Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #1 Skrevet 27. desember 2013 Vurderer å melde meg inn, ikke fordi jeg trenger å slanke meg, men fordi jeg trenger å bli inspirert til en sunnere livsstil, med sunnere mat, og mer aktivitet. Passer dette til det formålet, eller MÅ jeg slanke meg for å melde meg inn? Anonymous poster hash: 9d681...6c3
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #2 Skrevet 27. desember 2013 Gikk ned 20kg der. Du trenger ikke gjøre noe som helst, ingenting er obligatorisk og det er ingen som følger med på deg. Vektklubben er et verktøy som skal hjelpe deg til å se kalorinivået i det du spiser og foreslår masse sunne og gode oppskrifter. Om du velger å følge den planen som blir laget for deg velger du selv. Anonymous poster hash: 3e715...1a0
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2013 #3 Skrevet 27. desember 2013 Gikk ned 20kg der. Du trenger ikke gjøre noe som helst, ingenting er obligatorisk og det er ingen som følger med på deg. Vektklubben er et verktøy som skal hjelpe deg til å se kalorinivået i det du spiser og foreslår masse sunne og gode oppskrifter. Om du velger å følge den planen som blir laget for deg velger du selv. Anonymous poster hash: 3e715...1a0 Synes du det er verdt pengene? Er i hovedsak mest interessert i oppskrifter/mattips, og en plan å gå utifra. Anonymous poster hash: 9d681...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå