Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg fant en ipad i vogna mi der jeg bor og antok at den var min da min er identisk (coveret og selve ipaden er helt prikk lik). Stusset litt over det, men bruker min enormt sjeldent, så antok jeg hadde surret. Men så viser det seg når jeg skal lade den etter at den har ligget uladet i 3 uker siden jeg fant den, at den var ikke min. Rakk ikke å sette igang en leteaksjon for oppdaget dette natten før en tidlig juleferie. Men hvordan finner en eieren til en ipad? Da den ble ladet opp begynte den å pipe "this is a stolen ipad!". Men tror ikke det sto noe om kontaktinfo der? Kan noen i en applebutikk se hvem som eier den og gi meg kontaktinfoen? Antar det er en nabo? Anonymous poster hash: c0980...fee Anonymous poster hash: c0980...fee
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Tenk om alle hadde vært like ærlig som deg Anonymous poster hash: 9be2c...873
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Lurt, det falt meg ikke inn engang. Har ikke den med på juleferie, men skal ordne det straks jeg er hjemme og kan ta den med meg. Åhhh, smelte til svar nr to. Takk. Synes det er flaut at det tok så lang tid for meg å oppdage at den ikke var min da, men bruker aldri vogna eller ipaden min bortsett fra når jeg flyr og mini får leke med den... Antar eieren tror den er mistet for alltid stakkars. Anonymous poster hash: c0980...fee
<3 2G <3 Skrevet 28. desember 2013 #5 Skrevet 28. desember 2013 Kan jo se om appel id kommer frem så du kan sende en mail.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Hvordan får en fram appel id? Anonymous poster hash: c0980...fee
<3 2G <3 Skrevet 28. desember 2013 #7 Skrevet 28. desember 2013 Prøv å kjøp en App å se på adressen som kommer frem der en skal legge inn passord. Eller gå på innstillinger å finn det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå