Gå til innhold

bra og rimelig lokale til festligheter i Tønsberg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noe tips?

Anonymous poster hash: f7ed0...b63

Skrevet

Takk! Tror det er litt stivt for anledningen, men skal sjekke det ut :)

Skrevet

Kockegården - kockegaarden.no

Anonymous poster hash: 0c868...bc6

Skrevet

Kockegården - kockegaarden.no

3500pr døgn er ikke helt rimelig utfra min lommebok ;-) men takk for tips!

Skrevet

Da må du gjerne tipse tilbake om du finner noe rimeligere ;-) Vet at man kan leie lokaler på menighetshusene rundt om også, feks Nøtterøy sitt på Borgheim. Det er kanskje rimeligere enn Kockegården.. ;-)

Skrevet

Da må du gjerne tipse tilbake om du finner noe rimeligere ;-) Vet at man kan leie lokaler på menighetshusene rundt om også, feks Nøtterøy sitt på Borgheim. Det er kanskje rimeligere enn Kockegården.. ;-)

Joda, finnes opptil flere til rundt 1000-1500, men vet bare om 3. Tenkte det fantes noen flere :) trenger ikke være i sentrum altså :)

Skrevet

Joda, finnes opptil flere til rundt 1000-1500, men vet bare om 3. Tenkte det fantes noen flere :) trenger ikke være i sentrum altså :)

Herlighet, skriveferdigheter er fint. "Tenkte om noen visste om flere" skulle det stå. ..har bare hørt at de eksisterer :)

Skrevet

Du må gjerne nevne de 3 du kjenner til, jeg er ikke så godt kjent tydeligvis.. ;-)

Skrevet

Du må gjerne nevne de 3 du kjenner til, jeg er ikke så godt kjent tydeligvis.. ;-)

Skulle vel kanskje skrevet tønsberg og omegn;-) (jeg har bodd over hele fjøla, så "alt" er igrunnen tønsberg for meg)

Men møllestua på Melsomvik, speiderhuset på eik og klubbhuset til eik fotball er de tre jeg vet om som koster under 2000.

Skal arrangere lag for en kamerat, men har ikke råd til å bruke mange tusen på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...