Gå til innhold

Hvorfor må jeg alltid falle for de som kun er ute etter sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så lei. Ender alltid opp med at jeg faller for samme type menn, de som kun vil ha sex og ingenting annet. Så klarer jeg ikke glemme de og treffer de for sex i håp om at det skal forandre seg. Men er alltid meg som blir såret.

Anonymous poster hash: 7c0f6...6ff
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det beste er å holde igjen på sexen, se hva som skjer om dere ikke har sex, er han fortsatt interessert og det om han spørs deg vanlige spørsmål, om han generelt er interssert i ditt liv ikke bare kropp, utseende osv er en viktig brikke for å finne ut hva han vil......

Har selv godt på smeller, lovet meg selv at jeg skulle vente lenge med sex hvis jeg traff en ny....det har jeg gjort, vi hadde sex etter ca 5 uker...da angret jeg litt etterpå, tenk om..tenk hvis...men, det føltes rett ut med han, og han er heldigvis interessert i meg som person, ikke sex...sa han kunne ha ventet lenge på meg, men det var vel heller jeg som ble revet med....

Det aller beste er kanskje å spørre rett ut hva han er ute etter?!

Da vet du om dette kan være noe eller om du skal trekke deg.........

Anonymous poster hash: 86cf8...4d5
Skrevet

Går du kun etter utseendet da, HI?

Anonymous poster hash: 32f53...c05
Skrevet

Da er vi to!!!

Klikker snart!

Anonymous poster hash: fa0ff...42d

Skrevet

Det beste er å holde igjen på sexen, se hva som skjer om dere ikke har sex, er han fortsatt interessert og det om han spørs deg vanlige spørsmål, om han generelt er interssert i ditt liv ikke bare kropp, utseende osv er en viktig brikke for å finne ut hva han vil......

Har selv godt på smeller, lovet meg selv at jeg skulle vente lenge med sex hvis jeg traff en ny....det har jeg gjort, vi hadde sex etter ca 5 uker...da angret jeg litt etterpå, tenk om..tenk hvis...men, det føltes rett ut med han, og han er heldigvis interessert i meg som person, ikke sex...sa han kunne ha ventet lenge på meg, men det var vel heller jeg som ble revet med....

Det der er bare tull. Å ikke ha sex i månedsvis bare for å statuere et prinsipp er bare tull. Hvorfor? Vel... jeg giftet meg med ham jeg hadde sex med på andre date, og vært gift med ham i 7 år, fått 2 barn. Skilsmisse grunnet utroskap og psykiske forandringer hos mannen, ikke fordi jeg hadde sex "for fort". Et eksempel på det motsatte da jeg var singel - en fyr virket veldig interessert i MEG som person, skulle vente lenge med sex, han sa at han "måtte" vente med sex for ventingens skyld selv om han hadde lyst. Vi datet i 6 MÅNEDER (!) før vi hadde sex. Etter andre gangen vi hadde sex så sluttet han å svare på meldinger eller ta kontakt, og tre måneder etterpå ble han sammen med ei som han tok med hjem fra byen.

Anonymous poster hash: ca861...258

Skrevet

Det beste er ikke å holde igjen på sex'en. Men det beste er å være fokusert på å finne en snill og god mann. Ikke bare ta den kjekkeste og heiteste typen på byen.

Anonymous poster hash: 32f53...c05

Skrevet

Jævla drittsekker!!!

Skrevet

Jeg har vært sammen med to 'stygge' menn, viste seg at de bare var ute etter sex så HAR IKKE NOE MED UTSEENDE Å GJØRE

Skrevet

Jeg har vært sammen med to 'stygge' menn, viste seg at de bare var ute etter sex så HAR IKKE NOE MED UTSEENDE Å GJØRE

Skriver under på det. Halvgamle stygge menn som tror at de er guds gave til kvinnen og alenemødre drømmer om dem siden de er så desperate etter pikk at de tar hva som helst og holder på det. Heldigvis takket nei til slike.

Skrevet

Bli med i foreningen for de aseksuelle så er du garantert å ikke falle for en som bare er ute etter sex.

Anonymous poster hash: fc643...212
Skrevet

Jeg har flere elskere nå, så da trenger jeg ikke takke ja til de ekle halv gamle mennene :D

Skrevet

Det der er bare tull. Å ikke ha sex i månedsvis bare for å statuere et prinsipp er bare tull. Hvorfor? Vel... jeg giftet meg med ham jeg hadde sex med på andre date, og vært gift med ham i 7 år, fått 2 barn. Skilsmisse grunnet utroskap og psykiske forandringer hos mannen, ikke fordi jeg hadde sex "for fort". Et eksempel på det motsatte da jeg var singel - en fyr virket veldig interessert i MEG som person, skulle vente lenge med sex, han sa at han "måtte" vente med sex for ventingens skyld selv om han hadde lyst. Vi datet i 6 MÅNEDER (!) før vi hadde sex. Etter andre gangen vi hadde sex så sluttet han å svare på meldinger eller ta kontakt, og tre måneder etterpå ble han sammen med ei som han tok med hjem fra byen.

Vel jeg er enig i noe av det du sier, at om en mann er interessert i deg så er han det, og tenker IKKE kun på sex, slik som han jeg har truffet nå, og også min x som jeg hadde sex med innen 3 uker, MEN om man er usikker på en person er det i allefall MYE bedre å vente å se, bare for og eventuelt ikke såre seg selv!!! Det finnes jo få menn som gidder date en dame i mange måneder hvis det er kun sex de vil ha, det er lett å få seg sex, og få gidder legge hele livet og energien sin i mange mnd kun for et ligg. Min erfaring.

Skrevet

Skriver under på det. Halvgamle stygge menn som tror at de er guds gave til kvinnen og alenemødre drømmer om dem siden de er så desperate etter pikk at de tar hva som helst og holder på det. Heldigvis takket nei til slike.

Aleneforeldre er da gjerne de mest kresne, og opptatt av at en mann både er en potensielt flink bonusfamiliefar i tillegg til en fin person, dersom det er snakk om noe utover å være en elsker :).

Men naturligvis, behov for hudkontakt, nærhet og elskov har da alle single på et tidspunkt- enten de er aleneforeldre eller ei.

Anonymous poster hash: 8ece0...e8f

Skrevet

Du sier at du skjønner at de du møter kun er opptatt av å ligge med deg HI, og sier at du da ligger med dem i håp om å få dem til å få sterkere følelser for deg... Det er det ingen logikk i, og det ser du sikkert selv?

Skrevet

Både menn og kvinner kan naturligvis både ha blitt glad i noen og samtidig ha utviklet seksuelle følelser ovenfor dem.

Men du må da ikke finne på å ha sex med noen fordi du vil at sexen skal ha en bestemt effekt, HI... !

Noen garanti for at noe varer har man ikke, men styr likevel unna dem som er tydelige på at de kun ønsker sex, dersom du faktisk vet med sikkerhet at du selv vil noe mer og blir så trist etterpå av at de mente de det sa i forkant...

Skrevet

Ja jeg fortsetter og treffe de selv om de gir beskjed etter noen dater at de kun er int i sex. Så er det meg som ender opp med følelser og blir såret. Har det sånn nå og jeg sliter sånn med og ikke ta kontakt med han. Selv om jeg vet det ikke blir noe videre en sex :/ Tips til og bare glemme han og ikke ta kontakt med han noe mer?

Og nei jeg går ikke bare etter utseende. Har falt for de mindre pene i andres øyne også men de kan være likedan. Men har det sånn at de som faller for meg har jeg ikke funne den kjemien men, og de jeg faller for føler ikke noe for meg :/

Anonymous poster hash: 7c0f6...6ff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...