Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Har kommet inn på studie med oppstart først på januar. Endel engelsk pensum ser jeg, huff å huff. Er redd jeg rett og slett er for dum til å greie studiet. I tillegg til vanskelig stoff så skal det i tillegg være på engelsk Greit nok at jeg har kommet inn og vurdert til å være "smart" nok til studiet, men jeg lurer på om jeg har kommet inn på min bachelor og alderspoengene jeg har. Full pott for å si det sånn. Herlighet, skal jeg gi fra meg plassen til noen andre (om det er noen i kø bak meg...) eller skal jeg gi det et forsøk...? Jeg kommer ikke til å bli gammel i min nåværende jobb, dette studiet som jeg har kommet inn på vurderte jeg i min spede ungdom, men trodde da også at jeg ikke hadde IQ nok til greie å gjennomføre... Hadde ikke da fagene som skulle til for å greie det. ÆSJÆSJ, hvorfor gjør jeg dette mot meg selv, jeg søkte og så kom jeg mot all forventning inn... Anonymous poster hash: 91112...6dd
geitemarken Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Haha, høres ut som meg for et halvt år siden. Jeg valgte å satse, men ikke ha så skyhøye krav til meg selv. Jeg tar en ting av gangen. Det vil faktisk si at jeg ikke har lest lenger i enn vi er kommet i fag og studieplan. Jeg snur en sten av gangen og lager stien mens jeg går. Og foreløpig går det helt supert, overveldene i blant men kjempe gøy. Bruker mine medstudenter når jeg trenger å roe meg med litt. Nesten alle på studiet føler det slik. Jeg ble faktisk hjerteutredet i høst fordi jeg fikk så hjertebank før studiestart. Roet seg etter start. Helt sikkert stress Du må kjenne på det selv om du tørr. Vær forberedt på å angre i mange år om du ikke gjør det. Å vær forberedt på å bli helt overveldet og føle seg totalt lost før det går seg mer til om du velger studiet. Men uannsett hva du velger så går det bra likevel
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2013 #3 Skrevet 28. desember 2013 Åh, takk for svar! Er redd for anger dersom jeg ikke prøver. Har ikke ambisjoner om A'er nei. Er realistisk der, men er redd hodet og min evne til forståelse stopper meg. Jaja, jeg bør vel prøve hvertfall da:) Anonymous poster hash: 91112...6dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå