Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #51 Skrevet 28. desember 2013 Hei, beklager at jeg spør nå, men jeg prøver likevel i håp på svar Ser du skolegang/jobb i nærmeste fremtid? Evt i hvilken retning? kanskje også kjøping av hus? Kreps siri Anonymous poster hash: 7ac8e...b4c
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #52 Skrevet 28. desember 2013 Hvis du har energi til å spå meg også blir jeg veldig glad! Får du opp noe på meg? Vært prøvere i snart 3 år og kjenner håpet forsvinner. Hilsen Jomfru Anonymous poster hash: 1ee0a...68e
Mamsen<3 Skrevet 28. desember 2013 #53 Skrevet 28. desember 2013 De kom opp som to separate ting, kan godt være de ikke har med hverandre å gjøre. Tror hvis du legger sjela i trening så bærer det masse frukter med seg lykke til! ang. Tidligere flamme? Jeg får bare opp at du allerede vet hvem det er eller at han er i nærheten av der du oppholder deg, ser han skjult rett bak deg på en måte, vanskelig å forklare hihi Anonymous poster hash: 8a7c8...75a Kan det være at jeg bare håper så sterkt? Har nettopp vært i et veldig langt forhold, fått 2 barn med han og det var et veldig dramatisk brudd. Jeg vet jo heller ikke om jeg klarer og tilgi.
Influences Skrevet 28. desember 2013 #54 Skrevet 28. desember 2013 Jeg er litt sent ute, mn spør likevel=)Jeg er gravid og vi skal ikke vite kjønnet(samboers ønske) Men jeg vil gjerne vite det likevel? Tyren
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #55 Skrevet 28. desember 2013 Jeg er litt sent ute, mn spør likevel=) Jeg er gravid og vi skal ikke vite kjønnet(samboers ønske) Men jeg vil gjerne vite det likevel? Tyren Jeg er ikke hi, men tillater meg å svare. Jeg ser at du har enten en jente eller gutt i magen din:) Anonymous poster hash: 97f43...c71
Influences Skrevet 28. desember 2013 #56 Skrevet 28. desember 2013 Jeg er litt sent ute, mn spør likevel=) Jeg er gravid og vi skal ikke vite kjønnet(samboers ønske) Men jeg vil gjerne vite det likevel? Tyren Jeg er ikke hi, men tillater meg å svare. Jeg ser at du har enten en jente eller gutt i magen din:) Anonymous poster hash: 97f43...c71 Jippi=)=) høhø...
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #57 Skrevet 28. desember 2013 Hei, beklager at jeg spør nå, men jeg prøver likevel i håp på svar Ser du skolegang/jobb i nærmeste fremtid? Evt i hvilken retning? kanskje også kjøping av hus? Kreps siri Anonymous poster hash: 7ac8e...b4c Hei! Ser dessverre ikke noe huskjøp første halvår, men at dere skal innom et stopp til før dere slår dere til rette i et hjem. Kanskje bare en liten mellomstasjon først. Får også opp jobb og inntekt på deg, men at det vil være varierende beløp fremover før det stabiliserer seg. Ser ikke noe om skole, så det får jeg ikke svart på. Men får bare positive vibber for året som kommer for deg. Anonymous poster hash: 8a7c8...75a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #58 Skrevet 28. desember 2013 Hvis du har energi til å spå meg også blir jeg veldig glad! Får du opp noe på meg? Vært prøvere i snart 3 år og kjenner håpet forsvinner. Hilsen Jomfru Anonymous poster hash: 1ee0a...68e Hei! Dere er langt i fra ferdig med å prøve, for barn for du, men dere må være villige til å stå på videre og om nødvendig be om hjelp, ser at dere allerede har prøvd alternative ting og fått hjelp, men ikke gi opp, ser at du er gravid innen meste jul! Pyntet hjem til neste jul, og du i en kosestol med bok og hånden på magen det er det jeg ser. Men ta i mot all hjelp dere kan få på veien. Anonymous poster hash: 8a7c8...75a
Gjest lillehi Skrevet 28. desember 2013 #59 Skrevet 28. desember 2013 Tusen takk for at du tok deg tid😃 stemmer det du sier er ting i fortiden jeg må ta fatt i😃 klem Hilde😃
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #60 Skrevet 28. desember 2013 Hvis du har energi til å spå meg også blir jeg veldig glad! Får du opp noe på meg? Vært prøvere i snart 3 år og kjenner håpet forsvinner. Hilsen Jomfru Anonymous poster hash: 1ee0a...68e Hei! Dere er langt i fra ferdig med å prøve, for barn for du, men dere må være villige til å stå på videre og om nødvendig be om hjelp, ser at dere allerede har prøvd alternative ting og fått hjelp, men ikke gi opp, ser at du er gravid innen meste jul! Pyntet hjem til neste jul, og du i en kosestol med bok og hånden på magen det er det jeg ser. Men ta i mot all hjelp dere kan få på veien. Anonymous poster hash: 8a7c8...75a Tusen takk for svar riktig godt nyttår til deg! Anonymous poster hash: 1ee0a...68e
PRobert Skrevet 28. desember 2013 #61 Skrevet 28. desember 2013 Har du mer energi? Vil jeg få igjen det jeg har mistet? Og vil jeg nå målet mitt med hobbyen min? Væren.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #62 Skrevet 28. desember 2013 Kunne du tenke deg å spå meg også? Kommer vi til å få flere barn? Hvis ja, hvilket kjønn og når? Stine, tyren. Anonymous poster hash: 73f73...4d5
natti_ Skrevet 28. desember 2013 #63 Skrevet 28. desember 2013 Har du tid til meg også? Lurer på om det er flere barn i vente? Har en på 8 år fra før.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #64 Skrevet 28. desember 2013 Jeg er litt sent ute, mn spør likevel=) Jeg er gravid og vi skal ikke vite kjønnet(samboers ønske) Men jeg vil gjerne vite det likevel? Tyren Jeg er ikke hi, men tillater meg å svare. Jeg ser at du har enten en jente eller gutt i magen din:) Anonymous poster hash: 97f43...c71 Jippi=)=) høhø... Dessverre må jeg si meg enig med anonym over, jeg får opp både jente og gutt.. Mulig jeg mistet fokuset, får ikke svart deg på gjeldene barn i magen. Anonymous poster hash: 8a7c8...75a
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #65 Skrevet 28. desember 2013 Beklager dere siste som ikke fikk svar, da må jeg nesten slappe litt av nå, men var gøy å få prøve meg litt! Moro med tilbakemeldinger Anonymous poster hash: 8a7c8...75a
Influences Skrevet 28. desember 2013 #66 Skrevet 28. desember 2013 Jeg er litt sent ute, mn spør likevel=) Jeg er gravid og vi skal ikke vite kjønnet(samboers ønske) Men jeg vil gjerne vite det likevel? Tyren Jeg er ikke hi, men tillater meg å svare. Jeg ser at du har enten en jente eller gutt i magen din:) Anonymous poster hash: 97f43...c71 Jippi=)=) høhø... Dessverre må jeg si meg enig med anonym over, jeg får opp både jente og gutt.. Mulig jeg mistet fokuset, får ikke svart deg på gjeldene barn i magen. Anonymous poster hash: 8a7c8...75a Jaja, bare det ikke er begge deler
Frk lykkelig Skrevet 28. desember 2013 #67 Skrevet 28. desember 2013 Vil jeg bli gravid i 2014? Vannmann
Mamsen<3 Skrevet 28. desember 2013 #68 Skrevet 28. desember 2013 MamsènTil2, driver du eller en i din familie med sport og konkurranser? Ser reise i forbindelse med dette samt sportslig seier, pokaler.. Ferie/reise innenlands. Anonymous poster hash: 8a7c8...75a Må tenke litt her. Men nei. kommer ikke på noen. Ikke meg eller barna hvertfall.Hva med kjærligheten? Anonymous poster hash: dbd8f...5c2 Hmm i natt fikk jeg opp seier på deg, ordet victory.. Skal se litt nærmere på deg. Det venter en positiv omveltning for deg, men ikke at det kommer noen nye inn i kjærligheten, jeg føler du allerede har den som er rett for deg, eller han er i nærheten av deg allerede? Får på nytt opp idrett for deg, så rart! Har du vurdert å begynne å trene? Er dette noe som kan bære positive ting med seg? Lykke til! Anonymous poster hash: 8a7c8...75a Jeg er singel, men kan det være en gammel flamme som dukker opp igjen? Ja, jeg skal begynne med slanking på ny året, og skal virkelig prøve og komme ordentlig i gang med treningen. (alltid vært periode trener) men ikke noen spesiel idrett. Seier er bra. Victory kan jo bety vinne over noen uten at det har med idrett og gjøre. Har tenkt på dette med innlandsreiser. Har noen i ekssvigerfamilien som skal flytte til vestlandet. Da blir det nok noen turer dit. (jeg bor på østlandet) Får du opp noe om flytting og bil?
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #69 Skrevet 28. desember 2013 Kan du svare meg også? :-) Tyr. Redd for å bli igjenkjent om jeg sier navn... Jeg lurer på hvordan livet har forandret seg for meg og datteren (store endringer) om ca et par år. Står foran noen tøffe utfordringer og vanskelige valg. Anonymous poster hash: fefdb...84d
N.N Skrevet 28. desember 2013 #70 Skrevet 28. desember 2013 Hei! Kan du sjå noko om framtida mi og? Tenker da først og fremst på kjærlighet, men også på jobb og økonomi. Væren, 72-modell.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2013 #71 Skrevet 31. desember 2013 Har du energi til å spå ikveld? Jeg lurer så fælt på om jeg vil få ett barn til, med mannen jeg er med nå? Vi har en gutt fra før. Lurer også på om jeg vil fullføre utdannelsen min, da dette er tungt for meg å gjennomføre mens jeg har lillegutt. Vil så gjerne, og prøver så godt jeg kan, men er redd jeg ikke klarer. Tusen takk om du vil ta deg tid til å svare. Vannmann. Anonymous poster hash: 1e7db...e5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå