Gå til innhold

Noen som er dyktige på e-post markedsføring her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle gjerne hatt noen tips vedrørende skriving av e-poster med god informasjon (ikke salg) til potensielle brukere.

Noen som har noen tips og råd de har lyst til å dele? Send gjerne PM.

TUSEN TAKK!

Poster her på anonym, da jeg regner meg at ikke alle vil avsløre person eller produkt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skriv kort, relevant og nyttig.

Anonymous poster hash: 82476...b7f

Skrevet

Takk for det!

Anbefaler dere å bruke "til fornavn etternavn" til å begynne med, selv om jeg ikke kjenner mottaker?

Blir så anonymt ellers og skreddersyr e-posten noe til hver mottaker (det er en begrenset gruppe), så det er ikke mye jobb å inkludere navn. Er det bra med navn eller too much?

Skrevet

Jeg bruker e-post for å opprette kontakt, og jeg bruker ofte fornavnet. God morgen, Per! - Heisann, Nina! osv.

Frank Rumbauskas skriver mye om salg og e-postmarkedsføring. Anbefales, men må fornorskes litt. ;)

Skrevet

Spam er no dritt.

Skrevet

Jeg bruker e-post for å opprette kontakt, og jeg bruker ofte fornavnet. God morgen, Per! - Heisann, Nina! osv.

Frank Rumbauskas skriver mye om salg og e-postmarkedsføring. Anbefales, men må fornorskes litt. ;)

Er det noe som umiddelbart får meg negativt innstilt til hva det nå enn er som skal formidles meg, enten det er pr.post, mail, telefon eller ansikt til ansikt, så er det at vilt fremmede henvender seg til meg som om vi er nær familie eller gamle kjente. Alle jeg har snakket med om dette, og det er en del, mener det er like "sleskt" og at det er et håpløst markedsføringstriks. Er det virkelig noen som blir mer velvillig innstilt fordi de får en mail med "hallo, Pernille!" fra et menneske de ikke vet hvem er? 

Skrevet

Når Ellos sender meg en A3-plakat med navnet og mellomnavnet mitt i megafont, så er det pinlig, men når noen i samme bransje tar kontakt (B2B) og vi liksom vet litt hvem hverandre er, så synes jeg det stort sett gjør seg med en mer personlig vri. Henvendelsen er jo ellers relevant.

Skrevet

Kan du si noe mer om målgruppen, HI?

Skrevet

Marketo skriver også mange tips om e-postmarkedsføring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...