-Blåklokke- Skrevet 27. desember 2013 #1 Del Skrevet 27. desember 2013 Hei. Vi prøver og bli gravide. Jeg har ikke hatt mensen på 46 dager. Skjønner ingenting. Vanligvis har jeg alltid en stabil syklus. Jeg har tatt 5 negative billigtester og en clearblue som også var negativ. Er det sjangs for at jeg er gravid selv om testen viser negativ. Noen som har opplevd det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144107102-gravid-men-negatvi-test/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Del Skrevet 27. desember 2013 Forsinket eggløsning, eller sen Hcg produksjon er nok svaret...kun lege kan gi deg klart svar. Anonymous poster hash: 2e485...09c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144107102-gravid-men-negatvi-test/#findComment-145971447 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #3 Del Skrevet 20. februar 2014 Er er ganske fortvilet jente. Har en datter sammen med min samboer. Nå har vi lyst på en til Jeg er veldig usikker på min mens,Har uregelmessig mens,pleier å skrive ned dato når jg får men og når den er slutt.Men denne gangen glemte jeg det. Jeg hadde sist mensen den 13 nov. 2013.Og vi hadde samleie dagen etter. Men etter det så er jeg veldig usikker på om jeg hadde noe mens i desember. Eller i Januar. For vi hadde igjen samleie den 26.januar 2014 og men da fikk jeg ikke noe mens i det hele tatt. ventet og ventet. Siden vi vi planlegger vår andre barn og begynte jeg på folat. Når det hadde gått 2 uker, er veldig i humørsvingdning,stressa og lei og jeg føler meg oppblåst.Tok jeg en gravidtitest og den ble negativ. Jeg ble veldig skuffa ventet 1 uke tok igjen flere gravidtitester,de var også negative. Fikk ennå ikke mens.Veldig frustrert Jeg bestilte en legetime. fikk komme nesten med gang,fortalte som alt og symptomerjeg hadde og har ennå. Forta Vi hadde samleie 11 februar. Jeg veeet ikke hva jeg skal gjør nå!!!!lte også at jeg gikk på folat,og det var bra sa hun.Og sa at jeg også hadde tatt graviditetester og den devar negative Men de symptomene jeg beskrev så hørtes det ut for legen at jeg muligens kunne være gravid. Vi tok en gravidtitest. den var NEGATIV. :cry: Så HVA SKAL JEG GJØRE???? Skal jeg gå å snakke med helsesøster???? Noe som hatt lignede?? Vi gjerne tilbakesvar nå. Noen som kan hjelpe meg Takk Forsinket eggløsning, eller sen Hcg produksjon er nok svaret...kun lege kan gi deg klart svar.Anonymous poster hash: 2e485...09c Forsinket eggløsning, eller sen Hcg produksjon er nok svaret...kun lege kan gi deg klart svar.Anonymous poster hash: 2e485...09c Anonymous poster hash: 7bb7e...45c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144107102-gravid-men-negatvi-test/#findComment-146137747 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tullerusk♥ Skrevet 20. februar 2014 #4 Del Skrevet 20. februar 2014 Noen ganger så får man bare sen EL, eller uteblitt mens. Mange indikasjoner på hvorfor den ute blir. Når sluttet du på prev om du brukte hormoner (p-piller, p-ring, spiral...) Ikke uvanlig. Men om mensen ikke dukker opp snart, ta kontakt med legen og få hjelp, eventuelt en henvisning til gyn. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144107102-gravid-men-negatvi-test/#findComment-146137793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #5 Del Skrevet 20. februar 2014 Jeg tror psyken kan forandre syklusen. Etter at vi begynte å prøve var mensen sen for første gang på mange år. Fikk negativ test og synes det var veldig rart (og selvfølgelig veldig skuffende). Var helt sikker på at jeg var gravid siden mensen var for sen! Mine sykluser har vært ganske uvanlige siden jeg begynte å prøve... Det beste er sikkert å slappe av så kommer mensen når den kommer også kommer babyen når tiden er inne Men jeg synes det er fryktelig vanskelig å vente! Trodde jeg hadde superkropp og skulle bli gravid med en gang... Lykke til videre. Anonymous poster hash: abb9e...1cc Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144107102-gravid-men-negatvi-test/#findComment-146139291 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 20. februar 2014 #6 Del Skrevet 20. februar 2014 Er er ganske fortvilet jente. Har en datter sammen med min samboer. Nå har vi lyst på en til Jeg er veldig usikker på min mens,Har uregelmessig mens,pleier å skrive ned dato når jg får men og når den er slutt.Men denne gangen glemte jeg det. Jeg hadde sist mensen den 13 nov. 2013.Og vi hadde samleie dagen etter. Men etter det så er jeg veldig usikker på om jeg hadde noe mens i desember. Eller i Januar. For vi hadde igjen samleie den 26.januar 2014 og men da fikk jeg ikke noe mens i det hele tatt. ventet og ventet. Siden vi vi planlegger vår andre barn og begynte jeg på folat. Når det hadde gått 2 uker, er veldig i humørsvingdning,stressa og lei og jeg føler meg oppblåst.Tok jeg en gravidtitest og den ble negativ. Jeg ble veldig skuffa ventet 1 uke tok igjen flere gravidtitester,de var også negative. Fikk ennå ikke mens.Veldig frustrert Jeg bestilte en legetime. fikk komme nesten med gang,fortalte som alt og symptomerjeg hadde og har ennå. Forta Vi hadde samleie 11 februar. Jeg veeet ikke hva jeg skal gjør nå!!!!lte også at jeg gikk på folat,og det var bra sa hun.Og sa at jeg også hadde tatt graviditetester og den devar negative Men de symptomene jeg beskrev så hørtes det ut for legen at jeg muligens kunne være gravid. Vi tok en gravidtitest. den var NEGATIV. :cry: Så HVA SKAL JEG GJØRE???? Skal jeg gå å snakke med helsesøster???? Noe som hatt lignede?? Vi gjerne tilbakesvar nå. Noen som kan hjelpe meg Takk:) Hæ ? Anonymous poster hash: e677d...95e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144107102-gravid-men-negatvi-test/#findComment-146139336 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå