Gå til innhold

Kan jeg få spå 2 stykker her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Renate. Vannmann.

Hvilket svar får jeg fra nav i januar?

Anonymous poster hash: 7435b...0d3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Monson: positiv energi som i at du er et godt mennedke som stråler ut positivitet! :) stemmer det?? hihi, jeg er sikker på at det klaffer når du legger vekk hele jakten på EL... :) lykke til :)

Anonymous poster hash: 8a7c8...75a

Skrevet

Anonymous poster hash: 7435b...0d3: forventer du svar ang. En stønadssak som allerede er innvilget? En videreføring? Hvis ja så er svaret positivt, at du beholder rettighetene dine.

Skrevet

Kan du forresten se om det blir et eller to barn?

Fortsatt kreps ;-)

Skrevet

Ble sittende her jeg, så mange flotte mennesker her i natt da gitt, takk for at jeg fikk svare dere!

Skrevet

Hei.

Kan du se noe på meg?

Tar det gjerne på PM.

Fiskene

Skrevet

Monson: positiv energi som i at du er et godt mennedke som stråler ut positivitet! :) stemmer det?? hihi, jeg er sikker på at det klaffer når du legger vekk hele jakten på EL... :) lykke til :)

Gøy! :) Ja, jeg håper da det stemmer :) Takk for at du orket å spå oss! God natt til deg :)

Skrevet

Klishe89: det klarer jeg ikke å svare på, er for lang tid frem og mye kan forandre seg. Beklager!

Skrevet

Anonymous poster hash: 913ab...ee2: takk for svar! Ante meg du hadde "to" datoer. I følge min magefølelse så følger du den de gikk bort i fra.... Hehe. Ja dette var moro :) deilig å få ut litt energi samtidig som andre har det litt gøy :) god natt

Jeg følger den som sier at det er kortest tid til termin i hodet, men hva som er riktig vet vel bare kroppen. Tiden får vise. :) Sov godt!

Anonymous poster hash: 913ab...ee2

Skrevet

MamsènTil2: har du et spørsmål?

Skrevet

Klishe89: det klarer jeg ikke å svare på, er for lang tid frem og mye kan forandre seg. Beklager!

Takk likevel :-D God natt :-)

Skrevet

MamsènTil2: har du et spørsmål?

Har jeg noe godt i vente i 2014?

Skrevet

MamsènTil2, driver du eller en i din familie med sport og konkurranser? Ser reise i forbindelse med dette samt sportslig seier, pokaler.. Ferie/reise innenlands.

Skrevet

Vil livet mitt bli lettere? Evt ser du noe kjæreste for meg?😃 Takknemlig for svar😀 vekt -71

Skrevet

MamsènTil2, driver du eller en i din familie med sport og konkurranser? Ser reise i forbindelse med dette samt sportslig seier, pokaler.. Ferie/reise innenlands.

Må tenke litt her. Men nei. kommer ikke på noen. Ikke meg eller barna hvertfall.

Hva med kjærligheten?

Anonymous poster hash: dbd8f...5c2

Skrevet

Mens jeg venter på svar på de to jeg har motspørsmål til.. Svar til Anonymous poster hash: fce18...da8: har du problemer med økonomi?? For det virker som det setter en stor stopper på mange punkter i livet ditt, til og med kjærligheten. Selvom det er to helt forskjellige områder, så er du uheldig sånn. Jeg ser en krangel ang økonomi. Løsningen for deg ser jeg er å begynne på nytt, ny jobb eller ny leilighet. Nytt sted, nye mennesker. Du må ta tak og gjøre forandringer! Jeg er best til å spå face to face, så beklager alle motspørsmålene, men setter pris på at dere svarer! :) god natt fra meg..

Du har rett i alt... håper jeg får sparket i baken jeg trenger....

Anonymous poster hash: fce18...da8

Skrevet

Er du fortsatt våken? Ser du noe kjønn på meg? Vekt -76. Termin i juni :)

Anonymous poster hash: 32b20...6a1

Skrevet

Er jeg gravid? Løve

god morgen :) ville bare svare dere som spurte i natt. Får ikke graviditet riktig enda opp på deg dessverre men jeg kan jo selvsagt ta feil hvis du er vanskelig å koble inn på :)

Skrevet

Vil livet mitt bli lettere? Evt ser du noe kjæreste for meg?😃 Takknemlig for svar😀 vekt -71

hei! Ser mange muligheter for deg i 2014, men det er hindringer i veien din, og du er selv en av de. Du er ikke klar. Det er noe du må fikse først. Er det noe i fortiden din du ikke gir slipp på? Som bruker unødvendig plass i livet ditt nå? Du må lage rom, tilgi.. Er noe du må tilgi, noen som har gjort deg noe uten helt å skjønne konsekvensene av det. Tilgi deres uvitenhet og gå videre. Unn deg selv noe som vil få deg til å føle deg fresh og ny. Mange muligheter vil åpne seg i 2014, både innen kjærlighet og økonomi. Lykke til, la det bli året ditt, det er det du som avgjør! :)

Skrevet

Må tenke litt her. Men nei. kommer ikke på noen. Ikke meg eller barna hvertfall.

Hva med kjærligheten?

Hmm i natt fikk jeg opp seier på deg, ordet victory.. Skal se litt nærmere på deg. Det venter en positiv omveltning for deg, men ikke at det kommer noen nye inn i kjærligheten, jeg føler du allerede har den som er rett for deg, eller han er i nærheten av deg allerede? Får på nytt opp idrett for deg, så rart! Har du vurdert å begynne å trene? Er dette noe som kan bære positive ting med seg? Lykke til! :)

Skrevet

Er du fortsatt våken? Ser du noe kjønn på meg? Vekt -76. Termin i juni :)

Anonymous poster hash: 32b20...6a1

Gutt, og bokstaven H...??

Skrevet

Hva med kjærligheten?

Hmm i natt fikk jeg opp seier på deg, ordet victory.. Skal se litt nærmere på deg. Det venter en positiv omveltning for deg, men ikke at det kommer noen nye inn i kjærligheten, jeg føler du allerede har den som er rett for deg, eller han er i nærheten av deg allerede? Får på nytt opp idrett for deg, så rart! Har du vurdert å begynne å trene? Er dette noe som kan bære positive ting med seg? Lykke til! :)

Jeg er singel, men kan det være en gammel flamme som dukker opp igjen?

Ja, jeg skal begynne med slanking på ny året, og skal virkelig prøve og komme ordentlig i gang med treningen. (alltid vært periode trener) men ikke noen spesiel idrett.

Seier er bra. Victory kan jo bety vinne over noen uten at det har med idrett og gjøre.

Skrevet

De kom opp som to separate ting, kan godt være de ikke har med hverandre å gjøre. Tror hvis du legger sjela i trening så bærer det masse frukter med seg :) lykke til! :) ang. Tidligere flamme? Jeg får bare opp at du allerede vet hvem det er eller at han er i nærheten av der du oppholder deg, ser han skjult rett bak deg på en måte, vanskelig å forklare hihi :)

Skrevet

Hva med kjærligheten?

Jeg er singel, men kan det være en gammel flamme som dukker opp igjen?

Ja, jeg skal begynne med slanking på ny året, og skal virkelig prøve og komme ordentlig i gang med treningen. (alltid vært periode trener) men ikke noen spesiel idrett.

Seier er bra. Victory kan jo bety vinne over noen uten at det har med idrett og gjøre.

Svaret ditt kom som et eget innlegg, se rett over :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...