Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg og min samboer var i et familieselskap i går med vår lille baby, noe som gjorde oss alle slitne og trette. Alle reisende kom i egne biler, inkludert oss. Men plutselig når vi ville reise hjem, så skulle min samboers svigersøster sitte på med oss. Det er helt greit det, men vi trodde jo at hun reiste med sin egen bil. Under bilturen så satt hun bare og tastet hyppig på tlf'n sin, uten å si et ord til oss. Og de gangene jeg og hun var alene, så tok jeg alltid initiativ og pratet med henne. Men det går aldri i motsatt retning:) Etterhvert kom det fram at moren deres skulle hente henne på halvveien, og jeg gledet meg slik til å komme hjem for å legge trøtt barn! Så spurte jeg omsider hvor møteplasser skulle være, og det var hjemme hos oss(??!) Jorda, greit det. Men jeg fikk da mine bange anelser for hva de egentlig hadde planlagt. Etter planen så skulle hun være der med bilen når klokken var 9. Og dette visste hun. Men når vi kom fram så var hun ikke kommet. Så min stakkars samboer måtte finne på noe lurt, slik at vi drøyde tiden til moren kom. Men til fånyttes, for etter 20 min var hun her;) Og I mellomtiden måtte vi slippe inn søsteren til min samboer inn i leiligheten som var bombet. Og jeg orket fadermeg ikke enda et besøk, og det sent på kvelden! Men svigermor brøytet seg fornøyd inn, mens jeg sto på badet og stelte lille. Og dere kan tro jeg tok meg god tid:) For jeg orket somsagt ikke et hersens besøk med to personer, som jeg vet ikke liker meg. De respekterer verken meg eller de grensene jeg og samboer setter. Vel, etter å ha stelt gullet mitt, gikk jeg rett på soverommet og la henne i vuggen. Så gikk jeg deretter inn i stuen og møtte fjeset til svigersøster, som smilte så djevelsk som hun aldri før har gjort! Og dette provoserte meg noe heftig. Jeg gikk så til kjøleskapet og hentet ut melk som jeg varmet opp, og utbrøt: "Såå.., har vi fått kveldsbesøk?" Svigermor som satt i lenestolen, snudde seg sakte rundt, og smilte på en irriterende selvtilfreds måte. Og sa " Jaa, slik kam det altså gå når man er sjåføør:)" Til opplysning så smiler hun aldri til meg på denne måten, eller prater til meg på en så "blid måte". Så jeg innså da at dette var et planlagt stunt fra både henne og datteren. Men jeg lar meg ikke pille på nesen så lett. Og bestemte meg da for ikke å gi verken henne eller datteren noe utbytte av besøket;) For jeg vet nemlig så inderlig vel at de planla dette besøket KUN for å kose med babyen. Jeg betyr jo ikke en dritt.. Vel, jeg sa iallfall ikke noe mer til svigertrollet, og gikk med bestemte skritt bort til barnerommet for å mate min lille trøtte skatt:) Jeg hørte samtidig at svigertrollet og datteren plutselig takket for seg og dro ut av leiligheten vår, og det i full fart! Hoho! ^^ Min plan funket, for jeg visste jo nøyaktig hva hun var ute etter. Og når hun ikke fikk det som hun ville, så ble ikke besøket noe mer interessant. Og som takk for arrogansen deres, har jeg planer om å ta ut en ny hevn. Slik at de lærer at jeg er den siste personen de bør kødde med. Min samboer har nemlig en splittet familie, grunnet skilte foreldre. Og på den måten feirer vi jul annenhver gang hos en av foreldrene. I år var vi hos faren hans, men til neste år går turen til svigertrollet. Etter samtale med samboer har vi planlagt å heller ta ut ferie i syden, for å feire jul:D Haha! Spent på hvordan dette blir mottat på morsiden. For jeg annonserte dette på Facebook, og vet at svigersøster flittig oppdaterer seg på alt jeg skriver. For deretter å sladdre til moren sin om dette. Min Svigermors syn på meg kom for alvor fram den dagen et av familiemedlemmene(alkoholiker), ringte min samboer. Det ble da lagt ut ting om meg som hun hadde sutret om til familien. Og alt var blank løgn og en eneste svertekampanje. Min samboer sendte henne ei melding hvor han sa hva han mente om oppførselen hennes. Men fikk ikke svar. Og neste gang hun møtte oss, så lot hun som om ingenting hadde skjedd. Også dette forholdet ble straffet. For min samboer hadde straks bursdag, og da inviterte vi med moren og søsteren hans. I tillegg til eksmannen og hans smekre lekre kone:)) Ja dere kan tro hvordan svigermor hadde det da;) Men helt ærlig så fortjente hun dette. Har dere noen historier om svigermødre som ikke har respektert deres liv, og for hvordan dere satte de på plass? Anonymous poster hash: b5ad4...253
Mandala Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Jeg datt ut på slutten, men oj.. Håper dette bare er tull. Ellers vil jeg kalle deg en mester i negativ tolkning.
