Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har et skikkelig teit dilemma. Forrige gang jeg skulle på fest kjøpte jeg meg en ny kjole, smaragdergrønn kjole som står fint til huden min. Forrige gang var det 2 av 200stk sm hadde samme farge. I morgen skal jeg på fest igjen, på samme stedet og lurer på om jeg kan bruke samme kjolen? Det kommer 250 stk der og jeg regner med at 50 stk fra forrige fest kommer dit nå også. ( forrige fest var for 6 uker siden) Har egntlig lyst til å ha på meg akkurat det samme som forrige gang, altså samme sko, veske, jakke, smykker, men det blir vel litt i overkant? Kan jeg bruke samme kjole? Samme kjole og tilbehør? Eller må jeg kjøpe/finne en annen kjole til anlednigen+ Anonymous poster hash: cd5da...289
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 og ja, hvordan ville du ha stylet en smaragergrønn kjole? Farge på strømpebukse, hvilke type sko, farge på smykker og veske? Anonymous poster hash: cd5da...289
IceNose Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Kan du ikke gjøre den litt annerledes? Kan du ikke surre et bånd med en annen farge eller samme farge rundt livet?Lage en sløyfe eller noe?
Von Hertelhofen Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Med mindre du er kjendis og risikerer å bli avbildet i seoghør så kan du fint ha samme kjolen
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Jeg synes det er fint med komplementærfarger når man styler, i dette tilfellet blir det vel oransje? Jeg synes du godt kan ha samme kjole, men ville endret tilbehør. Anonymous poster hash: 7a7e8...946
Himmel og hav Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Hvor godt husker du hva de andre damene på den forrige festen hadde på seg? Jeg kan ikke nevne et antrekk fra den festen jeg var på for 3 uker siden. Ta på deg den kjolen, du. Fiks håret på en annen måte om du føler du vil gjøre noe annerledes
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Smaragdergrønn... Anonymous poster hash: e1ae8...c6a
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Jeg synes det er fint med komplementærfarger når man styler, i dette tilfellet blir det vel oransje? Jeg synes du godt kan ha samme kjole, men ville endret tilbehør. Anonymous poster hash: 7a7e8...946 Komplementærfargen til grønn er rød Men JA, klart du kan ha samme kjolen. Anonymous poster hash: 18a26...f26
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Gull er nydelig til grønn! Store, jallagull smykker og øredobber. Gule sko hadde toppet alt Anonymous poster hash: 4a4ff...9e7
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 Er ganske sikker på at de andre ikke husker hva du hadde på deg. Du husker vel ikke hva alle de andre hadde på seg? Anonymous poster hash: 922dc...996
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #11 Skrevet 28. desember 2013 Da går jeg blir det den kjolen.. Gull og rødt passer ikke til hudfargen min, men kanskje et svart bånd i livet. Jeg husker faktisk tre kjoler fra den festen, men ikke hvordan de som bærte dem så ut! Anonymous poster hash: cd5da...289
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #12 Skrevet 28. desember 2013 Da bruker jeg den kjolen.. Gull og rødt passer ikke til hudfargen min, men kanskje et svart bånd i livet. Jeg husker faktisk tre kjoler fra den festen, men ikke hvordan de som bærte dem så ut! Anonymous poster hash: cd5da...289 Jeg lover at neste gang jeg skriver et innlegg på DiB skal jeg være våken og konsentrert.. Beklager alle skrivefeilene og den merkelige setningsoppbyggningen.. Anonymous poster hash: cd5da...289
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå