Gå til innhold

Lufter tanker litt. (Noen detaljer)

Anbefalte innlegg

Skremmende dette.. Over to pr siden sist jeg var her inne, har to nydelige små.

Så plutselig helt uventet 4 dpo. Brukt kondom, en gang var han borti meg uten, men kun noen sek, og ikke i nærheten av å være inni...

Så tok jeg meg selv i å drikke myye melk for noen dager siden( drikker ellers lite/ikke melk), og så kom jeg plutselig på at det gjorde jeg periodevis mye i sist graviditet... Har trodd at mensen sku komme, også hatt litt lysebrun utflod, det har jeg alltid dagen før mensen kommer. Men nå har jeg hatt det i minst fem dager, (veldig lite) men null mens. Er ellers regelmessig...

Har ingen å dele dette med nå, så måtte inn her å få tankene ut... Kan ikke fatte at jeg kan være gravid, men nå, nå begynner jeg virkelig å lure... Hvis jeg fortsatt ikke har fått mensen på nyttårsaften får jeg heller teste... Noen her som har opplevet noe lignende?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144107192-lufter-tanker-litt-noen-detaljer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så plutselig helt uventet 4 dpo. Brukt kondom, en gang var han borti meg uten, men kun noen sek, og ikke i nærheten av å være inni...

Du kan ikke bli gravid av at han er borti deg :) så hvis dere har brukt kondom hver gang, er det lite sannsynlig at du er blitt gravid. med mindre kondomet har sprukket.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...