Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #26 Skrevet 29. desember 2013 Er Mortensrud bedre? Anonymous poster hash: e25b0...baf
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #27 Skrevet 29. desember 2013 Anbefaler heller Mortensrud enn Vestli. Det er utrolig mye "tilfeller" og sosialklienter i Stovner/Vestli området. Nå kommer det sikkert noen som sier at det er tull, at de bor der og ikke er det. Men som jeg sa det er MYE av det men ikke alle. Anonymous poster hash: e885d...d55
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #28 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har en kollega som stortrivdes på Vestli. Jeg kjenner meg ikke igjen i beskrivelsene på t-banene. De eneste kjipe opplevelsene jeg har hatt på t-banen har vært vest i byen. Stovner senter har jeg hatt bilen min på mange ganger og jeg kjenner mange som har bilen der hver dag og har aldri hørt noe om innbrudd i bil. Senteret er ikke på sitt beste nå, men nå har det nye eiere, og det er mulig det blir bygget ut. Anonymous poster hash: 32df0...bf7
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #29 Skrevet 29. desember 2013 Risløkka er kjempefint og Årvoll. Ammerud er bedre enn Vestli. Anonymous poster hash: 9fb2b...30f
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #30 Skrevet 29. desember 2013 Risløkka er kjempefint og Årvoll. Ammerud er bedre enn Vestli. Anonymous poster hash: 9fb2b...30f Risløkka er jo relativt dyrt! Hi spør om vestli fordi det passer inn i hennes prisklasse. Anonymous poster hash: e7be1...2a5
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2013 #31 Skrevet 29. desember 2013 Du får det du betaler for .... Billigere men mye drit som medfølger. Har du/ tenker å bo der med barn så velg et annet sted. Anonymous poster hash: 9bcdc...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå