Gå til innhold

Hvor lenge er deres 8-9 åringer alene hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er han hjemme maaks to timer alene etter skolen.

Vi må ut og gjøre noen ærender i dag, og blir borte 3-4 timer. Han sier han vil være her, men er litt i tvil.Han har telefon, og vi er ikke lenger borte enn 10-15 minutter, men syntes det virker så stusselig å være her alene.

Anonymous poster hash: c6d40...1fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det hadde gått helt fint for min gutt, men jeg syntes også det høres stusselig ut å være alene så lenge. Kan han få besøk?

Anonymous poster hash: 22b67...0db

Skrevet

Min er ikke moden. Hun sier selv at hun ikke vil.

Om din sier han vil så er det vel ok?

Med mindre det er mulighet til å finne på masse rart hjemme da. Unger finner jo på de i underligste ting innimellom.

Uansett. Når vi var små var i allefall jeg og flere venninner nøkkelbarn fra 1. kl. Det gikk helt fint.

Anonymous poster hash: cc5a3...9a5

Skrevet

Jeg syns også det iblant virker stusselig å dra fra barna så de er alene hjemme. Men tenk som de koser seg! Helt alene for en gangs skyld som sikkert er en glede i seg, også er dessuten alternativet å bli med i butikker! Dobbelt glede over å få slippe det ;)

Mine er hjemme opptil to timer vanligvis (etter skolen). Men kunne fint vært hjemme alene lengre. Hvertfall når jeg er der før alenetiden begynner, altså at det ikke blir fra rett etter skolen.

Skrevet

9 åringen vår elsker å være hjemme alene, så hun har vært en del hjemme etter skolen siden hun var 7 år. Hun ønsker gjerne å være hjemme, men hun har aldri vært lenger alene hjemme enn litt over 2 timer. Hvis barnet ditt ønsker å være hjemme alene, hadde jeg latt han være det. Han har jo tlf, så han får tak i dere hvis det skulle være noe.

Skrevet

Hadde overhodet ikke vært noe problem for 9-åringen min, men han ville antagelig kledd på seg og gått ut på leit etter noen å leke med da.

Anonymous poster hash: b1d09...6b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...