Gå til innhold

Noen som er bedt bort på nyttårsaften, men egentlig vil være hjemme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, det er ikke får å håne dere som er alene og ja, jeg vet at jeg er veldig heldig!!

Uansett, jeg har et nyttårsdilema og vet ikke helt hvem jeg skal skuffe... 

Vi er bedt tre steder. Det ene blir en sikkelig fest på et litt øde sted, med venner av mannen. Dette er uten barn, de som er der er eldre enn meg og har en felles hobby. Dette blir hva jeg legger i det, men ca 1 t kjøring hjem.

Det andre er et vennepar av mannen som har også har bedt inn flere venner av oss alle. Her kan vi ta med barna, men jeg tror ikke det blir flere barn. Det er nærmere hjemme, men vertinnen styrer noe så voldsomt med alt fra samtaler til at alle skal være fornøyde. 

Det tredje alternativet er mer på barnas premisser. Vi har blitt invitert til å ake nyttåret inn. Bål, grille pølser, varme klær og kakao...

Jeg ønsker egentlig alternativ 3, mens mannen veldig gjerne vil nr 2. I fjor var jeg for syk til at vi egentlig feiret, året før var mannen på jobb og før der så pleide vi å feire med de i alt 2.

Hvilket alternativ ville du ha valgt og hvorfor?

Anonymous poster hash: 4a130...38d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Være hjemme og invitere folk selv :)

Av de tre du listet opp: alternativ 2 -fordi jeg syns det virker gøyest og enklest. Men nå tenker jeg ift mine barns alder..

Anonymous poster hash: afbc6...b81

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...