Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #1 Skrevet 28. desember 2013 Jeg jobber alltid i julen. Har fri julaften og nyttårsaften, men utenom det jobber jeg store deler av romjulen. Jobber også mye helger, kvelder og andre helligdager. Da er det høysesong for oss. Er så redd for at ungene skal føle seg tilsidesatt. Redd for at det er noe de kommer til å tenke på når de blir voksne. Noen andre som føler det slik? Jag holder de ofte hjemme fra bhg når jeg har fri, og vi har alltid god tid på morgenene på hverdager. Og så har jeg fri ca annenhver helg. Men det hjelper lite på samvittigheten.. Anonymous poster hash: cc97a...913
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #2 Skrevet 28. desember 2013 Ingen andre som sliter med dårlig samvittighet? Anonymous poster hash: cc97a...913
★julestjerne★ Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Nei. Har riktignok ikkje jobba jul etter at eg vart mamma, men frå neste jul er det på att. Mir mi har også eit turnusyrke, det har aldri vore eit problem til tross for kveldsvakter jul- og nyttårsaften m.m.
hit og dit Skrevet 28. desember 2013 #4 Skrevet 28. desember 2013 Jeg jobbet slik før, men da var far med de, så jeg hadde ikke dårlig samvittighet. Nå har jeg skiftet jobb, både pga lønnen og arbeidstidene, og nyter romjulsfreden. Jeg liker best å ha fri med jentene våre, men hadde egentlig ikke dårlig samvittighet når jeg ikke var det. Har selv foreldre som begge har arbeidet og aldri selv følt meg tilsidesatt da jeg alltid var med enten en av de eller familien øvrig. Gode egenerfaringer gjør kanskje at jeg ikke får samvittighetskvaler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå