Gå til innhold

Bør jeg ha samme merke på hvitevarer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal handle integrerte hvitevarer på Mandag. Syns de har veldig bra tilbud på Elkjøp nå. Skal kjøpe komfyr, platetopp, mikro, oppvaskmaskin og kjøleskap.

Bør jeg ha samme merke på alt? Syns det er umulig jeg, å finne samme merke i alt.

Og i så fall, noen som har et merke de er fornøyd med og vil anbefale til meg?

Hilsen Hi.

Anonymous poster hash: 5f8a3...af4

Skrevet

Hvorfor skal det ha noen betydning? Jeg har tre forskjellige merker på mitt kjøkken

Anonymous poster hash: f9fb9...87b
Skrevet

Aner ikke. Slikt tenker jeg ikke mye over.

Anonymous poster hash: 5cf2d...955

Skrevet

På kjøleskap og oppvaskmaskin har det ikke noe å si når det er integrerte hvitevarer (dekket av kjøkkendørene), men jeg ville hatt samme merke på komfyr og mikro (platetopp om du har stålkant rundt). Stålfargen varierer nemlig ofte fra produsent til produsent, og det vil se litt rart ut om de er ulike.

Du kan gå i ulike hvitevarebutikker og be om pristilbud når du kjøper flere produkter, da får du ofte en god pris:)

Anonymous poster hash: f0ae9...27f
Skrevet

#4 igjen...

Skal du ha det beste merket, velger du Miele, men det er veldig dyrt...

Jeg er også glad i Asko, men det ligger nesten i samme priskategori som Miele. Ellers har jeg hørt at Bosch og Siemens skal være bra, Bosch- og Siemensproduktene produseres ofte på samme fabrikk, så kvalitetsmessig ligger de sikkert på samme nivå.

Jeg jobbet en gang deltid på hvitevareavdeling, men har glemt masse og ting forandrer seg. Bare ikke kjøp hvitevarene på Ikea, jeg er i hvert fall ikke fornøyd med de vi kjøpte. De er produsert av Electrolux og Whirlpool.

Skrevet

Veldig fornøyd med Miele, men det koster. Ville kjøpt en av de mest stillegående oppvaskmaskinene. Må ikke ha samme merke på alle, men det kan se rart ut hvis det er designforskjeller.

Skrevet

På kjøleskap og oppvaskmaskin har det ikke noe å si når det er integrerte hvitevarer (dekket av kjøkkendørene), men jeg ville hatt samme merke på komfyr og mikro (platetopp om du har stålkant rundt). Stålfargen varierer nemlig ofte fra produsent til produsent, og det vil se litt rart ut om de er ulike.

Du kan gå i ulike hvitevarebutikker og be om pristilbud når du kjøper flere produkter, da får du ofte en god pris:)

Jeg skal ha dobbel kjøleskap og den blir ikke dekket av kjøkkendørene. Skrev at jeg skal handle på Elkjøp og andre h.butikker kommer ikke på tale. Jeg tenkte også at noen ville anbefale Miele, det er et bra merke. Syns at Elkjøp har veldig bra tilbud, 23% på integrerte hvitevarer tom 31.12. Takk for god info :)

Anonymous poster hash: 5f8a3...af4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...