Gå til innhold

Mammadalt frøken på snart to år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min har den siste tiden blitt ekstremt mammadalt. Når faren skal ta henne om morgenen, hyler hun etter meg og vrir seg unna. Noen som har noen gode tips om hvordan snu trenden?

Anonymous poster hash: df245...1f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare vær bestemt og ikke la henne få bestemme og være sjefen hele tiden.helt greit at hun vil at det er bare du som skal ta morgenstell,nattstell, kle på/av osv,men vil du virkelig at hun skal bestemme?

Hun har funnet viljen sin,og det er hun nå klar for å bruke! ^_^

Anonymous poster hash: 7e222...552
Skrevet

Det er det vi gjør... Må kanskje bare være tålmodig:)

Skrevet

Da får du slippe ham til mer ellers også, ikke bare på morgenen, når du vil ligge og dra deg. Ta deg litt av sønnen din, mens han tar datteren deres kanskje. Så blir det nok bra.

Anonymous poster hash: 1558c...c25
Skrevet

Ingen grunn til å være frekk, det handler ikke om at jeg ikke slipper til mannen eller at jeg vil "ligge og dra meg" om morgenen, som du kaller det. Dette med morgenen var ett eksempel.

Skrevet

Det er en fase som går over

Anonymous poster hash: 59bcc...c38

Skrevet

Da får du slippe ham til mer ellers også, ikke bare på morgenen, når du vil ligge og dra deg. Ta deg litt av sønnen din, mens han tar datteren deres kanskje. Så blir det nok bra.

Anonymous poster hash: 1558c...c25

Hvordan vet du at HI har en sønn også?

Anonymous poster hash: 3e7be...32d

Skrevet

HI har ikke en sønn...:) Jeg har kun en fantastisk fin liten frøken, som er litt krevende for tiden.

Hilsen H I

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...