Gå til innhold

Hva kan jeg lykkes med: Kjøpe tredemølle for hjemmebruk eller utstyr for uteløping?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker å trene på studio, liker å løpe på mølle. Liker å trene med vekter, liker sykling.

Jeg har flotte løpeløyper rett utenfor døra. Det er lenge siden jeg løp ute, mange år. Men jeg liker å løpe og er ganske motivert og strukturert. jeg har lastet ned program for hvordan komme i løpeform på 10 uker. Men det er kaldt ute, selv om jeg bor på østlandet, det er snøfritt og plussgrader akkurat nå.

Så nå er jeg på vei ut for å komplimentere utstyret, og lurer på om jeg skal satse på uteløping eller mølleløping hjemme....?

Hva tror du jeg lettest lykkes med?

Anonymous poster hash: 2ed7a...7b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og så er treningsmålet å holde meg slank og fin :)

hi

Skrevet

Høres ut som tredemølle vil passe deg best :)

Men gjør det du føler mest for! Men du skal også ha plass til de da.

Anonymous poster hash: 79582...57c

Skrevet

Jeg ville kjøpt en mølle. Hadde gjerne hatt en selv, men har ikke plass. Jeg synes det er vanskelig å komme seg ut løpe vår, høst og vinter når det er kalt eller dårlig vær.

Anonymous poster hash: 11e7c...06c

Gjest thricane
Skrevet (endret)

Jeg har en mann som jobber en del kveld, så mølle er redningen for meg, da kan jeg trene etter ungene har lagt seg. Når de blir større vil jeg helst ut å løpe. Hvordan er muligheten for å løpe ute hos deg? Fordelen med mølle er jo at du kan løpe hele året, koster jo ikke stort å løpe ute om det kun er i bra vær. Så da kan du få til begge deler.

Endret av thricane
Skrevet

Angrer ikke på at jeg kjøpte tredemølle, har ikke tid til treningsstudio. Da kan jeg løpe ute når datteren min er hos faren, og løpe inne når hun er hjemne (på kveldene når hun sover)

Og på vinteren løper jeg på mølla:)

Skrevet

Sykler til jobb og, 15 km en vei. Altså 3 mil til dagen. Men det dropper jeg på vinteren;)

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Hm, dere er ganske overbevisende. Og i dag er det halv pris på ei god mølle på xxl. Tror jeg tar den :D

hi

Skrevet

Gå for det du liker. Jeg ELSKER vær og vind og løpe i en skog med bare hodelykt og hunden. Kulda har aldri plaget meg. Man blir fort varm. Det er så deilig å komme inn med røde kinn, rennende nese og flere lag med søkkvått treningstøy som klasker i badegulvet.

Ingenting slå å løpe i soloppgang på vinteren. Frisk luft og solstråler som varmer bakken slik at det damper litt. Kanskje jeg ser en hare eller ett rådyr.

Kjenner jeg er veldig lykkelig i de øyeblikkene.

Anonymous poster hash: ac230...c25

Skrevet

Gå for det du liker. Jeg ELSKER vær og vind og løpe i en skog med bare hodelykt og hunden. Kulda har aldri plaget meg. Man blir fort varm. Det er så deilig å komme inn med røde kinn, rennende nese og flere lag med søkkvått treningstøy som klasker i badegulvet.

Ingenting slå å løpe i soloppgang på vinteren. Frisk luft og solstråler som varmer bakken slik at det damper litt. Kanskje jeg ser en hare eller ett rådyr.

Kjenner jeg er veldig lykkelig i de øyeblikkene.

Anonymous poster hash: ac230...c25

!

Fantastisk beskrevet. Nesten så jeg får en tåre i øyekroken, for jeg kjenner følelsen:)

Anonymous poster hash: 2354d...652

Skrevet

Johoo, det ble tredemølle :) Måtte bare innse at jeg er en innetrener, har jo ikke løpt ute på årevis. Og så trener jeg alltid alene. Nå skal jeg innrede hjemmegymmen :)

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...