Gå til innhold

Inviterer til besøk, men "gjestene" gidder ikke svare...!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inviterte min stesøster og hennes familie til middag i romjulen. Hun er søt og snill jente, men elendig til å ta telefon/ svare på sms!

Hun takket ja til å komme hit i romjulen for tre uker siden. Jeg sendte sms i går og foreslo to dager, prøvde også å ringe. Snakket med min stemor da jeg ikke hørte noe, vi ble enige om at jeg skulle sende enda en sms. Gjorde så, men har enda ikke hørt en lyd fra henne!

Nå har det seg slik at jeg har søskenbarn rundt forbi i hele landet, grunnet studier. Nå i jula er alle hjemme, og flere har vært i kontakt med meg for å komme innom. Er det frekt av meg å invitere søskenbarna mine og droppe hele stesøster??

Blir så frustrert, er på vei ut for å handle nå, men vet ikke til hvor mange!!! Dersom stesøster ikke vil komme, kunne hun jo bare sendt en sms om at det ikke passer...!

Anonymous poster hash: d915f...5c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke julen over nå?

Anonymous poster hash: b678c...2ef

Skrevet

Romjula varer til nyttår den!

Anonymous poster hash: 0fe0f...42d

Skrevet

Er ikke julen over nå?Anonymous poster hash: b678c...2ef

Nei, det er den ikke. Jula varer til 20. dag. I dag er det bare tredje juledag. Det er midt i romjulen og det mest vanlige tidspunktet for juleselskaper.

Anonymous poster hash: e7b7e...f48

Skrevet

Jeg hadde nok sendt en siste sms, litt avhengig av hvor gjerne jeg ville ha henne på besøk. Enten: "Ettersom du ikke har svart, regner jeg med at dere ikke kommer. Det var synd,m en håper vi kan treffes neste år." Eller: " ettersom du ikke har svart, regner jeg med at dere kommer i morgen. Det er fint om dere er her kl xx.xx. Vi ses."

Skrevet

Kan du ikke invitere søskenbarnekteskap dine den dagen det passer og sende søsteren din en sms om hvilken dag det blir med beskjed om at hun må si fra om hun kommer? Det gjør vel ikke noe at det er samme dag?

Anonymous poster hash: e7b7e...f48

Skrevet

jeg hadde droppet det. hun vil jo tydeligvis ikke!!

Anonymous poster hash: fe324...d1d
Gjest Gul stjerne
Skrevet

Jeg tror jeg hadde skrevet noe som dette:

Siden jeg ikke har hørt noe fra dere tolker jeg det som at dere ikke ønsker å komme i morgen. Derfor tar jeg sjansen på å invitere Kusine med familie til middag, og så får heller vi møtes en annen gang. Stor klem fra meg !smilefjes!

Gjest deterbaremeg:):)
Skrevet

Hun svarer ikke, ergo dere legger andre planer. Blir det spørsmål så si det som det er.

Skrevet

Du må jo ringe istedenfor å sende sms. Da får du svar med en gang....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...