeg håper egentlig at HI er et trolleinnlegg.
sikrima Skrevet 28. desember 2013 #43 Skrevet 28. desember 2013 Stakkars deg som har en svigermor som ønsker å kose med babyen din! Du har vært ute i besøk med en liten baby,må vite at du da er sliten... Du høres ikke helt god ut,glad jeg ikke har sånne som deg i min familie!
Mamsen<3 Skrevet 28. desember 2013 #46 Skrevet 28. desember 2013 Selvsagt en anonym som støtter ... Du tror det er HI som støtter?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #47 Skrevet 28. desember 2013 Festlig lesning. Gjøkeredet... Lurer på om det er et sunt miljø for et barn å vokse opp jeg. Driter i den gale familien. Med så mye bitterhet i mor må jo barn bli påvirket av dette. Anonymous poster hash: b5430...752
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #48 Skrevet 28. desember 2013 Selvsagt en anonym som støtter ... Du tror det er HI som støtter? HI er jo anonym selv, så det ville jo være teit i så fall... Anonymous poster hash: 2c5d2...ddc
Mamsen<3 Skrevet 28. desember 2013 #49 Skrevet 28. desember 2013 Selvsagt en anonym som støtter ... Du tror det er HI som støtter? HI er jo anonym selv, så det ville jo være teit i så fall... Anonymous poster hash: 2c5d2...ddc Det er også feil. Det var meg.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #50 Skrevet 28. desember 2013 Anonymous poster hash: e8f3e...011
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå