Gå til innhold

Inspirert. Er det noen her som har opplevd sugeforvirret eller baby med feil sugeteknikk - som følge av smokk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

?

Anonymous poster hash: 4a97f...2f3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har aldri hatt sugeforvirret baby pga smokk da begge mine gutter nektet plent å ta smokk. Men de har begge strevd med å ta tåteflaske i ammeperiodene.

Skrevet

Har gitt fire barn tutt den første uken og ingen av de har hatt problemer med å die.

Fjerde barnet fikk tilogmed tutt på sykehuset til jordmødrenes store misnøye, men mitt barn, min avgjørelse.

Skrevet

Vi hadde en sugeforvirret baby, som de på sykehuset mente kom fra at hun hadde suttet mye på tommelen i magen. Vi hadde noen ultralyder og på alle suttet hun på tommelen. Hun søkte tommelen mye etter hun kom ut. Pga det anbefalte de sitt, men ikke før det var gått 8 uker slik at sutteteknikken til puppen var veletablert. De anbefalte sitt framfor tommel.

Skrevet

Mine to barn har ikke hatt noe problem å skille på smokk, pupp eller flaske

Skrevet

Vår hadde smokk fra dag tre og fekk flaske før vi forlot sjukehuset. Men hadde ikkje problem med sugeteknikk for det.

Skrevet

Drøyde til babyen var 3 uker med smokk. Ga opp min egen protest mot smokk i ren desperasjon etter å få kjøpt meg litt tid om dagene til å få gjort helt nødvendige ting, som f.eks å lage meg mat. Ga han nyvasket lillefinger med kortkort negl på i 3 uker etter anbefaling fra sykehuset. Ble fastbundet natt og dag.

Sugeteknikken er noe endret. Jeg kan se at munnen hans ikke er som den skal når han har sugd seg fast, jeg er veldig øm, han gaper ikke høyt nok så jeg får nok areola inni munnen hans. Han dier heldigvis effektivt likevel, det er bare hu mor som har vondt.

Anonymous poster hash: aafcc...710

Skrevet

Første fekk smokk på dag fire, andte frå første dag. Null sugeforvirring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...