Gjest xxxxxxxxx1 Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Jeg må si du gir et inntrykk av å være både oppegående, stabil og moden.
LillaGorilla♥♥ Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Her er det nå du som fremstår som et troll.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Skjønner ikke at du i det hele tatt sa noe til henne. Jeg ville bare behandlet henne som luft. Anonymous poster hash: 2a185...fce
Modesty Blaise. Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Oh hoi... Du er klar over at det finnes medisiner for dette? Bare et lite tips altså.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 barnslig. Anonymous poster hash: dae70...ffb
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #8 Skrevet 28. desember 2013 Er du syk i hodet på noen måte? Jeg ville sjekket! Anonymous poster hash: 4374d...a50
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #10 Skrevet 28. desember 2013 I alle dager da. Hvem er det som forventer å kose med babyen så sent på kvelden. Merkelig opplegg. Høres ut som om du har flere historier på lur også. Det må ligge mye mer bak enn det som kommer frem her. Hvordan hadde svigermor det i bursdagen da? Anonymous poster hash: 0e76e...6ae
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #12 Skrevet 28. desember 2013 Du må være psyk.. Anonymous poster hash: ce3bd...f15
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #13 Skrevet 28. desember 2013 Jeg bare lurer på.. Bedriver dere verdensmesterskap i barnslig og latterlig oppførsel, eller? Hvor gammel er du, HI? 17 år og superbortskjemt? Anonymous poster hash: 19bb9...dd7
*Yuna* Skrevet 28. desember 2013 #14 Skrevet 28. desember 2013 Hæ? Jeg skjønte ikke poenget, hva gjorde de galt til å begynne med?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #15 Skrevet 28. desember 2013 La meg se om jeg tolker det riktig. Mannen sin svigersøster og deres felles svigermor inviterer seg selv på spontant besøk hos dere, De liker ikke deg, kom for å kose med babyen. Det kommer tydelig frem her at du liker ikke de heller. Tell sakte til ti og trekk pusten dypt. Du kommer langt hvis du prøver å oppføre deg som folk. Det gjelder selvfølgelig de også. Anonymous poster hash: 726b8...743
Himmel og hav Skrevet 28. desember 2013 #16 Skrevet 28. desember 2013 Hvorfor forventer du at folk du tydelig viser at du ikke liker, og som du oppfører deg ufint overfor, skal like deg? Det må være fryktelig slitsomt å leve et liv der man hele tiden leter etter urett, tolker hvert smil, hvert øyekast, hver handling og hvert ord som ondt, planlegger hevn, finner ut hvordan man kan straffe nær familie og så fryder seg over det. I min verden er det ikke unaturlig, forøvrig, at nær slekt ønsker å hilse på og kose med en baby, og at oppmerksomheten automatisk forsvinner noe fra foreldrene når de får en liten en.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #17 Skrevet 28. desember 2013 Synes det er rart å se hvor mange det er som liker å få besøk rett før en skal legge seg. Klokken var mange, og samboeren min skulle opp halv 6 i dag på jobb.. Synes jeg gjorde helt rett i det jeg gjorde:) Gikk nå og pusset tennene etter å ha matet vesla. Så hoppa jeg til sengs med meget god samvittighet. TS Anonymous poster hash: b5ad4...253
Vinterlilje Skrevet 28. desember 2013 #18 Skrevet 28. desember 2013 Neste gang håper jeg at du filmer det hele. Alle de djevelske smilene, blikkene og konspiratoriske tankene hadde gjort seg på film.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #19 Skrevet 28. desember 2013 Hvorfor forventer du at folk du tydelig viser at du ikke liker, og som du oppfører deg ufint overfor, skal like deg? Det må være fryktelig slitsomt å leve et liv der man hele tiden leter etter urett, tolker hvert smil, hvert øyekast, hver handling og hvert ord som ondt, planlegger hevn, finner ut hvordan man kan straffe nær familie og så fryder seg over det. I min verden er det ikke unaturlig, forøvrig, at nær slekt ønsker å hilse på og kose med en baby, og at oppmerksomheten automatisk forsvinner noe fra foreldrene når de får en liten en. Hva med å gi beskjed på normal måte? Istedenfor å være frekk og uforskammet.. Det føles godt å oppføre seg fint. Anonymous poster hash: 726b8...743
★julestjerne★ Skrevet 28. desember 2013 #20 Skrevet 28. desember 2013 Takk for ein god latter! Besøk av familie kl 21, for ein uhyrlig opplevelse! Det finst nok ein støttetelefon for folk som opplever slikt..
