Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Jeg skal bli tobarnsmamma til påske, jippii Jeg gleder meg til lange trilleturer med baby, være hjemme med begge jentene når det passer seg sånn, gleder meg til 17 mai feiring med to barn, og gleder meg til sommerferie, for da skal vi på bilferie. Hehe, enda lenge til ja. Men ser virkelig frem til det. Ja, også gleder jeg meg til sola kommer tilbake, det blir virkelig bra! Anonymous poster hash: 5b82e...87f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Gleder meg til 1 års dagen til barnet mitt. Til å se han utvikle seg mer og mer Gleder meg til å forhåpnentligvis bli gravid igjen. Og gleder meg til hverdagen med familien min <3 Anonymous poster hash: f7ba8...0f2
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Jeg skal bli tobarnsmamma til påske, jippii Jeg gleder meg til lange trilleturer med baby, være hjemme med begge jentene når det passer seg sånn, gleder meg til 17 mai feiring med to barn, og gleder meg til sommerferie, for da skal vi på bilferie. Hehe, enda lenge til ja. Men ser virkelig frem til det. Ja, også gleder jeg meg til sola kommer tilbake, det blir virkelig bra! Anonymous poster hash: 5b82e...87f Akkurat det samme skulle jeg skrive Lillesøster kommer i påska. Gleder meg til permisjon. Se mer til familien (de bor et stykke unna). Juleferien neste år (vi reiser bort med familie). Anonymous poster hash: b6b2d...130
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #4 Skrevet 27. desember 2013 Blir bestemor i 2014 og det gleder jeg meg veldig til. Skal kose meg enda mer med ungene også. Anonymous poster hash: 8e7b7...6b3
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #5 Skrevet 27. desember 2013 Gutten min blir 2 og vi får en ny baby Anonymous poster hash: 42873...e23
me_87 Skrevet 27. desember 2013 #6 Skrevet 27. desember 2013 Gleder meg til å følge opp språket til 2 åringen min Han har hatt veldig lite språk,men det har bedret seg etter han begynte i barnehage så er veldig spent på å følge utviklingen videre
Nettie+jentungen Skrevet 27. desember 2013 #7 Skrevet 27. desember 2013 Vi skal starte prøvingen på nr til sommeren gleder meg veldig til å se mer utvikling hos snuppelura
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #8 Skrevet 27. desember 2013 Har lyst til å skrive ingenting, men så ille er det da virkelig ikke.. Jeg gleder meg til ( håper iallefall) at jeg skal bli ferdig utredet og forhåpentligvis kurert ila 2014, ellers så har jeg barn som gir meg mange gleder året rundt. Gleder meg også til skiturer og akedager med barna, kjærestetur med mannen og familietur i Oktober. Ellers regner jeg med at neste år blir litt som dette, litt opp og ned og uforutsigbart. Anonymous poster hash: 6fdb3...de3
Dini Skrevet 27. desember 2013 #9 Skrevet 27. desember 2013 * Vektnedgang (regner jeg med, målet er å komme under 100, gjerne mye mer..) * 2-årsdagen til første jentungen * 1-årsdagen til nr 2 * Dåpsdagen til nr 2 * Forhåpentligvis ny jobb, og da kanskje også nytt hus.. * Utviklingen til begge jentene * Kanskje bli sprekere og få mer livslyst
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #11 Skrevet 27. desember 2013 Til å bli ferdig på universitetet. I juni er jeg ferdif utdannet barnevernspedagog Anonymous poster hash: e87d4...a43
Elskerhøsten2014 Skrevet 27. desember 2013 #12 Skrevet 27. desember 2013 1. Ett års dagen til mini 2. begynne og jobbe igjen i August 3. At mini får treffe broren sin igjen 4. at svigerfar er 60 år 5. Grethe Rhode kurs 6. ny fotballsesong 7. se og følge utviklingen til mini 8. at mini skal si mer ( sier mamma,pappa,takk og vov vov nå ) 9. en fin sommerferie med familen 10. skaffe oss en hund eller katt
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #13 Skrevet 27. desember 2013 Gleder meg til samboeren blir ferdig utdannet, og flytter tilbake til oss for godt ( han studerer i en annen by i hverdagene) Gleder meg til å følge sønnen videre i all utvikling Gleder meg til å være med familie og venner Håper jeg klarer å gå ned i vekt :/ Anonymous poster hash: 3bc4e...b25
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #14 Skrevet 27. desember 2013 vi får hund til sommeren Anonymous poster hash: 79c0a...e36
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #15 Skrevet 27. desember 2013 Å være hjemme i permisjon med nr 3 og alt det innebærer: Ikke jobbe Masse tid med familien Gode middager jeg skal lage Alt jeg skal fikse og ordne i vårt nye hus Badeturer til sommeren Skogsturer til høsten Rett og slett gire ned og prioritere familie og hjem. Anonymous poster hash: 17b3e...7d6
