Gå til innhold

Kartell lamper, er de fine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De som alle bloggerene har?

Jeg har hatt min i årevis, og elsket den. Men må innrømme at jeg er så overflatisk at jeg ikke liker den like godt nå som den har blitt "kommersiell".

Anonymous poster hash: 20585...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, elsker lampen min, men pokkers dumt at så mange har den

Skrevet

Mmmh, jeg har aldri likt de noe særlig :-/ 

Anonymous poster hash: 0dd74...3af
Skrevet

Jeg er veldig glad i min Fly!

Skrevet

Jeg elsker mine to og kommer til å ha dem lenge.. Bryr meg ikke at andre har den, skulle bare mangle.

Skrevet

De som alle bloggerene har?

Jeg har hatt min i årevis, og elsket den. Men må innrømme at jeg er så overflatisk at jeg ikke liker den like godt nå som den har blitt "kommersiell".

Jeg har også hatt min lenge, og liker den fortsatt godt, men er litt enig med deg i at den fort blir litt "kjedelig" når den finnes i annethvert hjem.

Anonymous poster hash: 26246...21c

Skrevet

Jeg er ihvertfall fortsatt veldig glad i min 6 år senere... Har spisebord fra Kartell også ;)

Skrevet

Er også fornøyd med min. Men har lenge ønsket meg en eames gyngestol og den har jeg ikke så lyst på lenger siden den har blitt så populær

Anonymous poster hash: 3822e...c38

Skrevet

Solgte mine to siden ALLE hadde de plutselig..

Anonymous poster hash: a21e1...b8a
Skrevet

Jeg blir så oppgitt over meg selv som bryr meg om at "alle" har den. Burde jo ikke ha noe betydning. Lampen jeg har hjemme er jo akkurat den samme lampen, og burde være like fin i mine øyne som før..

Skrevet

Regner med det er bourgie

Anonymous poster hash: 3822e...c38

Skrevet

Liker dem egentlig. I hvertfall om de dukker opp der det ikke er forventet. Sist jeg så dem var i en indisk inspirert dagligstue på ett hotell i London. Mange fine antikviteter og en Kartellampe. Har ikke selv og skal heller ikke ha.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...