Gå til innhold

Frekke og gjerrige gamle folk!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du høres ut som et utrolig usympatisk menneske, HI.

Må du ha belønning, lønn, takk osv for alt du gjør?

Jeg ville ikke hatt deg som nabo.

Anonymous poster hash: f7c1c...ca6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du høres ut som et utrolig usympatisk menneske, HI.

Må du ha belønning, lønn, takk osv for alt du gjør?

Jeg ville ikke hatt deg som nabo.Anonymous poster hash: f7c1c...ca6

Buhu! Ville ikke hatt DEG som nabo heller, så sinna du er.

Anonymous poster hash: 7b7bb...a7f

Skrevet

Og bare det er sagt, så står det regler nede på inngangsdøren at alle skal vaske en gangi uken.Anonymous poster hash: 7b7bb...a7f

Men så ta det opp på neste møte da! Les alle svarene for du spyr ut mer edder og galle.

Men du er kanskje ikke interessert i konstruktive svar, bare uforbeholden støtte til ditt overdimensjonerte sinne og å få lov å kjefte på oss også? Anonymous poster hash: 2a7a1...19e

Men herregud da! Hvor er det HI kjefter?

Nei, kommer meg ut fra denne tråden. Lykke til, HI.

Skrevet

Og bare det er sagt, så står det regler nede på inngangsdøren at alle skal vaske en gangi uken.Anonymous poster hash: 7b7bb...a7f

Men så ta det opp på neste møte da! Les alle svarene for du spyr ut mer edder og galle.

Men du er kanskje ikke interessert i konstruktive svar, bare uforbeholden støtte til ditt overdimensjonerte sinne og å få lov å kjefte på oss også? Anonymous poster hash: 2a7a1...19e

Men herregud da! Hvor er det HI kjefter?

Nei, kommer meg ut fra denne tråden. Lykke til, HI.

Ehhh... Leser du svarene hun har gitt i denne tråden i det hele tatt eller? Hun er generelt sur og fornærmet fordi hun ikke får de svarene hun vil ha.

Anonymous poster hash: 2a7a1...19e

Skrevet

Angående at det er bare du som vasker fellesgang - der forstår jeg deg veldig, HI. Da hadde jeg klikket i vinkel, tatt det opp på fellesmøter eller lignende. Å sluntre unna og overlate alt til deg er ikke fair.

Og den ene gangen i måneden du vasker nå så må du jo vaske skitt for en hel måned, noe som ikke er morsomt akkurat.

Når det er sagt.... naboene som har spurt deg om å kunne få betale deg for å vaske gangen er ikke gjerrige - tvert imot. Du sier ikke noe om hvor gamle de er, men får litt inntrykk av at de er så gamle at de kanskje ikke er helt i form til det selv? Da er det flott at de tilbyr deg betaling for å gjøre deres jobb - og du sier jo selv at "det tar bare fem minutter". Så kanskje problemet er like mye at du ikke er komfortabel å ta imot penger av dem for dette siden dere hjelper dem gratis med andre ting?

Kanskje har de ikke noen andre som kan hjelpe dem?

Og hun nye som har flyttet inn... hvis du mistenker at hun har psykiske problemer og foreldrene er der hver dag, hvorfor har du ikke tatt opp med dem at de har ansvar for gangvask en gang i måneden?

Jeg forstår frustrasjonen din over at du er den eneste som vasker i fellesgangen, som sagt, jeg ville klikket hvis det varte over tid... Men jeg ville også ha tatt det opp i fellesmøte, med styre eller lignende.

Så du har nok gått deg inn i dette problemet litt selv også.

Og hva hadde det med saken å gjøre at en sporty mann som har bikket 50 kjøper seg en bmw??

Anonymous poster hash: 795f5...c73
Skrevet

Du høres ut som den perfekte nabo god jul

Ja, jeg er den perfekte naboen. Som vasker gangen og kommer og hjelper til når det trengs.

Anonymous poster hash: 7b7bb...a7f

Håper du tok ironien😜

Skrevet

Jøsss..... hva er det du har drikki til frokost da? Edikk, eder og gallevann med sitron i? Gamlinger på 50 år? Og de da unge frøken? 18 år gammel og fremdeles våt bak ørene? Thihi..... :D

Hadde gladlig vasket mot betaling jeg da, og lagt pengene i feriekrukken. SMIL til felleskapet og verden blir et bedre sted å være :)

Fortsatt god jul og håper det er langt til naboen dine i drømmekåken!

Skrevet

HI høres ut som et ganske enkelt menneske (les dum) og alderen er lav.

Anonymous poster hash: f7c1c...ca6

Gjest Julia1984
Skrevet

Hvertfall Svært lite moden, toleranse og empati.

Skrevet

Enten så er dette er trolleinnlegg, ellers er du en av de mest usympatiske menneskene jeg har hørt uttale seg.

Skrevet

Skjønner at det er irriterende når de andre ikke tar ansvar for fellesområdene, men det andre som du sauser sammen skjønner jeg lite av.

Hva gjør de som ikke gidder å vaske til gjerrige? Du har jo tilogmed fått tilbud om penger for å ta deres del av vasken. Det gjør da ikke folk gjerrige? Og det med bilen og femtiåringen skjønner jeg lite av. Det er vel naturlig at en voksen mann har råd til flottere bil enn en ungdom? Og hadde det vært bedre om han var tynn?

Det var mye rart her...

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Hahah åååh jeg forstår deg!!! Takk faen for å være ferdig med sameie!!!!

Du har kommet til punkter hvor du er drittlei psykopatgamlingnaboene dine og ALT!!! De gjør irriterer deg. Love it. Flyttet nettopp fra sameie/brl nå og takk GUD FOR LIVET I HUS UTEN TUSEN GAMLE NABOER :D

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Skjønner at det er irriterende når de andre ikke tar ansvar for fellesområdene, men det andre som du sauser sammen skjønner jeg lite av.

Hva gjør de som ikke gidder å vaske til gjerrige? Du har jo tilogmed fått tilbud om penger for å ta deres del av vasken. Det gjør da ikke folk gjerrige? Og det med bilen og femtiåringen skjønner jeg lite av. Det er vel naturlig at en voksen mann har råd til flottere bil enn en ungdom? Og hadde det vært bedre om han var tynn?

Det var mye rart her...

Hun er drittlei. Det skjer.

Skrevet

Sure gamlinger på 50??? Mannen min er over 50!!! Han er ikke sur, og han er I stand til å støvsuge gangen, trenger ikke betale andre for å gjøre det. Anonymous poster hash: 53146...ebe

Min også........ :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...