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #16 Skrevet 27. desember 2013 Jeg skal bli tobarnsmamma til påske, jippii Jeg gleder meg til lange trilleturer med baby, være hjemme med begge jentene når det passer seg sånn, gleder meg til 17 mai feiring med to barn, og gleder meg til sommerferie, for da skal vi på bilferie. Hehe, enda lenge til ja. Men ser virkelig frem til det. Ja, også gleder jeg meg til sola kommer tilbake, det blir virkelig bra! Anonymous poster hash: 5b82e...87f Akkurat det samme skulle jeg skrive Lillesøster kommer i påska. Gleder meg til permisjon. Se mer til familien (de bor et stykke unna). Juleferien neste år (vi reiser bort med familie). Anonymous poster hash: b6b2d...130 Jeg også, nr to i mai:) og nytt hjem er på gang. Gleder meg også til vår og sommer og alt som er hyggelig:) Anonymous poster hash: 92545...d41
Musemorbr / Skrevet 27. desember 2013 #17 Skrevet 27. desember 2013 Klarer ikke helt å glede meg, men ser frem til å ikke gå gravid mer..Håper at jeg kan være så heldig å få glede meg over helt frisk baby. Nå om dagen er alt et ork og jeg har stengt av det meste av følelser for å slippe å kjenne på frykt og usikkerhet. "Gleder meg" til å vite ting sikkert.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #18 Skrevet 27. desember 2013 Skal tilbake i jobb etter perm, gleder meg til det. Fått en deltidsstilling der jeg endelig kommer til å tjene ok etter mange år med pengepress i bransjen. Deilig å føle seg verdsatt, nesten så jeg ikke tror det. Gleder meg til å følge barna, er spesielt kjekt å få se mer og mer av hva som foregår inni hodet på treåringen. Anonymous poster hash: 3042a...d9d
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #19 Skrevet 27. desember 2013 Jeg gleder meg til en sommer der jeg endelig er meg selv igjen! Etter flere år som sykelig overvektig (100kg +) tok jeg grep i fjor høst og nå nærmer jeg meg målet mitt Skal bli ufattelig deilig å kjøpe meg noen nye sommerkjoler og bare nyte dagene sammen med barna mine og mannen. I stedet for å ikke ha ork til noenting! Anonymous poster hash: 75733...8c5
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #20 Skrevet 27. desember 2013 Positiv og hyggelig tråd Men den fikk meg også til å innse at jeg ikke har noe å glede meg til det nye året. Trolig må jeg gi opp å få barn. Jeg blir kanskje frisk, men har ingen garantier, og har levd med sykdom i så mange år at jeg ikke greier å se for meg hvordan det evt blir å bli frisk. Høres rart ut, jeg burde være lykkelig over muligheten til å bli frisk, men jeg har hatt så mye motgang at jeg liksom ikke har troen på det lenger. Anonymous poster hash: cc949...892
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #21 Skrevet 27. desember 2013 -Gleder meg til ferie med eldstejenta, bare oss to <3 -Gleder meg til vår i nytt hus med hage. Vi har ventet lenge på å få en liten hageflekk og endelig ble drømmen til virkelighet nå i desember! -Gleder meg til formen min blir bedre (for det skal den bli!). Har vært syk og hatt mye smerter i flere år. Har som mål i 2014 å bli så bra at jeg kan jobbe, i alle fall bittelitt -Gleder meg til å se minstejenta mi vokse og at hun får utfolde seg ordentlig <3 Hun har vært gjennom mye sine første år, har vært mye på sykehus, stakkars lille. -Gleder meg til et nytt og roligere år med min fine mann <3 Anonymous poster hash: e4836...5b5
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #22 Skrevet 27. desember 2013 Bli ferdig med skolen. At størstegutten skal begynne på skolen. At vi skal flytte i feb. Anonymous poster hash: 38c07...b84
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #23 Skrevet 27. desember 2013 Gleder meg til og endelig bli ferdig med bachelor. Se gutta mine bli eldre og følge de opp. Spesielt hørselen til den ene. Skal bli godt å finne ut hva som plager han så vi kan gjøre noe med det. Ellers er jeg spent på eksamensresultatene som kommer snart og hvordan skoleåret blir. Håper jeg kommer meg inn på master. Anonymous poster hash: 0564c...3d8
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #24 Skrevet 27. desember 2013 Vi er prøvere nå og jeg gleder meg til å bli mamma. Jeg håper at jeg er en av de heldige som får oppleve dette. Anonymous poster hash: b4bbd...f9e
Light of my life Skrevet 27. desember 2013 #25 Skrevet 27. desember 2013 Bli mamma for annen gang Deilig lang sommerferie med familie og venner Se minstejentas reaksjon på å bli storesøster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå