Gå til innhold

Hva gleder du deg til i 2014? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gleder meg til å forhåpentligvis å bli gravid på nyåret, avhengig av hvor fort det klaffer :P Å gå gravid, føde og endelig ha to barn <3

Anonymous poster hash: cea55...ccd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis alt går bra så gleder jeg meg til å bli mamma til nr 4?, vet jo aldri om det er flere før man har vært på ultralyd da..men vi får se. Så har jeg en som skal begynne å øvelsskjøre og ikke minst begynne på videregående, en ny epoke starter på mange måter.

Gleder meg ellers til høytider og hverdager. Tror ikke det blir voldsomt til reising i sommer på meg, har termin rundt skolestart i august, men kansje vi finner på noe neste jul. :-)

Skrevet

Gleder meg, få en sunn og normal hverdag igjen, gå ned resterende 10 kg innen sommer, forhåpentligvis uføretrygd innen 2014 er over. Hadde Vært morsomt å prøve på nr 3 i sisten av det året :-) teneriff, hyttetur, 17 mai og desember igjen

Skrevet

Gleder meg til å bli tante, gjøre comeback på håndballbanen etter skade, begynne i ny jobb og at vi endelig begynner på et nytt år, og våren snart kommer! :D

Skrevet

gleder meg til nytt hus. håper på vellykket prøving. flere valper i hus. bli gift. kose meg på terrassen mens hundene løper rundt i hagen jeg ønsker meg, gleder meg til utviklingen til utstillings hundene våre & om allt går etter planen gleder jeg meg veldig til å gå gravid & ordne barne rom :D gleder meg til å få flere soverom sån at svigers kan komme på besøk oftere. vet forloveden savner familien sin & at søstra skal jobbe i norge til sommeren. så det hadde jo passa bra om vi var inne i nytt hus til hu kom så slipper hu å leie hos noen andre. svigersøster & jeg er likse gamle og er gode venner så blir bare kos å ha besøk i 6 + mnd :)

Anonymous poster hash: d4a09...524
Skrevet

Gleder meg til å feire gutten vår sin 5 års dag, til å bli 2 barns mor i juni, sommerferie/permisjon, min 25 års dag:D +++ sikkert mye mer også!

Anonymous poster hash: 037c8...f2f
Skrevet

Bli mamma for første gang, termin om en måneders tid!!!

Anonymous poster hash: c6626...a6f

Skrevet

Permisjon fra medio mars, termin i begynnelsen av april 😄

Se gutten min utvikle seg, han blir 2 i august

Storslått bryllup til min bror i august

Skrevet

Jeg har ikke noe konkret å glede meg til jeg..Men jeg har noen drømmer og jeg blir veldig glad om noen av dem blir virkelighet :)

Bosituasjonen er uholdbar og håper jeg får mulighet til å finne noe til meg selv og barnet mitt. Jeg har vært alene i to år og liker det egentlig ikke, så det hadde vært kjekt å truffet en mann som kan være kjæresten min :)

Anonymous poster hash: ed56a...01c
Skrevet

Så mange hyggelige svar!

Selv har jeg noen ønsker for hvordan 2014:

At jeg et etter snart 3 år med prøving at det endelig skal bli vår tur å få en baby :) at min kjære onkel skal bli kreftfri!

Ellers ser jeg frem til nok et spennende år på jobb sammen med mine kollegaer og at kanskje tiden er inne for et frieri fra sambo?

Tror dette blir et knallår som kjærester!

Riktig godt nytt år til dere alle!

Anonymous poster hash: 3428d...42f

Skrevet

Har også noen ønsker ja:) Håper jeg blir gravid på ivf forsøket i januar:) Og kan gå en deilig permisjon i møte til høsten. Ellers håper jeg at jobbsituasjonen endrer seg og at jeg kan roe ned, vært fullt kjør de siste 3 årene, og jeg er så sliten så sliten. 

Ellers ser jeg frem til å følge utviklingen og ha nydelige og hektiske stunder med guttene mine. Har også skolegutt til høsten, og det blir veldig spennede:)

Anonymous poster hash: bc125...270
Skrevet

Ingenting. Livet er kjipt :-(

Anonymous poster hash: 61bb5...1f7

Skrevet

Å bli ferdig med sjukmelding og deretter bruke alle pengene jeg sparer på å ikke kunne gjøre en dritt.

Skrevet

Gleder meg til konsert i mai i Spektrum med mitt favorittband Nine Inch Nails ( har vært blodfan siden 1987)

Vi skal få oss hund i løpet av høsten

Sommerferien på familieeiendommen på Sørlandet

Skrevet

Har ingenting å glede meg til dessverre. 2013 har vært et tungt år og 2014 ser ut til å bli mye verre.

Anonymous poster hash: 48920...8bb

Skrevet

gleder meg til å bli tante i januar, at gutten vår skal bli 1 år i mars, at vi skal flytte til en større leilighet (med 2 soverrom) i løpet av våren/sommeren, å se gutten vår vokse mer, lære mer o.l. og at vi gjerne skal gifte oss!! :D

Skrevet

At mammaen min forhåpentlig holder seg frisk. 

At jeg begynner på jobb igjen i april- men at jeg enda får noen mnd hjemme sammen med minsten. :)

At jeg går enda mer ned i vekt (forhåpentlig).

At jeg skal en tur og besøke venninna mi på andre kanten av landet.

At minien snart avvennes puppen så jeg kan få sove på natta...

Lysere tider/sommer.

Jul. :)

Skrevet

Indre fred.

Struktur og orden i livet.

Mindre drama!

Sunnere livsstil.

Skrevet

Gleder meg til

- å bli mamma igjen :) og permisjonstiden som hører med

- ferietur

- mange fine hverdager med mannen og barna

Anonymous poster hash: e3ac6...f7a

Skrevet

Ser at det er ikke så mye jeg egentlig GLEDER meg til i 2014, men har som mange andre ønsker:

*at vi blir forskånet fra alvorlig sykdom

*at barna har en positiv og sunn utvikling på skole og i fritiden

*at jeg får meg en ny jobb

*at jeg klarer å litt tillit til mannen etter utroskap for 1,5 år siden - å hvis ikke det skjer noe snart:

*at jeg og barna får en lykkelig hverdag uten mannen

*at jeg ikke kommer i økonomisk krise pga. evt. skilsmisse

Anonymous poster hash: 1ee8a...8f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...