Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er i uke 26 nå, og det er på tide å tenke på kjøp av vogn og bilsete. Bilsete skal vi kjøpe nytt, og tenker å kjøpe ett med base. Hva slags merke er bra? Jeg har en helt vanlig stasjonsvogn, og har en 4åring som fortsatt sitter i sete, og en på 7 som sitter på pute. Tenker at jeg må tenke litt på plassen også. Vogn tenkte vi å kjøpe brukt. Det må være en som jeg kan gå turer med, og bruke i byen. Jeg vil helst bare ha en vogn, og str har egentlig ikke noe å si, da jeg som sagt kjører stasjonsvogn. Noen som har noen gode tips og komme med? :-) Anonymous poster hash: 3f2c1...cfb
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Jeg liker maxicosi setene, og er fornøyd med både emmaljunga, simo og tfk vognene. Spørs litt på bruk, vekt etc? Tre eller fire hjul? Anonymous poster hash: ec706...06b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Vekt på vogn tenker jeg ikke på, og jeg synes det er finest med 4 hjul. Liker ikke helt de med 3.... Anonymous poster hash: 3f2c1...cfb
Appelsinpiken Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Ville også sett på maxicosi sete. Og sett etter en brukt emmaljunga citycross feks
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Som jeg skrev over er jeg veldig fornøyd med min gamle utslitte emmaljunga duo og min nye simo kombi. Gode og stødige vogner som passer mitt bruk. Alle som har trillet Simoen har skrytt veldig. Fin å trille selv i dette møkkaværet ( kuling/ liten storm). Anonymous poster hash: ec706...06b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #6 Skrevet 28. desember 2013 Vi er veldig fornøyd med vår Basson vogn, billigere enn de vanligste vogn-merkene er den også. Av bilseter er maxicosy eller graco gode valg :-) Anonymous poster hash: 2e7a7...647
Hun med alle ungene Skrevet 29. desember 2013 #7 Skrevet 29. desember 2013 Jeg har maxi cosi bilseter til tvillingene mine og er veldig fornøyd med de Vogn er jo litt vanskelig siden du ikke har noen krav. Men jeg er fornøyd med TFK, mountain buggy, bugaboo, brio og emmaljunga
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå