Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Uff.... Gikk en kule varmt her ista , han holdt i armen min å skjelte meg ut. Husker knapt noe men klappa til han. Vært helt rolig mellom oss etter hendelsen. Sagt unnskyld osv men ER SÅ LEI MEG.... VET IKKE HVA JEG SKAL GJØRE:( Anonymous poster hash: bf7ea...1bd
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Han er en mann så han må da tåle litt? Han holdt deg i armen, du slo i selvforsar. Synes ikke du skal føle noen anger for det i det hele tatt. Det er han som skal skamme seg! Anonymous poster hash: c9e70...582
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Aldri, uansett hvor sint jeg var, slikt gjør man bare ikke. Jeg tolererer ikke vold. Når det er sagt, jeg tror at det kan skje den beste, og man er fortsatt et menneske, ikke sant? Du er lei deg for det og har sagt unnskyld, og da burde du glemme det. Og heller huske på at det aldri burde skje igjen, for da blir det ikke bra. Trøsteklem til deg. Anonymous poster hash: 70f49...165
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Nei. Det har jeg ikke og tror jeg hadde blitt kasta på dør om jeg gjorde det. Høres ut som dere er av kroppslige typer begge to. Det er IKKE ok å holde armen din fast under en krangel heller så synes dere begge burde skamme dere litt. Anonymous poster hash: d3f18...917
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Ja. Ikke hadde jeg dårlig samvittighet heller. Men det hjelper nok om dere prater om det når dere har roet dere begge to! Anonymous poster hash: dde12...6aa
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Han er en mann så han må da tåle litt? Han holdt deg i armen, du slo i selvforsar. Synes ikke du skal føle noen anger for det i det hele tatt. Det er han som skal skamme seg! Anonymous poster hash: c9e70...582 Dette var dagens. For et svar. Jeg syns de begge var like ille, man skal ikke utøve vold mot hverandre. Hun fortjente ikke det nei, men ikke han heller, selv om han er en mann. Anonymous poster hash: 70f49...165
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Uff han fortjener det ikke i det heletatt..skjønner ikke hva som skjedde, jeg ekke sånn i det heletatt.... Er ingen som får meg så forbanna som han , men ingen jeg elsker høyere heller... Fader altså:( Anonymous poster hash: bf7ea...1bd
Anne-B. Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Om du ikke er "sånn," men likevel slo til ham, så er det kanskje et eller annet han sier eller gjør til vanlig som pusher grensene dine?
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 Jeg slo han visst med knyttneve i fylla :S Har litt ukontrollert sinne til vanlig,så med sprit i blodet å han forteller noe jeg virkelig ikke likte så slo jeg til han :S Godt jeg er en liten og tynn jente så jeg ikke gjorde noe skade :S Anonymous poster hash: 469ee...a99
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #10 Skrevet 27. desember 2013 Ja, jeg gjorde det med eksen en gang. Jeg var gravid med vårt tredje barn og han RINGTE meg fra jobben og gjorde det slutt. Da han kom hjem for å hente klærne sine røyk vi i tottene på hverandre og han sa: "hadde jeg visst du ble gravid så hadde jeg aldri hatt sex med deg. Jeg skulle ha gått fra deg for lenge siden" Gravid, såret, forbanna og proppfull av hormoner, det bare rakna for meg. Jeg er 156cm høy, han er 188, og jeg husker jeg tok sats og klinka ham ned! Angrer ikke et sekund!! Anonymous poster hash: 692f1...655
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 Har aldri slått han i ansiktet eller gått inn for å skade han på noen måte, men i frustrasjon har jeg nok slått knytteneven i skuldra hans noen ganger. Han er en stor og staut muskelbunt så han har knapt nok merket det Anonymous poster hash: a6d25...e70
IreneUtålmodig Skrevet 27. desember 2013 #12 Skrevet 27. desember 2013 Tror jeg gjorde det i halvsøvne en gang, Merkel opplevelse
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #13 Skrevet 27. desember 2013 Nei, tror aldri jeg har slått noen i hele mitt liv jeg... Men jeg har aldri blitt holdt fast og skjelt ut heller, vi kan selvfølgelig bli både frustrerte og irriterte, men vi har aldri skreket til hverandre eller vært fysiske med hverandre i sinne. Vi har vært sammen i 16 år nå, så det er ikke det at vi er nyforelsket som er årsaken til at vi ikke går til angrep på hverandre fysisk eller muntlig heller, det er bare ingen av oss som har sånt bråsinne. Anonymous poster hash: deefe...267
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 Ja og jeg har overhode ikke dårlig samvittighet;) Han kom hjem drita full i BILEN!!! Anonymous poster hash: 3ae58...f50
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Jeg har gjort det. Jeg har nulltoleranse for vold og ønsker ikke å bagatellisere det jeg gjorde, men jeg ble redd og mistet totalt kontrollen. Jeg hadde gjort det igjen i samme situasjon. Mannen min har et alkoholproblem. Han blir helt forferdelig i fylla, kan si helt grusomme ting og blir på grensen til psykotisk. Han har heldigvis sluttet å drikke, men at jeg slo skjedde før han sluttet. Da kom han full hjem og nektet å høre på meg når jeg nektet ham å legge seg i sengen der babyen vår var. Jeg ble redd for barnet mitt og jeg klarte å få ham til å forstå at han skulle ligge unna soverommet. Anonymous poster hash: d92ab...efc
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Litt av noen forbilder dere er for deres barn! Anonymous poster hash: 59426...5b7
skjotta Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 Nei. Jeg hadde aldri akseptert eller tilgitt om han hadde slått meg og da forventer jeg ikke at han skal akseptere eller tilgi denslags fra meg heller.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #18 Skrevet 27. desember 2013 Jeg er veldig rolig og ikkevoldelig av meg men min ex fikk meg til å se rødt flere ganger, han er fra et land der en høylytt krangel/diskusjon er helt normalt flere ganger om dagen og at andre er i nærheten hadde ingenting å si. Dessuten ble han etterhvert sånn at han holdt meg fast da jeg ikke ville stå å bli skjelt ut titt og ofte. Så da klinket jeg til han, veldig dumt for han tok igjen.. Du får ta en prat med mannen om det, det er ikke greit å holde deg i armen heller men har han sagt unnskyld til deg da? Anonymous poster hash: b9220...8a7
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #19 Skrevet 27. desember 2013 Ja og jeg har overhode ikke dårlig samvittighet;) Han kom hjem drita full i BILEN!!! Anonymous poster hash: 3ae58...f50 Da hadde jeg ikke klappet til mannen, men kastet ham på dør. En potensiell drapsmann er jeg ikke interessert å leve sammen med, voksne mennesker som kjører i fylla er for meg dealbreaker. Holdt på å slå til samboer da han kom hjem og jeg fant ut at han var utro, han løy om det flere ganger, så fant jeg bevis på datamaskinen hans mens han var på jobb. Hadde heldigvis babyen på armen da han kom hjem den dagen, og kunne derfor verken kjefte eller fike til ham, så han var heldig der. Anonymous poster hash: 3aede...b57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå