Gå til innhold

Jeg er 22, han er 32, og hva betyr dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren til kjæresten min fyller 4.år snart å jeg vil gjerne være med i bursdagen, men han sier at han ikke vil det. Han sier at jeg ikke skal ha noe med hans datter å gjøre? Jeg har møtt hans eks kjæreste/samboer, så hva er problemet? At jeg blir med i familiebursdag når vi er sammen?Er jeg for ung for han? 

Anonymous poster hash: cf5c9...1b0
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bare en fin måte å si at du ikke er noe annet enn en knulledukke for han.Synd du ikke ser det selv.

Anonymous poster hash: aae29...914
Skrevet

At han ikke vil involvere deg i sin datters liv. Enten fordi han syns det er for tidlig eller fordi han ikke mener alvor med deg.

Anonymous poster hash: 8579a...976

Gjest ________
Skrevet

Det betyr at han er ti år eldre enn deg

At han ikke vil involvere deg enda er hans valg som far, har du møtt datteren? Du får sikkert bli med på neste års bursdag

Skrevet

Har du møtt datteren hans? Kjenner hun deg?

Anonymous poster hash: 1a7eb...066
Skrevet

Du er ikke vesentlig i hans datters liv, selvsagt, og han er tydeligvis voksen nok til ikke å tenke bare med pikken, ergo er du ikke invitert.

Skrevet

Første tanke er dessverre at du ikke er en han tar seriøst.

Jeg hadde blitt veldig såret om jeg ikke fikk være en del av livet til bonusbarnet.

Har barn fra før selv og min "nye" kjæreste er selvfølgelig med på bursdager osv. Også sammen med barnefar.

Anonymous poster hash: 6fe70...815

Skrevet

Ikke nødvendigvis alderen din, du er ikke SÅ ung at det er skandaløst, men han ser nok ikke på deg som en reell kjæreste.

Anonymous poster hash: 6fe70...815

Skrevet

Enten er det for tidlig for ham å introdusere deg for datteren, eller så har han ingen planer om å gjøre det noen gang

Anonymous poster hash: f0bab...7a0

Skrevet

Kanskje han skjermer barnet? Om du ikke har vært med i familieselskaper er vel ikke en 4 års dag dagen å introduseres på.

Anonymous poster hash: 06889...ce3

Skrevet

Det behøver ikke være personlig mot deg, hi.. Men om du ikke har et forhold til dattera så er ikke hennes bursdag det naturlige stedet å starte. Spesielt ikke om moren og den siden av familien er der. Det trenger ikke bety at han er flau over deg eller ikke ta forholdet deres på alvor, men at han viser respekt for barnet ved å ikke troppe opp med en "fremmed" i barnets selskap.

Min eks har vært sammen med sin nye samboer i 2,5 år, men hun trenger ikke troppe opp hos meg når jeg holder selskap for våre barn. De har egen feiring for dem i eget hjem..

Anonymous poster hash: bc768...827

Skrevet

Kommer jo helt ann på! Har dere vært sammen lenge? Har du møtt dattern før?

Anonymous poster hash: 28237...870
Skrevet

Har du møtt ungen hans før?

Hvis ikke, så har du ingenting i hennes bursdagsselskap å gjøre!

Han er først og fremst far, og setter ungen sin først. Det bør og skal han gjøre, spør du meg er det en god egenskap og noe jeg ville satt pris på hos en mann. 

Skrevet

Det betyr at han er 10 år eldre enn deg.

(leste ikke innlegget pga dum overskrift)

Anonymous poster hash: add65...3b7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...