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #21 Skrevet 28. desember 2013 Kl 21 er ikke sent selv for de som skal tidlig på jobb! Anonymous poster hash: 4374d...a50
FrkKværner Skrevet 28. desember 2013 #22 Skrevet 28. desember 2013 Klarer vene. Lurer du virkelig på hvorfor svigermor og din svigerinne ikke liker deg?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #23 Skrevet 28. desember 2013 Neste gang håper jeg at du filmer det hele. Alle de djevelske smilene, blikkene og konspiratoriske tankene hadde gjort seg på film. Jeg har faktisk lekt med tanken om å gjøre et skjult opptak:) Jeg har jo i alle besøk vært hyggelige mot dem. Men likevel presterer hun å lire av seg frekke kommentarer til meg. Blir alltid så satt ut, at jeg ikke får fram et ord til svar. Det var jo f.eks en gang at svigermor sa at vi ikke måtte gjøre et eller annet som jeg og samboer planla, for det var ikke sikkert at forholdet kom til å vare så lenge.. Når svigermor og datteren er ute blandt folk, så later de som om at de er normale. Og det er også mulig å føre en normal samtale med dem. Derfor vurderer jeg dette lydopptaket:) Nemlig forde at de ikke skal få slippe unna med å lure folk til å tro at de bare er snille og uskyldige. Og når vi snakker om blikk, så pleier mor og datter å kommunisere skjult med hverandre ved å stirre på hverandre, kombinert med sure smil. TS Anonymous poster hash: b5ad4...253
BareMas Skrevet 28. desember 2013 #24 Skrevet 28. desember 2013 Synes det er rart å se hvor mange det er som liker å få besøk rett før en skal legge seg. Klokken var mange, og samboeren min skulle opp halv 6 i dag på jobb.. Synes jeg gjorde helt rett i det jeg gjorde:) Gikk nå og pusset tennene etter å ha matet vesla. Så hoppa jeg til sengs med meget god samvittighet. TS Anonymous poster hash: b5ad4...253 Joda, du gjorde helt rett i å mate og legge en trøtt baby. Vil bestemor kose med babyen finnes det bedre tidspunkt enn sent på kvelden. Men her var det sannelig mye grums, og det fra alle kanter...
Vinterlilje Skrevet 28. desember 2013 #25 Skrevet 28. desember 2013 Neste gang håper jeg at du filmer det hele. Alle de djevelske smilene, blikkene og konspiratoriske tankene hadde gjort seg på film. Jeg har faktisk lekt med tanken om å gjøre et skjult opptak:) Jeg har jo i alle besøk vært hyggelige mot dem. Men likevel presterer hun å lire av seg frekke kommentarer til meg. Blir alltid så satt ut, at jeg ikke får fram et ord til svar. Det var jo f.eks en gang at svigermor sa at vi ikke måtte gjøre et eller annet som jeg og samboer planla, for det var ikke sikkert at forholdet kom til å vare så lenge.. Når svigermor og datteren er ute blandt folk, så later de som om at de er normale. Og det er også mulig å føre en normal samtale med dem. Derfor vurderer jeg dette lydopptaket:) Nemlig forde at de ikke skal få slippe unna med å lure folk til å tro at de bare er snille og uskyldige. Og når vi snakker om blikk, så pleier mor og datter å kommunisere skjult med hverandre ved å stirre på hverandre, kombinert med sure smil. TS Anonymous poster hash: b5ad4...253 Wow! Spennende greier du
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå