Gå til innhold

Alenemor og dugnadsarbeid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan får dere det til?

Her er noe dugnadsarbeid for fotballaget på kveldstid. Stelle i stand 4.dagsfesten, vakt på russetreff er noen av dem.

Hvordan får dere dette til?

Barnefaren kan ikke ha barna og har heller ikke samvær. Besteforeldre stiller opp noen ganger. Har ellers kun venner med egne barn som heller ikke kan være her for å legge mine.

Hvordan løser dere dette?

Anonymous poster hash: c9f56...bfd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar med barna eller betaler tenåringer for å passe barna..

Anonymous poster hash: 7b574...35f

Skrevet

Tar med barn i alderen 10-2 år på dugnadsarbeid kl 2100-0400? Og kjenner ingen tenåringer dessverre..

Tror jeg må søke etter barnevakter i området neste år. Utrolig vanskelig dette ..

Dugnadsarbeid på dagtid er de med på..

Skrevet

Jeg er i samme situasjon , jeg har småskolebarn og det er uaktuelt å ha de med på noe dugnad. Her har barnefar samvær med tilsyn ,så jeg har ikke allverdens med barnevakt tilbud heller. Jeg har sagt at mitt bidrag til dugnadsarbeidet kan være maten..lage pizza,kaker og kaffi. Fungerer helt fint det, man trenger jo også mat når man jobber

Anonymous poster hash: 30fd1...9ff

Skrevet

Jeg er i samme situasjon , jeg har småskolebarn og det er uaktuelt å ha de med på noe dugnad. Her har barnefar samvær med tilsyn ,så jeg har ikke allverdens med barnevakt tilbud heller. Jeg har sagt at mitt bidrag til dugnadsarbeidet kan være maten..lage pizza,kaker og kaffi. Fungerer helt fint det, man trenger jo også mat når man jobber

Anonymous poster hash: 30fd1...9ff

Åh- det var lurt.

Vi startet på fotball nå i høst, så det vil ta av fra våren. Her har far kun samvær med meg til stede.

Jeg skal ta en prat med trenerne. :)

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Det er ikke meningen at du skal betale barnevakt for å være med på dugnad.  Da kan du likegodt betale de pengene rett til fotball-laget eller hva det nå er du skal på dugnad for og si at det er ditt bidrag.  Men kan man ikke, så kan man ikke være med.  Snakk med ledelsen og fortell at det er vanskelig for deg å få til på kveldstid, men at du gjerne stiller opp på dagtid når ungene kan være med eller er opptatt med andre ting, eller at du gjerne baker en kake eller kommer med kaffe etc til dugnadsgjengen.

Det er en ærlig sak.

Skrevet

Jeg betaler for barnevakt. Foreldre som ikke stiller på dugnad kan risikere at barna ikke får delta så jeg har ikke store valget

Anonymous poster hash: a25ae...0b4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...